×

Etykiety pod lupą: Planeta Organica Morze Martwe - Kremowy balsam do nóg mineralny


Dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii "Etykiety pod lupą". Przyjrzę się składowi kremu firmy Planeta Organica. Co do poprzedniego postu, nie ma sensu chyba pisać drugiej części o tych substancjach, bo każdy i tak ma swoje zdanie w tym temacie. Szkoda mojego czasu. 


Od producenta
"Krem do stóp, który ma działanie antybakteryjne. Zapobiega powstawaniu odcisków i pęcherzy, Odświeża skórę i ma działanie dezodorujące."

Jego cena to 9,90 zł, ja kupiłam go tutaj. Widzę, że teraz nawet jest na niego promocja. 


Skład
Aqua enriched with Dead Sea Salt Minerals(woda wzbogacona o sól z Morza Martwego) - sól z Morza Martwego wygładza skórę, łagodzi podrażnienia, oczyszcza organizm ze zbędnych toksyn 
Isopropyl Palmitate - emolient,  stosowany w stanie czystym może być komedogenny, zmiękcza i wygładza skórę 
Cetearyl Alcohol - emolient, podobne działanie do powyższego składnika
Butyrospermum Parkii(masło shea, masło karite) - emolient, ma działanie nawilżające, regenerujące, zmiękcza i wygładza
Glycerin(gliceryna) - substancja długotrwale nawilżająca, ma działanie regenerujące i łagodzące
Glyceryl Stearate - emolient, ma działanie nawilżające, zmiękczające, wygładzające 
Sodium Stearoyl Glutamate - składnik pochodzenia naturalnego, otrzymywany m.in. z oleju kokosowego, ma wypływ na konsystencję kosmetyku, bardzo dobrze tolerowany przez skórę 
Xanthan Gum(guma ksantanowa) - naturalny zagęszczacz
Quercus Infectoria(Oak)Gall Extract(ekstrakt z dębu galasowego) - ma działanie antybakteryjne, orzeźwia i odświeża skórę 
Organic Persea Gratissima(Avocado)Fruit Oil(olej z awokado) - działa nawilżająco, zmiękcza i wygładza
Organic Lavandula Angustifolia (Lavender) Wax(wosk lawendowy) - odżywia skórę i pobudza do regeneracji
Parfum - zapach
Benzyl Alcohol - w pełni bezpieczny, akceptowany przez Eco-cert konserwant do stosowania w kosmetykach organicznych
Benzoic Acid - konserwant
Sorbic Acid - konserwant
Citric Acid - ma działanie złuszczające, usuwa przebarwienia i rozjaśnia skórę 

Moja opinia
Nie jest to kosmetyk w pełni naturalny, więc niech nie zmyli Was nazwa firmy. Zawiera sporo konserwantów, jednak nie widzę tutaj nic niepokojącego dla naszej skóry. Pamiętajcie jednak, że z każdym kosmetykiem trzeba obchodzić się ostrożnie. Zawiera substancje aktywne takie jak ekstrakt z dębu, olej awokado czy wosk lawendowy. Bardzo dobrze nawilża, ale zapach nie przypadnie wszystkim do gustu - pachnie lawendą. Moim zdaniem jest to bardzo dobry kosmetyk.

Znacie tą firmę? Mieliście coś od nich?

46 komentarzy:

  1. Mam Tylko żel ale ma w składzie bodajże TEA co mi się nie podoba 😉 Więcej od nich nie miałam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie po niego sięgnę!:) Nie przeszkadzają mi konserwanty w tym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz, dla mnie jest ich troszkę za dużo, ale działanie ma naprawdę fajne :)

      Usuń
  3. A skusiłabym się na niego - może zapach by mi się spodobał. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem niestety gdzie go dostać stacjonarnie, żeby powąchać, ale mi się zapach podoba :D

      Usuń
  4. Faktycznie, skład nie jest zły - ale nie lubię zapachu lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem on nie pachnie tak całkiem lawendą, jest bardziej słodki :)

      Usuń
  5. Nie dla mnie skoro pachnie lawendą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dużo osób nie lubi, mi nie przeszkadza :)

      Usuń
  6. Ja składów mocno nie analizuję bo niestety nie znam się na tym aż tak bardzo ;)) Znam parę składników które omijam po prostu ;) Ale w tym wypadku najzwyczajniej w świecie nie sięgnęłabym po ten produkt ze względu na zapach ;) Nie cierpie lawendy ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest coś dla mnie! Mam bzika na punkcie kremów to stóp. Z pewnością wypróbuję;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też Ci się sprawdzi ;)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale słyszałam, że mają bardzo fajne kremy do rąk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go :) Trochę mnie odstrasza zapach lawendy, bo za nim nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no to pewnie by Ci się nie spodobał ;)

      Usuń
  10. Lawenda nie dla mnie ostatnio jestem dość wybredna jeżeli chodzi o zapachy w produktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie lubiłam zapachu lawendy, a teraz mi jakoś nie przeszkadza :D

      Usuń
  11. Fajnie, że potrafisz tak rozpracować składy kosmetyków. Ja dopiero się tego uczę. Bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciągle się jeszcze uczę, jak się analizuje składy to z czasem człowiek zapamiętuje :)

      Usuń
  12. Markę znam, choć nie tą serię z Morza Martwego. Fajnie, że analizujesz składy :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze niczego tej marki nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tylko ten krem, może zobaczę co mają jeszcze fajnego :)

      Usuń
  14. Zawsze mnie wkurzały tego typu nazwy bo sugerują że kosmetyk jest naturalny :p co nie zmienia faktu że krem mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak ktoś nie czyta składu to pewnie będzie tak myślał :D

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja właśnie muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

      Usuń
  16. Zapach lawendy lubię, ale ciekawe jak z działaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się świetnie, tak jak napisałam :)

      Usuń
  17. nie mam nic jeszcze z tej firmy :) Ale mój krem już mi się kończy i jeśli znajdę go w drogerii to chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem właśnie czy gdzieś stacjonarnie można go dostać. Jakbyś znalazła to daj znać :)

      Usuń
  18. wow! jak dla mnie nowość ! ;) Chętnie przetestuje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak pachnie lawendą to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jakbyś powąchała, to akurat przypadłby Ci do gustu:D On nie pachnie taką typową lawendą :)

      Usuń
  20. Tyle zmiękczających i nawilżających składników, ciekawe czy by poradził sobie z moimi stopami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi radzi sobie świetnie, ale wiadomo, każda skóra jest inna :)

      Usuń
  21. Nie znałam tej firmy, ale już po przeczytaniu wiem, że to nie byłby produkt dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię zapach lawendy więc sądzę że byśmy sie zaprzyjaźnili :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam maski do włosów, które są bardzo dobre :) Lawenda wcale nie jest taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, muszę popatrzeć jakie fajne mają :) Pewnie, że nie, ja tam bardzo lubię :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger