×

Top twelve czyli najlepsze zdjęcia z mojego instagrama - styczeń 2017


Zauważyłam, że wiele osób lubi instagramowe mixy w postaci podsumowań miesiąca, dlatego postanowiłam, że również i ja wprowadzę coś podobnego na bloga. Jednak zestawiłam 9 zdjęć, pod którymi było w styczniu najwięcej aktywności i wybrałam dodatkowe 3 sama. A kto jeszcze nie obserwuje mnie na insta, serdecznie zapraszam! 
Styczeń zleciał mi na ciągłej nauce, zresztą mogliście zauważyć, że trochę mnie było mniej w tym czasie na blogu i nie bardzo miałam czas na czytanie także Waszych wpisów. Na szczęście już po sesji i odpoczywam jeszcze cały następny tydzień, z czego niezmiernie się cieszę ;)


1. Ulubieńcy miesiąca, o których już Wam pisałam. Tutaj część z nich -bioaktywny peeling kokosowy z Nacomi, mydło ryżowe Ministerstwo Dobrego Mydła i korektor mineralny Pixie Cosmetics.

2. Mini zakupy z Kontigo z okazji -15% na markę NeoNail - kupiłam lakier termiczny w kolorze black russian, primer bezkwasowy, który póki co sprawdza się świetnie, no i waciki bezpyłowe. 

3.Vianek krem odżywczy do twarzy na dzień - jeden z moich ulubionych na obecną chwilę! 


4.Ostatnio codziennie w makijażu - paletka cieni Sephora, mineralny podkład i korektor Pixie Cosmetics, matowa pomadka MAC "Please me", pomada Inglot w kolorze 11 i tusz do rzęs Bourjois.

5. Zamówiłam próbki kremu BB i podkładu Lily Lolo - krem niestety nic nie kryje, natomiast podkład sam w sobie jest fajny, ale wzięłam za jasny odcień. 

6.Jeden z ulubionych obiadów - ziemniaki z masłem klarowanym i przyprawami, kawałki piersi z kurczaka na parze i mix warzyw na parze, pycha! 


7. Ulubione perfumy - Hugo Boss "Ma vie", używam ich nieustannie od prawie 1,5 miesiąca.

8.Rzeczy, z którymi praktycznie się nie rozstaję - zegarek Elixa niezmiennie od prawie 3 lat, kolczyki Yes i znów pomadka MAC "Please me".

9. Leniwa niedziela rozpoczęta od wypicia kubka ciepłej wody z cytryną, nałożenia Ajuwerdyjskiej terapii do włosów od Orientany i ulubiony tangle teezer w baranki. 


10.Ulubione ryżowe ciasteczka bezglutenowe, takie jak chce się coś bardzo zjeść słodkiego. No i pyszna herbata z cytryną i miodem!

11.Robiłam hydrolat z czystka, świetnie sprawdza się na skórze problematycznej, a ja ostatnio mam trochę problemów z cerą. 

12.Najbardziej oczekiwany, grudniowy zakup, który przyszedł do mnie w pierwszych dniach stycznia czyli lampa pierścieniowa! Teraz będąc u siebie w domu i nie mając jej czuję się jak bez ręki, chyba muszę sobie sprawić też taką do Zamościa, bo ta stoi w Warszawie :)

Co myślicie o takich postach? Pisać takie podsumowania, czy bez sensu? 
Ze względu na to, że skończyłam już sesję to chciałam też zapytać, czy dalej jesteście ciekawi wpisu o moich wrażeniach po 3.semestrze studiowania kosmetologii? 
Dajcie znać! :)

71 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie posty, wiec dla mnie jak najbardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie w końcu kupić lampę pierścieniową :). Jaką moc ma Twoja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 22W, ale dla mnie jest wystarczająca :)

      Usuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia :) Muszę w końcu zaopatrzyć się w jakieś kosmetyki firmy Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koniecznie, są rewelacyjne!

      Usuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :D
    Lubie takie posty:)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też, dlatego pomyślałam, że będzie to dobry pomysł :)

      Usuń
  5. Pomadki Mac uwielbiam, nie dziwię się, że ze swoją się nie rozstajesz ;) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w sumie tylko tą jedną, ale jest genialna :)

      Usuń
  6. świetny pomysł z takim podsumowaniem :) Zazdroszczę lampy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Hugo Bossa mam tą białą wersję, ,,Jour" i jest prześliczna. ,,Ma Vie" miałam okazję testować w próbkach i powiem szczerze, iż intryguje mnie owy zapach. Aktualnie pozostaje w objęciach Chanel L'eau No 5, ale zapach wiosny stawiam pod znakiem zapytania. :)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę gdzieś powąchać tą białą, nie znam tego zapachu :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia, lampę pierscieniowa również chce sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Super sprawa taka lampa!

      Usuń
  9. bardzo fajny i przyjemny wpis! chyba sama zacznę takie robić na swoim blogu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl o tym, ja bardzo lubię czytać tego typu wpisy :D

      Usuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu Hugo Boss... Czarne są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że są jeszcze inne wersje :) Muszę je gdzieś powąchać jak znajdę!

      Usuń
  11. też myślałam o tej lampie ale nie mam tyle miejsca przy toaletce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją trzymam w 25 metrowej kawalerce, więc myślę, że spokojnie i Ty znalazłabyś miejsce :)

      Usuń
  12. Wiele zdjęć widziałam już na Instagramie ale i tak lubię takie podsumowania :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też się takie podobają :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  13. przyznam że niejednokrotnie mnie inspirowałaś,
    każde zdjęcie jest przepiękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło, bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  14. ale masz piękne te zdjęcia na Instagramie ;) aż zazdroszczę hihi

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj też bym chciała taką lampę:)
    Ja lubię takie wpisy, może dlatego, że rzadko używam insta:D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest genialna :) Właśnie ja też lubię :D

      Usuń
  16. Koniecznie daj znać gdzie kupiłaś lampę i jak się spisuje :) Planuje zakup i jeszcze nie wiem jaką wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją zamawiałam na allegro, jestem z niej bardzo zadowolona, nie straszne mi już zdjęcia wieczorami :)

      Usuń
  17. Robisz przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Robisz świetne zdjęcia - wszystkie kompozycje utrzymane są w podobnym stylu i całość wygląda spójnie :) Lubię to :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. 189 albo 199 już dokładnie nie pamiętam ;)

      Usuń
  20. Piękne migawki kochana, ryżowe ciasteczka chętnie bym spróbowała <3

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie styczeń był chorowity, ale już wyszłam na prostą:D Zaintrygowałaś mnie tym odcieniem pomadki MAC:)
    Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O :( Ale dobrze, że już Ci lepiej! Piękny jest, idealny na dzień :) Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  22. Uwielbiam takie wpisy :)
    Masz pięknego instagrama <3

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię takie posty ;) Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będą pojawiały się co miesiąc, fajnie, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  24. zdjęcia cudne, nic dziwnego że popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zestawienie, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem ciekawa jak Twoje wrażenia po nauce kosmetologi więc pisz ! A podsumowania insta już kiedyś robiłam, jednak dałam sobie spokój bo miałam wrażenie że nikt nie czyta tylko patrzy na obrazki :P Ogólnie jestem pod wrażeniem zdjęć jakie robisz - widać że nie są przypadkowe tylko starannie dopracowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, już kiedyś kilka osób też było ciekawych, więc pewnie niedługo się pojawi ;) Ja mam wrażenie, że często ludzie nie czytają nawet w połowie postów tylko popatrzą na zdjęcia, albo prześledzą podsumowanie, ale cóż :D Bardzo dziękuję!

      Usuń
  27. Paletka z Sephory wpadła mi w oko. Świetnie się prezentuje,niestety nie znam jakości tych cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze napigmentowane, nie osypują się :) Niestety nie wiem, czy jeszcze dostępna jest ta paletka, bo to była chyba limitowanka na święta.

      Usuń
  28. Coraz piękniejsze są Twoje zdjęcia. Podziwiam bardzo bo to wcale nie taka łatwa sztuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się coś kombinować :D

      Usuń
  29. Lubię takie posty, a zdjęcia są naprawdę fajne! Miło popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger