×

Nacomi seria kokosowa - dwa cudowni ulubieńcy


Miałam już dzisiaj nie dodawać tego postu, bo czuje się fatalnie(rozłożyła mnie dziś choroba), ale pomyślałam, że skoro mam chwilę to co nieco dla Was napiszę. Tak jak wspominałam sesja przede mną, dlatego wybaczcie mi, że nie odwiedzam Waszych blogów i nie odpisuję bieżąco na komentarze, ale chyba sami rozumiecie. Nie chcę zaniedbywać bloga, więc chcę jednak starać się pisać regularnie, ale nie jestem niestety w stanie spędzać więcej czasu, niż teraz to robię. Mam nadzieję, że do 1 lutego wszystko wróci do normy :) A dzisiaj chcę powiedzieć Wam o moich totalnych odkryciach od Nacomi
Na gwiazdkę dostałam m.in. kokosowy zestaw od Nacomi - pokazywałam go w podsumowaniu grudnia. Zawiera on takie kosmetyki jak olej kokosowy. olej kokosowy w postaci musu oraz peeling. O tych dwóch ostatnich właśnie chcę Wam trochę napisać,bo jestem nimi oczarowana!

Bioaktywny peeling kokosowy - 100% naturalny
Jest to najpiękniej pachnący peeling, jaki kiedykolwiek miałam i to nie przesadzam! Osoby, które tak jak ja kochają zapach kokosa będą wniebowzięte. Pachnie kokosowym ciastkiem, aż ma ochotę się go zjeść. Jest tak świetny, że najchętniej używałabym go codziennie. Oprócz tego bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę, dla mnie bomba! Opakowanie zawiera 150ml, więc nie jest to dużo, ale dla takiego działania i zapachu naprawdę warto spróbować. 

Skład
Sucrose(cukier trzcinowy), Organic Cocos Nucifera Seed Oil(organiczny olej kokosowy), Dulcis Amygdalus Sweet Almond Oil(olej ze słodkich migdałów), Cocos Nucifera Fruit(wiórki kokosowe), Tocopherad Acetate(pochodna wit.E)

Organiczny olej kokosowy w postaci jedwabistego kremu
Produkt ten ma konsystencję lekkiego masła, działa intensywnie nawilżająco i regenerująco. Idealny dla cery bardzo suchej i wrażliwej, szczególnie zimą. Nadaje się nie tylko do ciała, ale także na twarz(na noc, na dzień jest za ciężki, chyba że nie nakładacie makijażu). Osoby z cerą mieszaną i tłustą powinny uważać z nakładaniem go na twarz, bo olej kokosowy ma skłonności do zapychania. Jest to zbawienny produkt na taką porę, jaka jest obecnie. Na mróz - świetnie chroni cerę, ale też w domu, gdzie powietrze od ogrzewania jest bardzo suche. Polecam go też na stopy i dłonie, więc jest to produkt bardzo uniwersalny. Szczególnie sprawdzi się na wyjazdach - mamy tyle super zastosowań w jednym. Ma bardzo delikatny, lekko kokosowy zapach, jednak nie jest on chemiczny. Nie zawiera całkowicie naturalnego składu, jednak wszystkie substancje są bezpieczne i dozwolone do stosowania w kosmetykach naturalnych. 

Skład
Aqua(woda), Cocos Nucifera Seed Oil(olej kokosowy), Glyceryl Stearate(emolient), Cetearyl Alcohol(emolient), Cetyl Alcohol(emolient),Tocopherol Acetate(pochodna wit.E), Stearic Acid(kwas stearynowy), Parfum(zapach), Benzyl Alcohol(konserwant), Sodium Lauroyl Glutamate(substancja powierzchniowo czynna pochodzenia naturalnego), Dehydroacetic Acid(konserwant)

Znacie te produkty? Jeżeli nie to zachęcam gorąco do zapoznania się z nimi!:)
Buziaki i trzymajcie kciuki, żebym wyzdrowiała, bo następny tydzień pełen egzaminów, więc weekend w książkach, a póki co trzyma mnie gorączka :(

46 komentarzy:

  1. Uwielbiam Nacomi, uwielbiam kokos... :D Wspominam z rozrzewnieniem czasy studiów, sesje też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już chcę, żeby było po tej sesji :(

      Usuń
  2. Uwielbiam firmę Nacomi czego bym nie spróbowała zawsze się sprawdza u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też jeszcze żaden ich produkt nie zawiódł :)

      Usuń
  3. uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! i wszystko co kokosowe i markę nacomi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie krem kokosowy :D jak skończę obecne masło do ciała to chyba się skuszę i będę go używać właśnie na całe ciało!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja kocham kokosowe kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling chętnie wypróbuję, natomiast krem miałam i używałam go zamiast balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie można przekupić kokosem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam , ale tak zachęciłaś mnie ;) Lubię testować nowe produkty tym bardziej jak ktoś je poleca ;*
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak przetestujesz :)

      Usuń
  9. Lubię bardzo tę markę kosmetyków :) Tymi dwoma bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, większość mają naprawdę dobrych kosmetyków :)

      Usuń
  10. Peeling konieczne muszę wypróbować! Miałam o zapachu pomarańczy i był świetny a dodatkowo uwielbiam kokos w kosmetykach.co do drugiego produktu to też wygląda fajnie, więc może i jego kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja bym pomarańczowym też nie pogardziła :)

      Usuń
  11. Uwielbiam kokos! Chyba skuszę się na peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli uwielbiasz to będziesz bardzo zadowolona!

      Usuń
  12. Oj, będę musiała zaopatrzyć się w krem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem kokosowy wygląda całkiem fajnie ale patrząc na skład można po prostu użyć zwykłego oleju obywając się bez konserwantów chyba ze ktoś nie lubi konsystencji oleju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie lubię się smarować olejem na noc, albo kiedy wychodzę na mróz :D

      Usuń
  14. Uwielbiam ich wyrobu - bo to coś więcej niż tylko kosmetyki! Ich peelingi są nie do przebicia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do tej pory tylko ten jeden peeling, ale pewnie inne też są super :)

      Usuń
  15. Kocham kokos, więc oba produkty byłyby dla mnie idealne :)
    Zdrowiej :* Mnie też dopadło i jestem na zastrzykach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i Ty też się kuruj!! U mnie już na szczęście lepiej dzisiaj :)

      Usuń
  16. Tych produktów jeszcze nie miałam, ale Nacomi bardzo lubię, mają fajne składy więc na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trafiają im się kwiatki, ale generalnie bardzo lubię tą firmę :)

      Usuń
  17. bardzo lubię nacomi :D chętnie bym kupiła ten peeling kokosowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę genialny, nie mogę się przestać nim zachwycać :D

      Usuń
  18. Uwielbiam zapach kokosa, więc to coś dla mnie, a nie znam :) Zdrówka i powodzonka na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kokosowe kosmetyki- ten zapach jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam kosmetyki tej marki, zwłaszcza musy do ciała. Zainteresował mnie ten peeling kokosowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling naprawdę warto wypróbować, coś wspaniałego :D

      Usuń
  21. Właśnie mam w zapasach krem, a wczoraj skończyłam masło do ciała Vianek. Pewnie dzisiaj sobie otworzę właśnie kem Nacomi. Peeling też wygląda zachęcająco, ale ostatnio używam też peelingu Nacomi, ale kawowego. Tego "zainspirowanego" peelingiem Body Boom ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę sprawić sobie właśnie taki zestawik ;)) Uwielbiam zapach kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinnaś być z niego zadowolona :D Szczególnie peeling aż chce się zjeść :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger