×

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2016 - UCZELNIA, WSPÓŁPRACE, ZAKUPY, PREZENTY


Pomyślałam, że fajnie będzie wprowadzić na bloga posty podsumowujące cały miesiąc. Zacznę od listopada, który był dla mnie zdecydowanie miesiącem włosowym. Przekroczyłam też pierwszą setkę obserwatorów, za co jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję! Tak więc zapraszam Was na podsumowanie listopada 2016.

 Jak pewnie zauważyliście ciągle eksperymentuję z wyglądem bloga. Chciałabym, żeby wyglądał co raz lepiej, ale muszę się jeszcze dużo nauczyć. Wzięłam sobie do serca komentarze konkursowe i dodałam to, czego Wam brakowało. Jeżeli macie jeszcze jakieś uwagi, śmiało dajcie znać! 

UCZELNIA
 Wiele z Was jest zainteresowana wpisami, na temat moich studiów. Postanowiłam, że większy wpis zrobię po zakończeniu semestru, czyli jakoś koniec stycznia/początek lutego. Ale co nieco mogę Wam pisać właśnie w podsumowaniu miesiąca. 
 Szczerze mówiąc, jak na razie dużo więcej nauki miałam na pierwszym roku. W listopadzie z tego co pamiętam miałyśmy jedno kolokwium z kosmetologi upiększającej i to chyba wszystko. Wolałam chyba, kiedy mieliśmy więcej tych prac pisemnych, bo wtedy uczyłam się na bieżąco, a teraz nie mogę się sama zmotywować i wszystko będzie zostawione na ostatnią chwilę na sesje. Czego się uczyłyśmy? Z praktycznych zajęć to na kosmetologii cały czas ćwiczymy klasyczny masaż twarzy, szyi, dekoltu, gdzieś niedługo pewnie będę zaliczać go na ocenę, a ciągle mylą mi się poszczególne ruchy, wcale  to nie jest takie proste. Kosmetologia pielęgnacyjna minęła nam na nauce wykonywania peelingu kawitacyjnego, sonoforezy i prądów D'arsonvala, natomiast upiększająca - manicure japoński, henna brwi i rzęs, manicure hybrydowy (na tych zajęciach robimy raczej takie proste ćwiczenia). Z receptury kosmetycznej dwa razy odwołano nam zajęcia, a że są one co drugi tydzień nie miałyśmy ich w zeszłym miesiącu ani razu. Z teoretycznych na dermatologii klinicznej cały czas wałkowałyśmy choroby grzybicze, a ostatnio łuszczycę, na kosmetologii coś tam było o maseczkach i peelingach, z receptury i farmakologii nie da się nic wynieść, więc generalnie mało kto chodzi na wykłady, mikrobiologia to największa nuda na świecie(uczyłyśmy się o różnych bakteriach i wirusach), a na immunologi generalnie funkcjonowanie układ immunologicznego. Za to naprawdę lubię chodzić na chemię kosmetyczną - na ćwiczenia przygotowujemy prezentacje na różne tematy(w listopadzie były m.in. kosmetyki z morza martwego czy zastosowanie koziego mleka w kosmetykach), my z koleżanką przygotowujemy na temat właściwości śluzu ślimaka. 
 To tak w skrócie, tak jak mówię, więcej o tych wszystkich przedmiotach i moich wrażeniach opowiem Wam po zakończeniu semestru. 

WSPÓŁPRACE
 Właściwie jeszcze w listopadzie podjęłam współpracę z portalem ONLY YOU, dzięki któremu dostałam pudełko produktów do włosów, odebrałam je dopiero na początku listopada, więc zaliczę to już do zeszłego miesiąca. 
 Zaledwie kilka dni temu dostałam przesyłkę od Everydayme z produktami blend-a-med do wybielania zębów, recenzja pojawi się pod koniec grudnia. 

WYDARZENIA
 Rzadko mam okazję brać udział w różnych eventach, jednak w tym miesiącu byłam na targach Ekocuda, które naprawdę bardzo mi się podobały.

PREZENTY
 Firma Vichy przysłała mi rozświetlający krem wygładzający do cery suchej IDEALIA

 Od Health and beauty media dostałam gąbeczkę do makijażu oraz krem do rąk


 Z chłopakiem zrobiliśmy sobie wcześniejsze mikołajki i dostałam(w sumie sama sobie wybrałam) 4 cienie z najnowszej kolekcji Inglota What a spice + paletkę. 

ZAKUPY
 Wiem, że z ilością zakupów przesadziłam w listopadzie. Pokażę Wam tylko te produkty, których wcześniej nie pokazywałam, inne np. z targów znajdziecie w poście z tego wydarzenia.

 Próbki podkładów i róży mineralnych od Pixie Cosmetics

 Maseczka aloesowa do twarzy od Organique + z okazji akcji,  której wspominałam Wam na facebooku dostałam 50ml żel do mycia twarzy za grosz ;)

 Olejek pod prysznic od Alterry

 Nacomi czarne mydło - kupiłam go z myślą używania jako peeling enzymatyczny

 Z sklepu hania zamówiłam olejek do demakijażu Resibo, maskę do twarzy od Holika Holika i dodatkowo dostałam próbki mydeł Yope

 Skorzystałam z promocji w Avon na moje ulubione perfumy premiere luxe i wzięłam też wodę różaną za kilka złotych. 

 Bardzo słynny w tym miesiącu zestaw do ust K lips od Lovely, ja mam w kolorze Sweety

 I świąteczne woski od Yankee Candle 

WPISY LISTOPADA
Tutaj zamieszczam wszystkie posty, które dodałam w listopadzie.
Stara mydlarnia - serum do twarzy z witaminą C
Box only you dookoła włosów - pierwsze wrażenie
Malinowa fantazja z Semilac 111 cherry&berry
#Maseczkaaddict: Bielenda-głęboko nawilżająca maseczka peel-off
Jesienne,przydymione oko+ ciemny makijaż ust
Inveo serum do rzęs i płyn do demakijażu - recenzja po 7 tygodniach stosowania
Etykiety pod lupą: Yves rocher - peelingujący olejek do dłoni
Błyszczący makijaż okazjonalny/ pigment inglot 85 w roli głównej
Physiogel Hypoallergenic - kosmetyki dla skóry suchej i wrażliwej 
Konkurs na 100 obserwatorów bloga
Liebster award - discover new blogs
Targi ekocuda 2016 relacja + moje zdobycze
#Maseczkaaddict: Missha - poure source cell sheet mask lotus flower
Prasa branżowa beauty - moje ulubione magazyny 
Złoto pomarańczowy makijaż oka
Box only you dookoła włosów - recenzja zbiorcza kosmetyków
Semilac 000 lazure dream czyli błękitny manicure hybrydowy 
Eco receptura by stara mydlarnia - krem do rąk z sokiem z aloesu
Moje zużycia listopad 2016

 Przypominam o konkursie na 100 obserwatorów, zostały ostatnie 2 dni!! 

A jak Wam minął listopad? Cieszycie się, że już grudzień? :)

66 komentarzy:

  1. Sporo nowości! Bardzo się cieszę, że listopad się skończył, jednak zadowolona będę jak nadejdzie maj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę doczekać się znowu wiosny :D

      Usuń
  2. Ilez wspaniałych nowości! Też zamowilam te perfumy z Avonu, ale odbiorę dopiero w sobotę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to z zakupami poszalałaś! :D Zazdroszczę cieni do powiek z Inglota, ta nowa kolekcja jest boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak :D Prawda, mega mi się podoba :)

      Usuń
  4. Piękne kolorki w paletce Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podsumowanie :) Ja też zaszalałam z nowościami, nie wiem nawet jak je ogarnąć do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  6. również byłem na ECOcuda :) fakt było kilka fajnych marek, ale forma bazaru na alejkach domu chandlowego jakoś mnie nie przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio każdy miesiąc straszni szybko przelatuje :D

      Usuń
  8. Ile świetnych nowości! Cienie inglota uwielbiam, te kolorki mi się również spodobały :) natomiast na pomadkę Lovely muszę również wypróbować. Ciekawe jak Twój kolor wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie szału nie ma :D Jak nie zapomnę to wrzucę gdzieś zdjęcie :)

      Usuń
  9. Lubię takie podsumowania, udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię je czytać, dlatego pomyślałam, że będzie fajnie, jak sama coś takiego zrobię :D Dziękuję :)

      Usuń
  10. Świetne nowości ! ;) Kocham to czarne mydło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie użyłam je dwa razy, jeszcze nie wyrobiłam opinii :D

      Usuń
  11. fajne te współprace Kochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię woski z Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, już jestem od nich uzależniona :D

      Usuń
  13. Wow, jakie wielowątkowe podsumowanie miesiąca! Kolejny blog, na którym widzę K-Lips. Czy one naprawdę są tego warte? Pytam, bo nigdy nawet nie macałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że są w porządku, ale nie jest to jakiś kosmetyk, który koniecznie trzeba mieć. Kupiłam z czystej ciekawości, no bo było o nim głośno, ale mi wysusza usta, poza tym nie trzyma się jakoś wybitnie długo, w porównaniu do innych matowych szminek, które posiadam wypada kiepsko. Ale co osoba, to inna opinia :)

      Usuń
  14. Same wspaniałości <3 Zazdraszczam współpracy z blend-a-med, bo poluje na ciekawe kosmetyki do wybielania :D
    Poza tym paletka Inglota <3 moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy się sprawdzi ten zestaw :) Ja też o niej marzyłam, ale stwierdziłam, że wszystkie kolory nie są mi potrzebne, bo tam jest sporo brązów, podobne mam w innych paletkach :D Głównie chodziło mi o ten karmel, fiolet i bordo :D

      Usuń
  15. Listopad? zleciał tak szybko, że nawet się nie spostrzegłam :D Minął głównie pod kątem nauki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby grudzień nie przeleciał tak szybko, bo to super miesiąc :)

      Usuń
  16. Sporo tych wpisów opublikowałaś, u mnie o wiele mniej było tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję co drugi dzień, czasem codziennie, więc dlatego tak wychodzi :)

      Usuń
  17. świetne prezenty , chyba i ja muszę o niektóre się pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te cienie z Inglota są przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa recenzji blenda med :) a te cienie... cudowne!!!

      Usuń
    2. Będzie pod koniec miesiąca :)

      Usuń
  19. Świetne nowości :) jestem ciekawa czy dobrze bym się czuła z taką kolorystyką cieni :) zestawy do wybielania zbierają sporo pochwał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba spróbować to się dowiesz :) Ja nawet nie czytałam opinii także nie wiem, zobaczymy jak a będzie moja ;)

      Usuń
  20. Kosmetyki z morza martwego są mi bardzo bliskie♥ od powrotu z Izraela maseczki z błota i peelingi są u mnie na porządku dziennym, kupiłam tam tego kilogramy ;)
    Bardzo ładne jesienne cienie no i yankee candels, idealne na zimowe wieczory :)

    Pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, zazdroszczę :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  21. Krem z Vichy miałam i totalnie się u mnie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. Najbardziej zaciekawił mnie fragment o Twoich studiach, bo sama kiedyś zastanawiałam się nad kosmetologią. A z próbki z Organique tez skorzystałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli miesiąc tak naprawde miałaś bardzo pracowity ;)Dużo ciekawych postów oraz interesujące współprace ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek do demakijażu Resibo jest na mojej zakupowej liście:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te mydło czarne mnie kusi zamierzam kupić po wypłacie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ dużo dobrego. Na czarne mydło i ja mam ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki prezent Mikołajkowy to ja rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne i ciekawe nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę wreszcie wypróbować mydła Yope, bo widzę je już dosłownie wszędzie. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne, ale raczej regularnie nie będę ich kupować :) Również pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger