×

Naturalnie z pudełka - luty 2017

Wczoraj przyszło do mnie już drugie "naturalnie z pudełka". Pierwsze - styczniowe bardzo przypadło mi do gustu. Tym razem do wyboru była wersja premium - z książką i standard. Ja ze względu na to, że miałam zamówioną subskrypcję dostałam do pierwsze. Jesteście ciekawi co takiego znalazło się w boxie w tym miesiącu? Czytajcie dalej!

Książka Bożeny Społowicz "Skin coach" - 44,90zł
Premiera tego podręcznika wypada dzisiaj, ale widziałam na instagramie, że sporo dziewczyn już się zagłębiło w lekturę. Czytałam różne opinie - jedne, że książka jest mega fajna, a inne, że sporo w niej głupot. Okaże się jak zacznę czytać, póki co jestem bardzo ciekawa i pozytywnie nastawiona do lektury! 

Beauty Oil - regenerująco-odżywczy krem na noc-38,50zł
Czytam o tej firmie na blogach już od pewnego czasu. Słyszałam, że ten krem na noc jest świetny, dlatego bardzo się ucieszyłam, kiedy dowiedziałam się, że w pudełku będzie jeden z ich kosmetyków. Chciałam właśnie, żeby to był ten produkt no i jest! Użyłam go już wczoraj i pierwsze wrażenie zrobił na mnie fantastyczne! 

Puder rozświetlająco-modelujący Immediate Beauty Powder Refill Box- 79zł
Nowość tej firmy, wydaje mi się, że nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży. Bardzo się cieszę, bo dzięki takiej zawartości dobrze mi idzie wymiana kolorówki na taką z dobrymi składami! Produkt składa się z dwóch kolorów, możemy używać jednego z nich lub wymieszać je ze sobą uzyskując dzięki temu idealnie dobrany dla nas odcień. No zobaczymy, zapowiada się fajnie :)

Enklare - naturalne mydło heart soap-19,90zł
W opakowaniu są dwa takie mydełka. Producent pisze, że skóra po ich użyciu ma być nawilżona. Skład naprawdę na plus, więc się okaże. Wyglądają uroczo! 

Lavera szampon do włosów z wyciągiem z bio-róży-22,60zł
Z tego produktu akurat jestem niezadowolona, bo niedawno kupiłam w Tkmaxxie też szampon Lavery i jeszcze nie zaczęłam go używać, więc mam teraz spory zapas. Ale w sumie moje włosy lubią, jak im się szampony zmienia, więc na pewno się nie zmarnuje. Przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. 

PODSUMOWUJĄC
Styczniowe pudełko podobało mi się o wiele bardziej. Tutaj jestem zadowolona z kremu i pudru, no i książki jestem ciekawa. Mydełka i szampon zrobiły na mnie średnie wrażenie. Nie wiem czy zamówię wersję marcową, zastanawiam się nad kupnem "Naturboxa". Wartość tego pudełka premium wynosi 204,90zł, a ja zapłaciłam za nie 79zł, więc naprawdę duża oszczędność. 

A Wy co myślicie o lutowym "naturalnie z pudełka"?

78 komentarzy:

  1. Wahałam się krótką chwilę czy nie zamówić, ale chcę przejrzeć tę książkę i przeczytać opinie, a to z jej powodu głównie składałabym zamówienie. boję się popełnić błąd jaki był przy hygge i książce Ewy Red Lipstic Monster, skusiła mnie okładka i sława książek a w środku niewiele wartościowych informacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No opinie są mieszane, więc zobaczymy jak tutaj będzie ;)

      Usuń
  2. Z tego Pixie najbardziej bym się ucieszyła;) Uwielbiam ich pudry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy wcześniej nie używałam, dlatego się cieszę, że mam okazję przetestować :)

      Usuń
  3. Super zawartość, książka mnie ciekawi. Daj znac jak już się zagłebisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś tam o niej napiszę, póki co czytam co innego :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe pudełko. Może skuszę się na jedno z kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pixie zdecydowanie wypada najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba najbardziej jestem zadowolona z kremu :D

      Usuń
  6. Mydełko musi być rewelacyjne, a pachnieć jeszcze lepiej ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez opakowanie nie pachną, a jeszcze nie otwierałam, więc się okaże:)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie pudełeczka. Świetne rzeczy. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat "naturalnie z pudełka" są fajne :)

      Usuń
  8. Zawartość ciekawa, ale nie czuję potrzeby zamawiania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie średnio wypadło :)

      Usuń
  9. Mnie najbardziej ucieszyłby krem i książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kremu też jestem mega zadowolona:)

      Usuń
  10. Bardzo fajne pudełko, szczególnie, ze tak cenowo się opłaca. Az miło popatrzec, bo naprawde fajne produkty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) Chociaż chyba to premium ogólnie kosztowało 109zł, mi wyszło taniej przez subskrypcję :)

      Usuń
  11. Książka najbardziej mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam już zawartość na innym blogu i powiem Ci, że w tak wysokiej cenie zawartość nie powala, chyba tylko książka jest najciekawsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie akurat w tym miesiącu jest średnie, ale poprzednie było super :)

      Usuń
  13. Jakoś nie jestem zwolenniczką tego typu pudełek, może dlatego, że nie lubię kupować "kota w worku" ale plus za to, że dali książkę. Coś dla ciała, coś dla ducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię, bo naturalne kosmetyki nie są tak szeroko dostępne i znane, więc zawsze coś nowego można poznać i polubić :)

      Usuń
  14. A mi się bardzo podoba zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajną książkę wrzucili :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się okaże fajna :)

      Usuń
  16. Te mydełka są urocze, a książkę też chętnie przeczytam, dla znać jak Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa Twojej opinii o książce. Jej marketing był ogromny. A nie jestem wielką fanką bloga ani fanpage tej Pani.Chociaż sama książka mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co czytam inną, ale jak tylko skończę od razu się za nią zabieram! Właśnie dlatego, że jest taki szum wokół niej to pewnie na blogu napiszę jakąś jej recenzję, czy coś podobnego ;)

      Usuń
  18. Spróbowałabym tego szamponu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lavera ma całkiem fajne te szampony :)

      Usuń
  19. Daj znać, co myślisz o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tę książkę chętnie bym przeczytała ;-) zaciekawił mnie również ten krem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaintrygował mnie ten PIXIE :D Testuj i koniecznie pisz recenzję kochana :* czekam

    OdpowiedzUsuń
  22. zaciekawiła mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie ciekawi, tym bardziej, że opinie są mieszane :)

      Usuń
  23. Kształt mydełka jest super ;) Była bym ciekawa tego kremu, ponieważ wiele o tej firmie już słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naturalnie z pudełka to jedno z lepszych pudełeczek na rynku. Kiedyś zastanawiałam się nad jego zakupem - pamiętam, że bardzo podobała mi się zawartość w jakimś miesiącu, ale oczywiście było już wykupione ;P. Lubię naturalne produkty, fajnie, że coś takiego powstało - na rynku jest tyle boxów i nie z każdego bym się ucieszyła, bo zawartość czasem odbiega od ideału, a to malusieńka próbka a to pasta do zębów. Miałam wszystkie produkty z BeautyOil i miło je wspominam. W zapasach mam kolejny zestawik. I to właśnie krem na noc był moim ulubieńcem spośród wszystkich. A Skin Coach bardzo chciałam kupić. Już nawet miałam ją w koszyku w jednej z księgarni internetowych, ale potem przystopowałam, bo właśnie czytałam różne opinie. Mimo wszystko, jestem ciekawa także Twojej opinii o niej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie w innych pudełkach nie zawsze wszystko pasuje i mimo tego, że cena jest tutaj wyższa to myślę, że warto :) O książce na pewno napiszę!

      Usuń
  25. Zaciekawił mnie ten puder :) Ciekawe są te pudełeczka, sama chętnie bym zamawiała, ale póki co może kiedyś :) Miłego dnia :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam chociaż jedno kiedyś zamówić na próbę :) Dziękuję! :*

      Usuń
  26. Ja jeśli bym wybierała a mogłabym to książkę bym wymieniła na coś innego, nie interesuje mnie jakoś specjalnie więc u mnie zbierała by tylko kurz. A szkoda aby się marnowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię książki właśnie szczególnie o takiej tematyce :)

      Usuń
  27. hmm trochę drogo jak na taką zawartość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, akurat w tej wersji sporo można zaoszczędzić ;)

      Usuń
  28. Zawartosć fajna, choć właśnie bywały lepsze NZP

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Ja co do mydełek mam mieszane uczucia :D

      Usuń
  30. Bardzo ciekawi mnie ta książka, mam nadzieję, ze niedługo trafi do mojej biblioteczki i będę mogła się z nią zapoznać :) Mam jeszcze krem z Beauty Oil, słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii, mam nadzieję, że i u mnie się tak samo dobrze sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie jestem zachwycona kremem:D

      Usuń
  31. Super pudełko. Książka jest na mojej liście do przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę żeby kiedyś zamówić te pudełko :) Albo poprosić jako prezent na urodziny. Na razie wolę kupować to co mi potrzebne :D Przyznam,że kuszą takie ,,niespodzianki"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj strasznie kuszą te ich pudełka :D Miałam w następnym miesiącu zamawiać naturboxa, ale średnio mi się podoba to, co ma tam być, więc pewnie znowu zaufam NZP :)

      Usuń
  33. O kurcze! tę książkę na pewno kupię! Za rok kończę 30 lat i mam mega parcie na naturalną pielęgnację!^^Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, lepiej późno, niż wcale! :D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  34. Ciekawa zawartość. Zainteresował mnie ten Beauty Oil, a książkę Skin Coach ostatnio kupiłam, żeby sprawdzić czy faktycznie taka świetna jak mówią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem super, a książka zobaczymy :D

      Usuń
  35. Kupiłam i jestem zadowolona z zawartości, książka jak na razie po przeczytaniu paru stron mnie zaciekawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mnie też zaciekawi, ale na razie czeka na swoją kolej :)

      Usuń
  36. Bardzo dobra zawartość tego pudełeczka. Jestem najbardziej ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie super pudełko :) Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger