×

Podsumowanie grudnia i całego roku 2016

Nie mogę uwierzyć, że to już koniec roku. Czas mija mi tak strasznie szybko i już pora na kolejne podsumowanie miesiąca. Dzisiaj w skrócie także krótko o poprzednich.

Ten rok zdecydowanie nie był moim rokiem, jeżeli chodzi o blogowanie. Jeżeli cofniecie się do moich wpisów wstecz zauważycie, że pisanie zaczęłam w kwietniu 2015 roku. Niestety nie byłam systematyczna i przez to nie zdobywałam czytelników, co kompletnie nie motywowało do dalszego pisania. Mimo to w marcu udało mi się dostać na strefę blogera na targach Beauty Forum&The Makeup day, którą swoją drogą bardzo miło wspominam. 
Do blogowania na stałe wróciłam 31 lipca, a wszystko za sprawą wyzwania organizowanego przez portal TrustedCosmetics "Opróżniamy nasze kosmetyczki" i chyba też ten dzień uznam za prawdziwy początek mojego pisania. Od tamtej pory ciągle zdobywam nowych czytelników i setki komentarzy, z czego bardzo się cieszę i wszystkim serdecznie dziękuję! Milion razy zmieniałam też wygląd szablonu, bo ciągle coś mi się nie podoba. Myślę, że teraz jest już wszystko tak, jakbym tego chciała :)

WSPÓŁPRACE
W tym roku nie było ich dużo, przez właśnie tą moją niesystematyczność. Recenzjonowałam produkty m.in. od Skin79, portalu Only you i ich boxa, Inveo, Farmona, Everydayme czy portalu Ibeauty. Każdą z nich wspominam bardzo dobrze i ciesze się, że mogłam przedstawić swoją opinię na temat przesłanych mi produktów. 

STUDIA
Pierwszy rok zaliczyłam bez większych problemów i byłam naprawdę zadowolona. Obecnie kończę 3. semestr i przede mną sesja. Myślę, że tutaj nie będę się dużo rozwodzić, bo na przełomie stycznia i lutego pojawi się post na ten temat. Natomiast o moich wrażeniach po pierwszym roku możecie przeczytać tutaj

ZAKUPY I PREZENTY KOSMETYCZNE - GRUDZIEŃ
Kto obserwuje mnie na instagramie widział zdjęcie, które ostatnio dodawałam z nowościami. Teraz przedstawię Wam tak pokrótce co u mnie nowego. 


Zakupy:
- Zestaw mydeł Yope
- Pixie cosmetics podkład mineralny, korektor i pędzel
+ zamówiłam jeszcze kilka rzeczy, które przyjdą dopiero po nowym roku
(styczeń będzie miesiącem bez zakupów)

Prezenty świąteczne:
- Ministerstwo dobrego mydła - mydło ryżowe i olej z pestek malin
- Perfumy Hugo Boss "Ma vie"
- Sephora paletka cieni
- Nacomi zestaw kokosowych kosmetyków 

Od portalu Only you w prezencie mikołajkowym dostałam również oleokrem Biovax.

Poniżej wklejam także linki do wszystkich postów z grudnia:

50 komentarzy:

  1. Wszystkiego co dobre :) Szczęśliwego Nowego Roku kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam problem z systematycznością :) Wszystkiego dobrego w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie :) Gratuluję powrotu do systematyczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że mi się udało :)

      Usuń
  4. Cudowne nowości i prezenty ;) A ja uważam mój 2016 rok za udany ;) Ale nigdy nie jest tak dobrze żeby lepiej być nie mogło ! :) TAk więc życze by tok 2017 był Twoim rokiem !! :* Całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, każdy rok zawsze może być jeszcze lepszy :) Bardzo dziękuję! :*

      Usuń
  5. Gratuluję systematyczności, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! 🍸🍾 Buziaki, ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :) Dużo zdrówka, radości i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kupić mydełka Yope tyle o nich słyszałam już dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, przede wszystkim nie wysuszają rąk :)

      Usuń
  9. Używam tego oleokremu i bardzo go polubiłam ;) Życzę sukcesów w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam co do niego mieszane uczucia, moje włosy średnio lubią się z takimi produktami :( Dziękuję!

      Usuń
  10. Wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dzięki wyzwaniu tutaj trafiłam i się rozgościłam. Spełnienia wszystkich marzeń w 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na początku też miałam problem z systematycznością, teraz w wolnej chwili piszę kilka postów, żeby potem je w miarę regularnie publikować - nie zawsze mam niestety czas na napisanie postu;)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę chyba zacząć tak robić w wolnej chwili :) Dziękuję!

      Usuń
  13. To prawda,rok minął niesamowicie szybko. Oby ten nie pędził w takim tempie :P
    Ja zaczynałam blogowanie chyba z 10 razy,za każdym razem gubiła mnie totalna niesystematyczność, tym razem zamierzam podołać temu wyzwaniu, bo kocham pisać i sprawia mi to dużo radości.

    Podkład mineralny od Pixie Cosmetics jest wprost cudowny, dostałam kiedyś próbkę w BeGlossy i bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kilka razy się przymierzałam i na szczęście w końcu się udało :) To prawda, genialny!

      Usuń
  14. oby jeszcze więcej sukcesów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat nie mam problemu z systematycznością ale oferty współprac jakie miałam nie były dla mnie ;) więc nie podejmowałam ich

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja lubię czytać takie podsumowania. Dobrego kolejnego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też bardzo lubię :) Dzięki!

      Usuń
  17. Super podsumowanie :) Życzę Ci wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń w 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Ci dużo motywacji do blogowania w 2017 roku :) Bardzo fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się nie skończyła, dziękuję :)

      Usuń
  19. To mam podobnie jak Ty. Ja bloga założyłam początkiem roku, ale tak naprwdę blo ruszył przez wyzwanie Trusted Cosmetics :) życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z takimi wyzwaniami, wtedy poznaj się dużo blogów i jakoś motywują do działania :) Bardzo dziękuję!

      Usuń
  20. Najlepszego w Nowym Roku. Mnie też czeka sesja, wiem jak to jest, więc powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dziękuję i również życzę powodzenia!

      Usuń
  21. Ministerstwo dobrego mydła brzmi genialnie :D

    Pozostaje życzyć Ci jeszcze więcej powodzeń w nadchodzącym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że genialne mają produkty, dlatego już nie mogę się doczekać, aż zacznę testować :D Dziękuję!

      Usuń
  22. Sporo tych współprac :P Ja już na 5. semestrze. Styczeń będzie ciężki! :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger