×

Shinybox I love You - zestaw 5 walentynkowy

Shinyboxa nie zamawiałam już dawno, przez to, że w większości znajdują się tam kosmetyki, które mi nie pasują lub mają słaby skład. Tym razem skusiłam się jednak na jedną z wersji specjalnej - walentynkowej, bo zawierała aż 3 naturalne produkty i za 49zł naprawdę opłacało się zamówić! Pudełko dotarło do mnie dzisiaj, dlatego pokażę Wam całą zawartość ;)


Vianek - Balsam do ciała łagodzący każdy rodzaj skóry - 27,99zł
Produkt z nowej serii. Nigdy nie miałam jeszcze balsamu z Vianka, dlatego jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Seria łagodząca zawiera ekstrakty z rumianku, jeżówki i kozłka. To jeden z kosmetyków, który na pewno będę używała. 

Amilie -mineralny bronzer w kolorze "coconut shell" - 32,90zł
Bardzo chciałam kupić jakiś mineralny bronzer, dlatego jak zobaczyłam, że jest w tym pudełku to bardzo się ucieszyłam! Ale wiecie co, wchodząc na ich stronę zauważyłam, że kolor ten jest w kategorii "róże" no i trochę rozczarowanie, bo na opakowaniu wyraźnie jest napisane "bronzer". Wydaje się dość ciemny, no ale zobaczymy.  Firmy nie znam, więc jestem bardzo ciekawa. Jutro już na pewno pójdzie w ruch. Te dwa kosmetyki już przekraczają wartość pudełka, a mają bardzo dobre składy! 

Iossi - serum do twarzy rozświetlające wersja mini 10ml - 44zł
Kolejny udany produkt w tym pudełku, Słyszałam bardzo dobre opinie o tym serum i już nie mogę się doczekać, aż zacznę go używać, ale póki co muszę skończyć olej z nasion malin.

A teraz mniej fajne produkty

Vis Plantis - olejek różany - 12,99zł
Niby napisane, że olejek różany, a na opakowaniu jest napisane 10% olejku różanego i 89,5% olejku macadamia. Wiecie co, tak czytam i w sumie skład tutaj jest naprawdę dobry - oprócz PEG-8, ale jeżeli rzeczywiście jest tutaj 99,5% olejków, to reszta składników jest tylko minimalnym dodatkiem. Wiadomo, że lepiej mieć olejki bez żadnych dodatków, ale jak już jest to pewnie go wykorzystam, jak nie do twarzy, to do olejowania włosów. 

Mincer pharma - Vita C infusion intensywnie nawilżający krem na dzień - 44,99zł
Pierwsze, co mi się nie spodobało to to, że krem nie miał podanego składu. Spokojnie znalazłam go sobie w internecie i z pewnością go nie zużyję. Skład jest fatalny, pewnie pójdzie gdzieś w świat. 

Dr. Sante - Szampon z olejem arganowym i keratyną do włosów uszkodzonych - 9,49zł
Nie zawiera SLS, ale SMS(Sodium Myreth Sulfate), czyli zamiennik tego pierwszego. Skład ma taki sobie, ale jest oczyszczający i myślę, że z czasem go zużyję, bo raz na 2 tygodnie właśnie coś takiego mi się przyda. Przy używaniu raz na taki czas myślę, że mi nie zaszkodzi, a moja skóra głowy lubi czasem mocniejsze oczyszczenie.

Schwarzkopf professional - Szampon dla mężczyzn 3D Mension - ok.40zł
Dove - Żel pod prysznic do mycia twarzy i ciała dla mężczyzn - 9,99zł
W pudełku znalazły się też dwa produkty dla facetów. Pierwszy - szampon DO WŁOSÓW SIWYCH :D A drugi żel pod prysznic. Oba niestety składowo bardzo słabe, ale mojego chłopaka ciężko jest przekonać do naturalnych kosmetyków(ostatnio mi się udało przekonać go do kupna dwóch produktów i pewnie Wam je pokażę!), dlatego pewnie się nie zmarnują. 

Wiecie co mnie najbardziej rozbawiło? 
"Walentynkowe" pudełko hahaha :D Oj shinyboxie nie popisałeś się w tej kwestii! 

PODSUMOWUJĄC
Myślę, że warto było zamówić pudełko chociażby dla tych trzech pierwszych produktów, których łączny koszt wynosi aż 104,89, czyli bardzo duża oszczędność! Łączny koszt kosmetyków wynosi 222,35, to strasznie dużo zważywszy na to, że za pudełko zapłaciłam 49zł! Zestaw 5 był zdecydowanie najlepszy, bo zawierał właśnie te 3 kosmetyki, które bardzo mi się spodobały. Inne nie miały bronzera. Z tego co widziałam ten akurat już nie jest dostępny, ale są inne m.in taki, gdzie jest balsam Vianek i taki, gdzie jest serum Iossi, więc korzystajcie póki jest okazja! 

Co myślicie o tym pudełku? Jutro przychodzi do mnie lutowe "naturalnie z pudełka", więc w środę spodziewajcie się kolejnego openboxa :)

64 komentarze:

  1. Miałam serum Iossi i dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to fajnie, mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie Iossi , coraz częściej pojawia sie na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, też jestem go bardzo ciekawa :)

      Usuń
  3. Wyjątkowo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękna zawartość jak na shinyboxa! Zaskoczyli mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, szczerze mówiąc to żadnego z nich nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie miałam styczności :)

      Usuń
  6. Pudełko jest cudowne, olejek i szampon na pewno zużyję. Szampon raz na jakiś czas się przyda. Męskich już się pozbyłam na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mnie zaciekawiłaś tym serum Iossi:)
    pudełko takie troszkę mało walentynkowe:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to produkt, który najbardziej mnie ciekawił :)

      Usuń
  8. Jedyny nieznany mi produkt to to serum do twarzy właśnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O :) ja nie znałam żadnego, tzn tylko ze słyszenia :)

      Usuń
  9. Powiem szczerze że podoba mi się to pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne pudełko! A ten balsam z Vianka jest obłędny, mam nawet tę samą wersję zapachową i używam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze wiedzieć! W takim razie nie mogę się doczekać, aż zacznę używać :D

      Usuń
  11. Serum Iossi jest rewelacyjne i na pewno będziesz z niego zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z olejku różanego i serum do twarzy bym się ucieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno u mnie się nie zmarnują :D

      Usuń
  13. Haha, no pudełko świąteczne mnie rozśmieszyło :)
    A zawartość bardzo interesująca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego spakowali to akurat w takie :D

      Usuń
  14. JEstem zachwycona zawartością pudełeczka ;) Szkoda, że ja nie kupiłam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą jeszcze kiedyś tego typu pudełka :)

      Usuń
  15. Jak nigdy zawartość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, ile nowości :) Ja jakoś nie mogę się przekonać do pudełek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię, bo często wychodzą fajne kosmetyki dużo taniej, a tu akurat była zdradzona cała zawartość, więc bardzo się opłacało :D

      Usuń
  17. Fajne pudełeczko. Vianka miałam mleczko i fajnie się sprawdziło, więc ten produkt też chętnie bym spróbowała. Koniecznie napisz coś więcej o tym bronzerze jak przetestujesz bo też szukam jakiegoś fajnego, który nie wyrządzi krzywdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co użyłam go drugi dzień i pierwsze wrażenie jest pozytywne :) na pewno napiszę o nim jakiś post, jak trochę potestuję :)

      Usuń
  18. Mnie tylko serum zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum zdecydowanie najfajniejsze z tej całej zawartości :)

      Usuń
  19. Super zawartość, jedynie ten krem Mincer słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna zawartość i faktycznie opłacało się go kupić :)
    Vianek - co raz bardziej rozchwytywana firma, a ja dalej nie mam żadnego produktu z niej :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) Vianek ma bardzo dobre kosmetyki :)

      Usuń
  21. Ciekawa jestem tego serum, firmy nie miałam jeszcze okazji poznać :) Szkoda, że ten krem ma taki słaby skład ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna zawartość pudełeczka. Jestem bardzo ciekawa nowej serii Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Całkiem im się udało to pudełko :)

      Usuń
  24. Sama się nad nim zastanawiałam, bo produkty z przyjemnością bym używała :) Zwłaszcza serum Iossi i balsam z Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie głównie te dwa produkty mnie skusiły do zamówienia :)

      Usuń
  25. Serum Iossi kusi mnie od dawna:) podobnie produkty Vianka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne produkty za taką cenę!!! chyba muszę w końcu zamówić sobie takie pudełeczko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tej firmy to jedno z nielicznych fajne :D

      Usuń
  27. Haha to dali opakowanie :) Za to produkty jak na Shiny box to istna rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, rzadko się takie zdarzają :)

      Usuń
  28. Zapraszamy do sprawdzenia oferty sklepu z kosmetykami naturalnymi kufereknatury.pl. W naszej ofercie łagodzący balsam do ciała 300ml Vianek jest dostępny już za 25,50 zł natomiast szampon z olejkiem arganowym i masłem shea 200 ml Avebio jest dostępny w cenie 36,00 zł.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger