×

Propozycja świątecznego makijażu


Święta już za kilka dni, dlatego też dzisiaj mam dla Was makijaż, który możecie wykonać na tą okazję. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Po inne inspiracje zapraszam także do zakładki "Makijaże". 

W propozycji tej króluje kolor złoty oraz bordowy. Myślę, że to świetne połączenie barw, idealnie pasujące na taką okazję, jaką są święta. Makijaż jest bardzo łatwy, a do wykonania podobnego potrzebujecie zaledwie trzech cieni. 


Na początku oczywiście zmatowiłam powiekę i pod łukiem brwiowym beżowym, matowym cieniem. Następnie na całą górną powiekę nałożyłam złoty, połyskujący cień. Kącik zewnętrzny zaznaczyłam bordowym matem, którym wyjechałam także na dół. Wszystko ładnie roztarłam tak, aby utworzyć delikatną mgiełkę. Nad linią rzęs narysowałam kreskę brązowym eyelinerem, a na linię wodną nałożyłam beżową kredkę. Rzęsy wytuszowałam. Gotowe! 


Prosto i efektownie. Oczywiście, jeżeli dołożycie jakieś fajne rzęsy efekt będzie bardziej spektakularny :) 

Co myślicie o takim świątecznym makijażu? 

60 komentarzy:

  1. Ładny, czyżby zrobiony paletą Sleeka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to mieszanka różnych cieni :)

      Usuń
  2. Znowu makijaż w moich ulubionych kolorach! :) Piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię takie kolory :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Kolorki typowo świąteczne. Sama zawsze maluję się w odcieniach brązu właśnie, więc bardzo mi się podoba ta propozycja i pewnie wyląduję na święta z czymś podobnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ci takie wykonanie makijażu oczu ładnie podkreśla włosy i urodę! :) Przepięknie Ci!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie trochę za dużo złota, ale tobie pasuje, świetnie wyglądasz
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, prosty, ale efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, ja wykonuję bardzo podobny w święta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, idealne kolory na taką okazję :)

      Usuń
  8. Piękny :) Będzie wyglądał zjawiskowo przy świątecznym stole :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ale to bardzo mi się podoba twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kolory to zdecydowanie Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie byłam do nich przekonana, dzięki ;)

      Usuń
  11. Piękny makijaż i faktycznie bardzo pasuje do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Ja w tym roku chyba postawię na srebrny brokat :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie kolory :) podoba mi się, mam nawet podobne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie makijaże kolorystycznie też fajnie :) ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie ♥ Ty to masz rękę do makijażu ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Dość mocny i bardzo widoczny makijaż :) Jak zobaczyłam samo oczko to tak średnio do mnie przemówił, ale jak zobaczyłam już całość razem z twarzą to idealnie dopasowany to twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, czasami pierwsze wrażenie mylne :)

      Usuń
  17. u mnie złoto zawsze pożądane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny makijaż. Idealnie sprawdzi się przy wigilijnym stole. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger