×

Naturalnie z pudełka styczeń 2017 - openbox


Jakieś pół godziny temu odebrałam moje pierwsze pudełko z naturalnymi kosmetykami. Wzięłam szybko aparat i postanowiłam, że pokażę Wam co w tym miesiącu fajnego się tu znajduje i czy opłaca się zamawiać tego typu boxy. 
Zawartość jest pięknie zapakowana, aż szkoda było mi otwierać. No ale przejdźmy do tego, co w środku :)

Saisona aktywna woda dla zmęczonej skóry - wartość 56zł

Zawiera wyciągi z jeżyny i hibiskusa. Ma za zadanie rozjaśniać i nawilżać skórę, a także lepiej wchłaniać wszystkie inne substancje, które nakładamy w dalszej pielęgnacji. 

Organic Shop żel pod prysznic - wartość 10 zł

Składnikami aktywnymi są tutaj hydrolat mięty pieprzowej, olej z trawy cytrynowej i witamina E. Bardzo jestem ciekawa tej firmy! 

Loving Eco kosmetyk do demakijażu oraz oczyszczania skóry twarzy w formie galaretki - wartość 28zł

Produkt polskiej marki, zwierający w składzie oleje m.in. słonecznikowy, makadamia czy migdałowy. Ma oczyszczać, nawilżać i zmiękczać skórę. 

Eo laboratorie peeling kawowy do twarzy i ciała - wartość 9 zł

Poprawia koloryt skóry, walczy z cellulitem i ujędrnia. Do tego ma genialny skład, super! 

Herbatki QBOX - prezent 

Jedna jest zielona z migdałami i cynamonem, natomiast druga czarna z bergamotką i chabrem. Uwielbiam takie rzeczy! 

Próbki kosmetyków bio IQ

W pudełku znalazłam bogate bio-aktywne serum do twarzy oraz intensywnie nawilżający krem do twarzy. 


Pojedyncze pudełko kosztuje 79zł + 10 zł przesyłka. Wartość czterech pełnowymiarowych kosmetyków w tym miesiącu wynosi 103 zł. Oszczędzamy 14 zł, to nie dużo, ale myślę, że warto, bo możemy poznać nowe, zupełnie nam nieznane firmy. 
Ja z zawartości jestem zadowolona, zobaczymy jak będzie się to wszystko sprawdzać. Zamówiłam na razie dwumiesięczną subskrypcję, więc w lutym również do mnie przyjdzie :)

A Wy co myślicie o zawartości? Znacie coś z tego? Ja kompletnie nic! 

101 komentarzy:

  1. Fajna zawartość, choć żel wolałabym inny - mam ten miętowy i mnie rozczarował. Za słabo czuć miętę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się tego spodziewać, skoro jest tam hydrolat mięty, one słabo pachną:)

      Usuń
  2. Ciekawa zawartość pudełeczka ! Czekam na recenzję jak się spiszą te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, ale nie wiem kiedy, bo większość musi poczekać na swoją kolej :D

      Usuń
  3. Chętnie wypróbowałabym ten kosmetyk do demakijażu z Loving Eco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie fajnie, że nic nie znasz, może akurat natrafisz na prawdziwą perełkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie dlatego lubię ich pudełka :). Choć może i dużo się nie oszczędza, ale znajdują się tam produkty, których kompletnie wcześniej nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość jest fajna! Ja postaram się dziś wrzucić na blog inne "naturalne pudełko", bo właśnie otworzyłam i obfotografowałam. Też jestem zadowolona z zawartości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Same wspaniałości. Wszystkie chciałabym poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie mogę doczekać, kiedy zacznę testować :D

      Usuń
  8. Jakie fajne pudełeczko! Nie słyszałam o nim. Wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna zawartość, faktycznie - mała różnica cen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale ja lubię takie niespodzianki :D

      Usuń
  10. bardzo zaciekawił mnie ten żel pod prysznic z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak się sprawdzi, ale musi poczekać na swoją kolej :)

      Usuń
  11. Ooo ciekawe jak sie spisze peeling Eco Lab, uwielbiam peelingi kawowe. Pees. Styczeń chyba 2017. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za czujność, jeszcze się nie przestawiłam na nowy rok haha :D

      Usuń
  12. Świetna zawartość. Woda mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość świetna, ciekawa jestem tylko tego produktu do demakijażu w formie galaretki, bo jeśli ma sporo olei, to niestety nie byłby dla mnie :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem go ciekawa, ale póki co musi poczekać :D

      Usuń
  14. To zdecydowanie jedno z moich ulubionych pudełek.. ich produkty chyba najbardziej mnie kuszą :-) Jeśli ECO Labolatorie ma swoją kawę do szorowania pośladków to ja ją chcę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania :) Jak widać ma :D

      Usuń
  15. Szkoda, że nie można zaoszczędzić więcej, bo chętnie bym się pokusiła :) Jednak pracy brak więc nie mogę szaleć :(
    A u mnie do wygrania wybrany wosk YC jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kiedyś będziesz miała okazję zamówić takie pudełko to gorąco polecam :)

      Usuń
  16. Ten kosmetyk w formie galaretki bardzo mnie ciekawi i będę oczekiwać jego recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie znam, ale zdecydowanie galaretka jest najciekawsza :D Ta woda aktywna też brzmi interesująco, ciekawa czy jest warta swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co zaczęłam używać właśnie tylko tej wody, zobaczymy :)

      Usuń
  18. Ale ciekawe produkty. No i herbatki. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten kosmetyk w formie galaretki mnie bardzo zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj akurat to pudełeczko tylko w połowie przypadłoby mi do gustu. Nie lubię kosmetyków Eo labs ani Organic shop... za to na wody saisona mam wielka ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling myślę przypadnie mi do gustu, bo lubię takie rzeczy, a żel zobaczymy :) Dam znać na temat wody!

      Usuń
  21. Przyznam, że dla mnie nie jest to jakoś bardzo kusząca zawartość, Niektóre produkty mogłabym wypróbować ale nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja rzadko kupuję pudełka, ale kilka razy się zdarzyło :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są naprawdę godne uwagi :) Bardzo mi miło!

      Usuń
  23. ogólnie zawartość niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna zawartość! Muszę się w tym roku zdecydować na jedno pudełeczko, bo jestem mega ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zanim zamówiłam obserwowałam jakie produkty były w poprzednich miesiącach i uważam, że naprawdę warto :)

      Usuń
  25. Żadnego kosmetyku nie znam, ale wszystkie mnie ciekawią. Ta woda aktywna chyba najbardziej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na pewno recenzja :)

      Usuń
    2. Chętnie zajrzę w takim razie poczytać :)

      Usuń
  26. bardzo fajne pudełko, a ile w nim perełek. Chętnie wypróbowałabym je wszystkie :):)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak się sprawdzą :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  27. Jak dla mnie szału nie ma, ale nie jest też źle :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna zawartość, ciekawi mnie ten peeling kawowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. nic nie znam, więc mi się zawartość podoba- lubię nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego jestem zadowolona :)

      Usuń
  30. Aktywna woda i kosmetyk do demakijażu bardzo mnie zaciekawił. Ciekawe jak się spiszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna zawartość :-) Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkie się sprawdzą :)

      Usuń
  32. Na ten żel pod prysznic bym się skusiła :) Ostatnio bardzo polubiłam się z tą marką kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jeszcze nic od nich nie miałam, a teraz tak głośno o tej marce, jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  33. Ile ciekawych kosmetyków do testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Z Organic Shop są świetne produkty u mnie zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też będę zadowolona :)

      Usuń
  35. Kosmetyk do demakijażu w formie galaretki bardzo mnie zaciekawił ;) Herbatki są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo ciekawi :) Już próbowałam wczoraj, świetne!

      Usuń
  36. same wspaniałości. Życzę przyjemnego używania.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawartość ok, choć bez efektu wow.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nic kompletnie nie znam . Szkoda że tak mało się oszczędza .

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem to się jednak nie opłaca :(. Produkty ciekawe, ale chyba wolałabym sama wybierać, co dokładnie kupię, jeśli już mam wydać taką kwotę. Nie zmienia to faktu, że skoro już jest u Ciebie, to miło, że zawartość jest taka interesująca :). Po występach Shiny i beGlossy (pasty do zębów, dezodoranty, łatwodostępne, tanie produkty itd.) to pudło w istocie prezentuje się nadzwyczaj dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale ja właśnie dlatego lubię takie pudełka,bo mogę poznać firmy, o których nigdy wcześniej nie słyszałam :)

      Usuń
  40. Bardzo fajny box :) Jestem ciekawa tej aktywnej wody. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam testowanie, recenzja będzie na pewno :)

      Usuń
  41. Jeez, już po raz setny powtarzam sobie, że w tym miesiącu zamówię jaiegoś boxa. I po raz setny nie umiem zdecydować który :D Z tego fascynuje mnie woda Saisona i ten kosmetyk do demakijażu, będę czekać na recenzje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, te są naprawdę fajne :) Na pewno będą! :D

      Usuń
  42. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się zawartość pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawartość wygląda super. Oby i produkty sprawowały się tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam nic kompletnie, ale jestem pod wrażeniem zawartości sama bym takie cudo zakupiła. Cena trochę wyższa od standardowych cen boxów. Czekam na następny wpis, żeby zobaczyć jak będzie się kalkulować zakup i oczywiście na recenzje produktów, które dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z recenzjami chyba trzeba będzie trochę poczekać, bo zaczęłam niedawno używać innych rzeczy, a nie lubię mnie naotwierane kilku na raz :D Zaczęłam tylko testować wodę na razie ;)

      Usuń
  45. Ciekawa jestem tego kosmetyku firmy Loving Eco. Samo pudełko nie zrobiło na mnie jakoś wrażenia.

    Zapraszam,
    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jestem zadowolona z samej zawartości, zobaczymy, jak będzie w praktyce :)

      Usuń
  46. Nie znam nic z tego pudełka.
    Od kilku miesięcy przyglądam się co jest w tych pudełkach i coraz bardziej mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna zawartość. Większości z tych kosmetyków nie znam, ale też zaczęłam się interesować ostatnio naturalnymi. Bio Iq miałam okazję kiedyś wypróbować bo był na promocji na https://www.showroom.pl.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger