×

Makijaż cieniami Inglot z kolekcji "What a spice"

Na prezent mikołajkowy od chłopaka dostałam paletkę z czterema cieniami z najnowszej kolekcji Inglota "What a spice". Są to przepiękne, typowo jesienne kolory, które bardzo mi się spodobały. Dzisiaj pokażę Wam propozycję makijażu wykonaną właśnie nimi!


Odcienie, które wybrałam to od lewej 301, 300, 299, 297. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, nie osypują się i trzymają cały dzień. Zresztą, mam też kilka innych z różnych kolekcji i nigdy nie zawiodłam się na ich jakości.


Na początek oczywiście zmatowiłam całą powiekę beżowym cieniem, a na załamanie nałożyłam kolor 299 i lekko zaczęłam blendować. 


Na ok. 3/4 wewnętrznej części powieki zaaplikowałam kolor 300.


1/4 zewnętrznej części pomalowałam kolorem 297. Wszystkie kolor razem zblendowałam.


Na dolnej powiece wylądował kolor 301. Nad rzęsami namalowałam brązową kreskę eyelinerem, pomalowałam rzęsy i przykleiłam sztuczne. Na linię wodną zaaplikowałam beżową kredkę. 


Co myślicie o makijażu w takich barwach?

60 komentarzy:

  1. ta paleta ma przecudowne kolory, ale ja mam problem żeby takie tony opanować ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z tymi inglotowskimi bardzo dobrze się pracuje :D

      Usuń
  2. Piękny makijaż, a cienie idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna jest ta nowa kolekcja cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, paletka wygląda cudnie! piękny makijaż zmalowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolory. Boję się, że miałabym problem z ich dużą pigmentacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać, trzeba próbować coś zmalować :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż kochana, pasują ci te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie! W koncu blog dla mnie:) moze nauczę sie malować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi <3 Mam nadzieję, że uda mi się pomóc :)

      Usuń
  8. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam cienie z nowej kolekcji! :) świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż. <3 Takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne makijaż robisz ;) Ja kurcze jak zrobię ładny makijaż a chce zrobić zdjęcie to nic tak naprawdę nie widać ;) I zdjęcia nie wychodzą ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo się męczyłam z tym, żeby jakoś w miarę mi wychodziło. Ale planuję teraz kupić lampę pierścieniową, więc mam nadzieję, że zdjęcia będą dużo lepsze :)

      Usuń
  12. Piękny makijaż :) Lubię cienie z Inglota, jak na razie mam 1 i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdecydowanie ich cienie to jedne z moich ulubionych!

      Usuń
  13. Żebym ja umiała się tak pięknie wymalować to z chęcią bym tą paletkę przygarnęła ;D ale do makijażu oka mam dwie lewe ręce ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, jestem pewna, że gdybyś często ćwiczyła, to byś dała radę :D

      Usuń
  14. Bardzo Ci pasuje ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie z tej serii są przepiękne. Zazdroszcze takiego prezentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory! Takie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękna propozycja :) Takie jesienne, ale zarazem ciepłe barwy - super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie inglota bardzo lubię, a ta paletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie, bardzo Ci pasuje taki makijaż oka!
    Nie mogę oderwać wzroku od efektu końcowego.

    Pozdrawiam,
    Rose ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna kolorystyka i makijaż bardzo ładnie wykonany. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny makijaż :) cienie z Inglota są piękne i faktycznie łatwo się z nimi pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż naprawdę piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam wszystkie te cienie - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Ale pięknie wyglądają u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cienie z Inglota <3 !! Makijaż rewelacyjny :) i tak mało jest potrzebne aby oko wyglądało cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, makijaż bardzo łatwy i efektowny :)

      Usuń
  26. śliczne kolory są tych cieni. tak mnie te cienie z tej nowej kolekcji kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż, a kolekcja cieni z Inglota jest przepiękna ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda, przepiękne kolory <3

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger