×

ULUBIEŃCY LISTOPADA 2016


W tym miesiącu ulubieńcy bardzo ubodzy, ale tacy naprawdę na 5 z plusem! Jesteście ciekawi jakie produkty skradły moje serce w listopadzie? Zapraszam do czytania. 
Avon perfumy premiere luxe
Zakochałam się w nich, kiedy tylko weszły do katalogu, czyli już jakieś 3 lata temu. Od tamtej pory miałam je tylko raz, potem jakoś o nich zapomniałam. Na początku listopada kiedy zobaczyłam, że są w promocji za 29,99 nie mogłam sobie odmówić! W regularnej cenie kosztowały 100zł, więc sami rozumiecie. Chociaż widziałam, że na iperfumy można je dostać duużo taniej. Elegancka buteleczka 50 ml schodzi bardzo szybko, w sumie chyba przez cały miesiąc nie używałam nic innego. Jest to zapach kwiatowo-szyprowy, ja wyczuwam tu nutę słodyczy, bardzo lubię takie perfumy. Są bardzo trwałe, zapach utrzymuje się na ubraniach aż do uprania, poza tym dostaję bardzo dużo komplementów mając je na sobie. 

Essence konturówka do ust w kolorze 05 soft berry i Karaja matowa kredka do ust w kolorze 1
Ostatnio uwielbiam nosić ten duet na ustach. Najpierw obrysowuję i wypełniam je konturówką, następie na całość nakładam kredkę. Daje piękny, ale nie mocny brąz na ustach, pasujący do każdego makijażu oczu. Utrzymuje się spokojnie kilka godzin jedząc i pijąc. Sama w sobie kredka nie wysusza ust mimo tego, że jest matowa, natomiast już z konturówką to lekkie wysuszenie może być odczuwalne. Zestaw ten miałam w poście makijażowym, który zobaczycie tutaj.

Resibo olejek do demakijażu
150 ml produktu umieszone w buteleczce z pompką i dołączonym ręczniczkiem do zmywania. Sam w sobie olejek zmywa fantastycznie, dobrze radzi sobie z makijażem oczu, ale ja do tego celu go nie używam, bo nie lubię mieć tłustej warstwy produktu na oczach. Natomiast uwielbiam robić nim demakijaż twarzy. Wylewam sobie pół pompki na ręce i rozsmarowują po całej twarzy. Następnie namoczonym w ciepłej wodzie ręczniczkiem wszystko dokładnie zmywam. Po makijażu nie ma śladu! Świetnie oczyszcza no i ma bardzo dobry skład. Jedynym minusem dla mnie jest jego zapach, średnio mi odpowiada, dla mnie jest taki strasznie roślinny. Poza tym gorąco polecam!

Nacomi masełko do ust o zapachu pinacolada drink
Na początku nie byłam do niego przekonana. Mam go już jakieś 3 miesiące i dopiero teraz w pełni cieszę się z jego działania. Świetnie nawilża, jednak trzeba nałożyć go grubą warstwę. Wstając rano czuję wtedy gładkość i nawilżenie. Forma produktu może nie należy do najbardziej higienicznych, jednak ja używam go tylko rano i wieczorem, gdyż w ciągu dnia lubię mieć pomalowane usta i mało kiedy sięgam po taki kosmetyk. Jest bardzo wydajny, po tak długim czasie nie zużyłam jeszcze połowy. Pięknie pachnie i zawiera cenne składniki. Są dostępne także inne wersje. 

Znacie któryś z tych produktów? Co szczególnie fajnie używało Wam się w ubiegłym miesiącu?:)

74 komentarze:

  1. Muszę w końcu kupić ten olejek do demakijażu! Jest troszkę drogi, jak z jego wydajnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez miesiąc zużyłam jakąś 1/4 buteleczki :)

      Usuń
  2. Również mam kredkę Soft Berry od Essence i lubię ten kolor <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę skusić się na coś z Resibo wreszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek jest super, nie wiem jak inne kosmetyki, bo nie miałam, właśnie też muszę jeszcze coś wypróbować :)

      Usuń
  4. Z Twoich ulubieńców znam tylko olejek do demakijażu z Resibo i był ok, ale niestety na tyle, abym do niego wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie będę szukała coś innego, ale to dlatego, że lubię testować :D

      Usuń
  5. Te perfumy musza być piękne , nigdy nie miałam okazji ich używać jenak chyba sie skuszę bo uwielbiam słodkie zapachy :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masełko musi przepięknie pachnieć, a o tym olejku same dobrze rzeczy czytam!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sporo produktów sprawdziło się w listopadzie :) w sumie nie wiedziałam bym co wybrać do takiej Elity ulubieńców :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio jakoś nie mam z tym problemu :D

      Usuń
  8. olejek wygląda na prawdę fajnie, kusi mnie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusił i w końcu uległam :D

      Usuń
  9. Nie znam żadnego, ale masełko wydaje się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ni nie miałam, ale resibo bym chętnie poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Resibo mam w zapasie, niedługo się za niego biorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, daj potem znać jak się u Ciebie sprawdza ;)

      Usuń
  12. Masełko z Nacomi musi pięknie pachnieć, uwielbiam ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, inne warianty też są fajne :)

      Usuń
  13. Na olejek Resibo muszę w końcu się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejek RESIBO chodzi za mną od dłuższego czasu :)
    Zapraszam Cię do mnie na rozdanie. Na jedną z moich czytelniczek czekają dwie karty podarunkowe do drogerii Sephora :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię Premiere Lux :) Nowe Oud też mi przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nie przeczytałam negatywnej opinii na jego temat :D

      Usuń
  17. Kusi mnie strasznie ten olejek do demakijażu. Bardzo dużo osób go chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  18. soft berry to cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo lubię takie odcienie :)

      Usuń
  19. Mam odcień 06 konturówki Essence i jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam ten zapach! ogólnie zapachy od Avon podobają mi się, mam kilka. choć ten, o którym wspominasz został ostatnio trochę wyparty przez Attraction :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Attraction nie znam, ale też lubię sporo zapachów od nich :)

      Usuń
  21. Jestem ciekawa zapachu tych perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W katalogu chyba często można je powąchać ;)

      Usuń
  22. Dla mnie ten zapach jest nieco za mocny, ale ogólnie lubię perfumy z AVON:-) to masełko wydaje się być fajne :-)
    http://piekno-po-mojemu.blogspot.com/?m=1 Zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę się dorobić jakiś zapachów od Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo ostatnio się słyszy o kosmetykach Resibo. Bardzo mnie intrygują :) Reszta ulubieńców super :) Avon posiada w swojej ofercie kilka dobrych perełek perfum. Sama mam kilka i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic poza olejkiem nie miałam, ale też jestem ciekawa innych :) To prawda, sama miałam kiedyś sporo perfum od nich :D

      Usuń
  25. Masełko do ust muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W hebe można sobie na spokojnie przetestować :)

      Usuń
  26. Flakonik od perfum jest prześliczny, a na olejek do makijażu tej firmy się na pewno skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żadnego z tych produktów nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może coś kiedyś wypróbujesz ;)

      Usuń
  29. Całkiem przyjemny ten zapach z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  30. Te masełko do ust bezmi fajnie :) muszę się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem ciekawa tej firmy Resibo, dużo dobrego słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa innych produktów :)

      Usuń
  32. Olejek resibo chętnie bym przetestowała. Też ostatnio kupiłam masełko Nacomi, tylko że w wersji pana cotta. Dopiero się do niego przekonuję, bo fajnie smakuje i nawilża, ale ciężko mi je wydobyć z opakowania.

    Jako że piszesz w tematyce mi bliskiej a ja szukam nowych blogów do listy czytelniczej- obserwuję. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej wersji chyba nie widziałam :) Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  33. Olejku jestem ciekawa i pewnie kiedyś go sobie zakupię.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger