×

Ministerstwo Dobrego Mydła - mydło ryżowe, nie tylko do mycia rąk


W podsumowaniu grudnia pokazywałam Wam nowości, jakie udało mi się zdobyć lub dostać w tamtym miesiącu. Wśród nich znalazło się mydło ryżowe od Ministerstwa Dobrego Mydła. Chcecie wiedzieć jak się sprawdza? Zapraszam na dzisiejszy post! 
Ministerstwo Dobrego Mydła to polska firma założona przez dwie siostry. Specjalizują się w własnoręcznym wyrabianiu naturalnych kosmetyków - głównie mydeł, ale nie tylko. W ich ofercie znajdziemy także półkule do kąpieli, oleje, peelingi czy hydrolaty.


Mydło ryżowe to wegańskie mydło zawierające odżywczy olej ryżowy oraz nierafinowane masło shea. Wykonane z myślą o alergikach i osobach z wrażliwą, atopową bądź suchą skórą. Jest bezzapachowe i hipoalergiczne. Łagodnie usuwa wszystkie zabrudzenia nie powodując przy tym wysuszenia skóry. Przeznaczone jest zarówno do mycia twarzy, jak i całego ciała. 100 g mydła kosztuje 24 zł. Dostaniecie je tutaj lub w stacjonarnym warszawskim sklepie.

Skład
Aqua(woda), Sodium Palmate(zmydlony olej palmowy), Sodium Cocoate(zmydlone masło kakaowe), Sodium Olivate(zmydlona oliwa z oliwek), Sodium Rice Branate(zmydlony olej z otrąb ryżowych), Sodium Shea Butterate(zmydlone masło shea), Sodium Castorate(zmydlony olej rycynowy), Sodium Sweet Almondate(zmydlony olej ze słodkich migdałów)

Moja opinia
Idealny kosmetyk dla alergika. Świetnie współgra ze skórą twarzy oraz całego ciała. Po jego użyciu ma się wrażenie lekkiego nawilżenia i złagodzenia skóry. Lekko oczyszcza i absolutnie nie podrażnia. W tym momencie jest to mój hit! Na pewno będę do niego wracać, bo jest uniwersalne. Jeden kosmetyk, a możemy użyć go pod prysznicem oraz w codziennym oczyszczaniu cery. Chcę wypróbować też inne wersje ale wiem, że to będzie moim ulubionym - przede wszystkim dlatego, że jest hipoalergiczne. Myślę, że świetnie sprawdzi się także dla dzieci. Jest też wydajne - używam go już prawie 2 tygodnie, a zużycia w ogóle nie widać. Jestem zachwycona! Razem z nim testuję teraz także olej z nasion malin - ale o nim dam Wam znać innym razem ;)

Znacie kosmetyki tej firmy? Jeżeli nie to gorąco polecam, są genialne! 

50 komentarzy:

  1. Muszę sprawdzić mydła od nich 🙂 Na razie mam za duży zapas 🙁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mam tylko to jedno, ale jestem zachwycona <3

      Usuń
  2. Nie słyszałam o nim, ale już jestem go ciekawa muszę przetestować! :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie nieoczywiste mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie owsiane mydełko do twarzy ♥ Z ryżowym się jeszcze nie spotkałam.

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie mam żadnego produktu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze że ministerstwo dobrego mydła zachwyciło mnie na maxa ♥ Kocham mydła więc po te z przyjemnością bym sięgnęła ;) Ja akurat mam kawowe - aż nie mogę się doczekać aż pójdzie w używanie ! :D Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem strasznie ciekawa tego kawowego! :D

      Usuń
  7. Dużo czytałam o tych mydłach, ale jeszcze nie miałam. Zazwyczaj mydła w kostce stosuję tylko do mycia rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tego kompletnie do rąk nie stosuję :)

      Usuń
  8. Nazwa firmy świetna! :D Mydełek nie miałam jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:D Ja na pewno skuszę się na inne :)

      Usuń
  9. Nie słyszałam nigdy o mydle ryżowym;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o ryżowym mydle. Interesujący opis produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, czasami się nie spodziewamy nawet co może być dodatkiem do kosmetyków :D

      Usuń
  11. Przepiękny design, dobry skład i jeszcze ten ryż, nie miałam jeszcze nic od nich ale zdecydowanie muszę przejrzeć ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzyj, na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  12. Słyszałam już o nich, w pierwszym odruchu urzekł mnie minimalizm opakowań, a tuż potem składy :) Mam na swojej magicznej wishliście, ale czuję, że to będą większe zakupy.
    Póki co mam sprezentowane mydełko na bazie takich właśnie zmydlonych olejów i doskonale rozumiem Twój zachwyt - rzeczywiście taki koncept działa pięknie ❤ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest się powstrzymać, żeby nie zrobić u nich większych zakupów :D

      Usuń
  13. Mimo że zachwalasz to ja się boję, próbowałam wiele takich mydełek ale zawsze u mnie kończyło się to wysuszeniem a raczej takim nieprzyjemnym ściągnięciem skóry. W przypadku twarzy to czasami miałam wysyp drobnych krostek. Oczywiście nie oceniam tego mydełka bo jego akurat nie miałam ale to ogólna opinia jak używałam innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, ja mam mega suchą skórę, a to mydło właśnie jest tak wykonane, żeby nie powodowało uczucia ściągnięcia :) Poza tym jest przeznaczone dla skóry alergicznej, więc o wysyp też ciężko, chyba, że Twoja skóra nie toleruje któregoś ze składników :)

      Usuń
  14. Siostry miały super pomysł na biznes. I pokłony za skład :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam i średnio przepadam za mydłami w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do rąk też nie lubię, ale takie zdecydowanie polecam :)

      Usuń
  16. Pierwszy raz słyszę o ich produktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przejrzeć ich ofertę, można przepaść :D

      Usuń
  17. Coś dla mojego męża, on jest fanem takich mydeł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mydełko fajne a zwłaszcza kiedy są dobre również dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o nim, ale mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie, ale czuję się zachęcona. I to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze mydełka ryżowego, ale firma ponoć słynie z plusów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak , ja to bym najchętniej wszystkie ich produkty przygarnęła :D

      Usuń
  22. Ryż lubię jeść, puder ryżowy uwielbiam, ale mydła jeszcze nie miałam. Ciekawe czy byłaby to tak samo wielka miłość jak do wyżej wymienionych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jeśli nadaję się do mycia twarzy to jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. o takiego mydełka nie znałam, chętnie spróbuję;) zostaję z Tobą i pozowole sobie zaprosic do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O Ministerstwie Dobrego Mydła dużo słyszałam ale osobiście nic nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger