×

Wyzwanie "Obudź się piękna" - pielęgnacja twarzy przed snem


Kilka dni temu zostałam nominowana przez Sabrinę z bloga sabrina-cosmetics do wyzwania "Obudź się piękna". Bardzo z tego powodu się cieszę, bo temat pielęgnacji jest mi bardzo bliski. Dlatego też dzisiaj opiszę Wam, jak wyglądam moja wieczorna pielęgnacja. Zapraszam! 
Wieczór to pora, kiedy lubię się zrelaksować. Każdy kosmetyk, który na siebie nakładam traktuję jako rytuał i czasem mój chłopak się wkurza, że siedzę w łazience godzinę :D
Dlaczego dokładne oczyszczanie twarzy jest tak ważne? Przede wszystkim, aby nasza skóra mogła w pełni się zregenerować i dotlenić po całym dniu noszenia makijażu należy wykonać dokładny demakijaż. Bez niego inne kroki nie mają najmniejszego sensu. 

Do zmywania oczu jak i tonizowania twarzy aktualnie używam odżywczego płyn micelarny - tonik 2w1 od Vianka. Do tych okolic wybieram produkty delikatne, które nie podrażniają moich wrażliwych powiek. 

Następnie całą twarz dokładnie masuję olejkiem do demakijażu od Resibo. Używanie olejów do demakijażu to mój tegoroczny hit. Zmywam go dołączoną do kosmetyku zamoczoną w ciepłej wodzie ściereczką. Następnie tonizuję twarz. Pamiętajcie o tym, to bardzo ważny krok! Po każdym kontakcie z wodą skóra MUSI być przemyta tonikiem, aby przywrócić jej odpowiednie pH. 

Potem domywam resztki makijażu delikatnym żelem. Akurat teraz mam próbkę tego z Organique. Zwilżam ręce wodą i wykonuję masaż całej twarzy, po czym zmywam ciepłą wodą. Znów tonizuję! 

Raz lub dwa razy w tygodniu wykonuję peeling. Moja cera jest bardzo wrażliwa i sucha, dlatego też używam tylko tych enzymatycznych. Do tego celu obecnie świetnie służy mi Mydło czarne od Nacomi, o którym pisałam w ostatnim poście. Regularne wykonywanie peelingu pomaga w odnowie naskórka i lepszym przyswajaniu substancji. Po jego zmyciu również należy pamiętać o tonizacji. 

Maseczki to mój ulubiony krok w pielęgnacji. Wykonuję ją czasem nawet 4 razy w tygodniu(w dni, kiedy używam peelingu to oczywiście po nim). Jest to dla mnie swego rodzaju relaks i dodatkowe odżywienie skóry. Tutaj akurat glinka biała od Starej Mydlarni.Oczywiście tonizujemy po jej zmyciu ;) 

Po wykonaniu wszystkich powyższych czynności można przejść do nawilżania, natłuszczania i odżywiania skóry. Pod oczy nakładam krem Baikal - kolagenowe serum-krem do intensywnej pielęgnacji wrażliwej skóry powiek i wokół oczu, który jest u mnie nowością i dopiero zaczynam go używać. 

Co drugi dzień, pod krem aplikuję eliksir z witaminą C od Starej Mydlarni. Takie produkty świetnie sprawdzają się właśnie zimą. Więcej przeczytacie o nim tutaj.

No i krem. Mój to odżywczy dla skóry wrażliwej firmy Dermedic. Akurat z niego nie jestem zadowolona, zimą lubię używać czegoś mocno nawilżającego. Cieszę się, że już się kończy i w końcu kupię jakiś fajny, naturalny. 

Nie możemy zapomnieć także o pielęgnacji ust. U mnie w tym momencie króluje masełko o zapachu pinacolada drink od Nacomi. Nakładając grubą warstwę na noc, rano wstaję z miękkimi, dobrze nawilżonymi ustami. Raz lub dwa w tygodniu wykonuję także peeling. 

Pamiętajcie, że twarz kończy się aż na dekolcie! Codzienna pielęgnacja twarzy - ta wieczorna jak i poranna, skupia się na twarzy, szyi i dekolcie. Szyja najszybciej zdradza nasz wiek! 

Do wykonania wyzwania nominuję: 


Mam nadzieję, że chętnie napiszecie post na ten temat :)

P.S. Ostatnio nie komentuję na bieżąco waszych postów, przepraszam, ale gdzieś ciągle tego czasu jest mało :( W ten weekend postaram się wszystko nadrobić! 

64 komentarze:

  1. Lubię takie wpisy, bo zawsze mnie czymś zaskakują :) Tym razem zainteresowała mnie firma Baikal...nigdy o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz mam styczność z tą firmą, na pewno pojawi się recenzja :)

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym serum kolagenowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak się będzie sprawdzało :)

      Usuń
  3. Sporo tego :) Ja też lubię białą glinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie to cudo z Resibo ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaminę C i białą glinkę używam teraz z innych firm, czarne mydło z Nacomi bardzo lubię i kusi mnie wypróbować olejek resibo choć nie wiem czy mi będzie taka forma demakijażu odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam obawy, ale przekonałam się i teraz już sobie nie wyobrażam inaczej zmywać twarzy :)

      Usuń
  6. Bardzo rozbudowana pielęgnacja. Ciekawi mnie ten olejek z Resibo już od dłuższego czasu, muszę w końcu kupić i przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię to serum z wit C ze Starej Mydlarni :) Olejek z Resibo niestety się u mnie nie sprawdził.... Mocno podrażnił moją skórę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( być może Twoja skóra nie toleruje któregoś z zawartych tam olejów.

      Usuń
  8. czarne mydło muszę koniecznie kiedyś sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wyzwanie! Ja najbardziej lubię kłaść się spać bez żadnych kosmetyków, świeżo wymyta i z czystymi włosami. Ale teraz, kiedy na zewnątrz mrozy, a wewnątrz grzeją kaloryfery, zwykle potrzebuję "wspomagaczy"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja sobie nie wyobrażam nie położyć chociażby kremu na twarz :D

      Usuń
  10. Bardzo przydatny post i ciekawe wyzwanie :) Ładnie to wszystko wyszło :) Faktycznie sporo czasu musi Ci zajmować wieczorna pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no sama pielęgnacja twarzy nie zajmuje dużo czasu :D

      Usuń
  11. ja nie mogę przekonać się do oczyszczania twarzy olejkami. próbowałam, to nie dla mnie. Serum z vitamina C lubię, ale stosuję 2-3 dni pod rząd a potem 2 tygodnie przerwy. Inaczej efektu są odwrotne do oczekiwanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie oczyszczanie olejami nie jest dla każdego. Chociaż niektórzy od razu się zrażają bo ich wysypuje, a to właśnie o to chodzi, potem dopiero widać efekty :) A u mnie wręcz przeciwnie, stosowane regularnie co drugi dzień przynosi super efekty!

      Usuń
  12. Moja pielęgnacja ma więcej etapów :)
    Muszę więcej uwagi przykładać do pielęgnacji przeciwzmarszczkowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ładnie :) No u mnie jeszcze nie ma takiej konieczności.

      Usuń
  13. Bardzo lubię olejek z Resibo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie cieszy, że wyzwanie krąży :)
    Super
    Widzę, że jesteś świetna w tym co robisz :) Pielęgnacja twarzy przed snem najważniejsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne wyzwanie :) Dzięki! Jasne, że tak :)

      Usuń
  15. Uwielbiam czarne mydełko ale tego z nacomi jeszcze nie miałam, tez biorę udział w wyzwaniu tylko czekam na wolną chwilkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki firmy Baika Herbals :) Naprawdę świetnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaję tą firmę, ciężko mi jeszcze cokolwiek powiedzieć :)

      Usuń
  17. Bardzo lubię takie wpisy . Można wiele się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wieczorem lubię nałożyć mocno nawilżający krem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żadnego z Twoich produktów osobiście nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w takim razie się nimi zainteresować :D

      Usuń
  20. Czarne mydło jest genialnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne to wyzwanie. Ja w pielęgnacji twarzy najbardziej lubię serum i eliksiry.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że zechciałaś napisać post :) bardzo zainteresował mnie ten eliksir z witaminą C. Podobno preparaty z tą witaminką są świetne. A tak w ogóle to śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny temat, więc chętnie mi się pisało :D Tak, świetne są takie preparaty :) Dziękuję!

      Usuń
  23. Bardzo lubię za naturalność kosmetyki Nacomi

    OdpowiedzUsuń
  24. A dziękuję Ci za nominację ;) Tak więc muszę się przybrać do tego zadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dość rozbudowana pielęgnacja :D Olejek Resibo chyba pomału staje się kultowy ;) Ja porwałam się na krem.. który podrażnił mi skórę :/ Żałuję teraz, że nie zaczęłam właśnie od olejku.
    Z kolei masełko od Nacomi urzekło mnie totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam próbkę kremu ultranawilżającego od Resibo i też dziwne kwiatki zaczęły mi wyskakiwać po nim na twarzy. Ale przy olejku nic takiego się nie dzieje :) Bardzo lubię to masełko, świetnie nawilża!

      Usuń
  26. Fajne wyzwanie! Oczyszczanie skóry to podstawa i się z tym z Tobą zgodzę. A wyzwanie przyjmuję i w wolnej chwili napiszę co nieco o mojej pielęgnacji!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twój post :)

      Usuń
  27. Uwielbiam zmywac twarz olejami i muszę wreszcie kupić ten z resibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Zdecydowanie warto go przetestować :)

      Usuń
  28. Fajne wyzwanie, można dowiedzieć się ciekawych rzeczy :)
    Ostatnio kuszą mnie te produkty Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo miło się czytało, też lubię tą wieczorną pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger