×

Vianek - odżywczy krem do twarzy na dzień


Wracam do Was już w pełni i posty znowu będą pojawiały się regularnie co drugi dzień! Przede mną dwa ostatnie egzaminy, mam nadzieję, że będzie to tylko formalność :) Vianek to zdecydowanie jedna z moich ulubionych polskich firm z naturalnymi kosmetykami. W sumie jeszcze żaden produkt od nich mnie nie zawiódł, a trochę już tego miałam. Ostatnio była recenzja odżywczego płynu micelarnego, a dziś krem z tej samej serii - w dodatku mojej ulubionej!


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię design naturalnych kosmetyków. Vianek również ma przeurocze opakowania, aż chce się je stawiać na półce w łazience :D 

Co mówi producent?
"Lekki krem odżywczy do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Szybko się wchłania, ułatwia nałożenie makijażu. Zawiera bogaty w witaminy oraz inulinę ekstrakt z korzenia cykorii,wykazuje działanie ochronne, antyoksydacyjne i łagodzące. Olej z pestek moreli i lecytyna sojowa wzmacniają barierę lipidową, zapobiegając przeznaskórkowej utracie wody."

Skład

Substancje aktywne
olej z pestek winogron i olej sojowy - zawierają duże ilości wit.E, która jest naturalnym przeciwutleniaczem, dlatego też krem z takimi składnikami polecany jest dla cer dojrzałych i z pierwszymi oznakami starzenia 
olej z pestek moreli - ma działanie odżywcze, nawilżające, regenerujące, przeciwstarzeniowe, dlatego polecany jest dla każdego rodzaju cery - szczególnie suchej i dojrzałej 
wyciąg z liści cykorii - zawiera inulinę czyli naturalny prebiotyk, łagodzi podrażnienia, działa przeciwstarzeniowo, pomaga w walce z trądzikiem 


Pojemność 50 ml kosztuje ok. 22 zł. Krem ważny jest 6 miesięcy od otwarcia. 

Moja opinia 
Z powyższego składu rzeczywiście wynika, że krem przeznaczony jest dla każdego typu cery, bo czasami producenci lubię sobie pisać nieprawdziwe rzeczy. Świetne substancje aktywne i nieszkodliwe konserwanty, alergicy powinni uważać na Lilial i Hexyl Cinnamal, gdyż są to składniki substancji zapachowej(jednak na końcu, więc występują w małej ilości). Jeżeli właśnie chodzi o sam zapach to ja uwielbiam pod tym względem całą serię odżywczą. Każdy z kosmetyków pachnie tak samo słodko, ale nie jest to przynajmniej moim zdaniem mdląca woń. Jeżeli chodzi o działanie to moja cera jest po nim dosyć dobrze nawilżona i natłuszczona, zostawia lekki film, więc nie każdemu może się to spodobać, ale absolutnie nie przeszkadza to np. w aplikacji makijażu. Świetnie też współgra z moim kremem z filtrem, nie roluje się i jest przyjemny w aplikacji. Naprawdę z czystym sumieniem mogę go polecić! Jednak pamiętajcie, że każda cera jest inna i to, co sprawdza się u kogoś niekoniecznie może sprawdzić się u Was :) Najlepiej wypróbować na sobie! Plusem jest także spora pojemność produktu, a pompka sprawia, że krem zostanie zużyty do końca. Ja na twarz, szyję i dekolt zużywam niecałe półtorej pompki. 

Używałyście tej serii Vianka? Ja jestem zachwycona, bo tutaj akurat w pełni odpowiadają mi wszystkie składniki. 
Wpadłam na pomysł, żeby zrobić serię wpisów z przykładami substancji aktywnych dla danej cery i krótkimi ich opisami - byłybyście zainteresowany czymś takim? Dajcie znać! 

Buziaki i lecę nadrabiać moją listę czytelniczą, dawno do nikogo nie zaglądałam ze względu na brak czasu, wybaczcie jeszcze raz! 

64 komentarze:

  1. Też lubię zapach tej serii! :) Chętnie wypróbuję w przyszłości.
    Jestem zaciekawiona nową serią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, w takim razie pomyślę o tym :)

      Usuń
  2. Miałam jedynie próbki ale za mało ich było abym mogła sobie wyrobić zdanie na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z próbek to jednak ciężko coś wywnioskować, chociaż zdarzają się takie produkty, że już po pierwszym użyciu wiemy, że to jest to :D

      Usuń
  3. Polubiłam ten krem po próbkach, więc musiałam kupić pełnowymiarowe opakowanie. Wersja na noc niestety mi się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na noc własnie nie miałam, ale chyba nie będę kupować :)

      Usuń
  4. Uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam :D Jeden z moich ulubionych kremów ;) Choć intensywnie żółty kolor i niekonwencjonalny zapach w pierwszym odruchu mnie dziwiły to z czasem naprawdę go polubiłam. Genialnie sprawdza się i na suchej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dawno nie miałam tak dobrego kremu :)

      Usuń
  5. miałam tylko kilka próbek, więc nie wypowiem się na temat działania :) Najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak skończę mój kremik z Ziaji to na pewno sprawdzę ten z Vianka, bo zapowiada się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź, dużo dziewczyn jest z niego zadowolonych z tego co widziałam :)

      Usuń
  7. Lubię Vianka! :)
    Pomysł na post ze składnikami aktywnymi przydzielonymi do konkretnej skóry to super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym nie miała takiego zapasu kremów to chętnie bym Go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam z tej serii krem pod oczy i był naprawdę bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc z tej firmy miałam próbkę kremu. Ale miał tak przeokropny zapach (nie pamiętam już co to był za krem), że chyba upłynie długi czas zanim sięgnę po jakiś produkt z tej fimry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe która to seria, nie znam wszystkich zapachów :)

      Usuń
  11. Miałam wersję tego kremu na noc, fajny konkretny krem jednak miałam wrażenie że mnie trochę zapychał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, szkoda. Mam nadzieję, że ten z czasem nie zacznie zapychać.

      Usuń
  12. Rzeczywiście jest taki lekki? Wchłania się do matu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, napisałam, że zostawia lekki film :)

      Usuń
  13. Tego kremu jeszcze nie miałam,ale w kosmetyczne mam jego próbkę,zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  14. Z tej serii mam masło, peeling i olejek do ciała. Bardzo lubię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na olejek też chętnie bym się skusiła :)

      Usuń
  15. Jeszcze nic nie mialam z tej serii,musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po niezbyt udanej przygodzie z micelm tej serii nie mam ochoty na kolejne produkty ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie właśnie super się sprawdził :)

      Usuń
  17. Kusi mnie ten krem, ostatnio na promocji miałam go kupić, ale ostatecznie zdecydowałam się na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny, czy któraś alergiczka z bardzo dużą skłonnością do trądziku próbowała tych kosmetyków???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem alergikiem, jednak nie mam skłonności do trądziku. Może spróbuj gdzieś dostać próbki i przetestować, raczej nie ma się tu czego obawiać oprócz tych substancji zapachowych :)

      Usuń
  19. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  20. O samym produkcie słyszę pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz o produktach Vianek jest co raz głośniej, więc pewnie jeszcze nie raz usłyszysz :)

      Usuń
  21. Ja z Sylveco-Vianek lubię produkty do mycia i pielęgnacji ciała.Szczególnie peelingi i olejki w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie do ciała jeszcze nie używałam :D

      Usuń
  22. Chyba by mi odpowiadal. Szkoda, że nie dostałam próbki, bo pewnie kupiłabym go przy ostatnich zakupach wraz z innymi produktami z Vianka 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze będziesz miała okazję go przetestować :)

      Usuń
  23. Nie miałam tego kremidła ale jakoś nie mogę się przekonać do Vianka... sama chciałabym wiedzieć czemu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, może jeszcze jednak się przekonasz :)

      Usuń
  24. ajajaj chodzi za mną ten vianek od jakiegoś czasu i ciągle o nim zapominam :P muszę go w końcu wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam z tej serii krem na noc, maseczkę peelingującą i olejek do włosów. Wszystkie te produkty mają świetne składy i równie dobre działanie polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam kremów z Sylveco i byłam z nich bardzo zadowolona :) Teraz testuję Biolaven, więc myślę, że przyjdzie i czas na Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Sylveco nie miałam żadnego kremu, a z Biolaven uwielbiam :)

      Usuń
  27. poszukuję właśnie dobrego kremu pod makijaż na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej możesz spróbować tego :)

      Usuń
  28. Miałam kilka próbek tego kremu i zdecydowanie jest na mojej liście do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że u Ciebie też się sprawdził ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger