21:41

Saisona aktywna woda dla zmęczonej skóry

W styczniowym "naturalnie z pudełka" znalazłam produkt kompletnie nie znanej mi wcześniej firmy, a dokładnie aktywną wodę dla zmęczonej skóry marki Saisona z serii naprawa. Kosmetyku zostało mi dosłownie na dwa użycia, więc chyba pora co nieco na jego temat napisać.
Saisona to francuska, naturalna firma posiadająca certyfikat Ecocert. To pierwsza marka, która wprowadziła fitokosmetyki, czyli kosmetyki naturalne. Głównym składnikiem ich kosmetyków jest stewia. Produkty te nie są testowane na zwierzętach.

OD PRODUCENTA
"Aktywna woda dla zmęczonej skóry naprawia, regeneruje oraz rozjaśnia skórę twarzy. Woda jeżynowa pomaga wyrównać koloryt skóry, a wyciąg z hibiskusa ma działanie powstrzymujące nieuchronny bieg czasu. Ta formuła została dodatkowo wzbogacona przetestowanym składnikiem aktywnym przeciwko starzeniu się skóry, który pobudza syntezę kwasu hialuronowego i elastyny."

SKŁAD
Rubus fruticosus(blackberry) fruit water(woda z jeżyny), Aqua, Glycerin, Stevia rebaudiana leaf/stem extract(ekstrakt stewii), Calcium ketogluconate, Algae extract(ekstrat z alg), Hibiscus Sabdariffa flower extract(wciąg z hibiskusa), Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sorbic Acid, Dehydroxanthan Gum, Sodium Phytate, Alcohol 

99% - składników pochodzenia naturalnego
54% - z upraw organicznych 

CENA - 56zł, produkt dostępny tutaj


MOJA OPINIA
Produkt stosowałam jako tonik, czyli po każdym kontakcie skóry z wodą, aby przywrócić odpowiednie pH. Kosmetyk ma konsystencję lekko oleistą, ale absolutnie nie pozostawia żadnej tłustej warstwy czy filmu, szybko się wchłania. Jeżeli chodzi o zapach to myślę, że nie każdemu się on spodoba. Nawet nie potrafię go do końca określić, mi kojarzy się z jakimiś roślinami. Co do działania to mam wrażenie, że woda delikatnie nawilża, skóra staje się dzięki niej rozjaśniona i rozświetlona. Po prostu wygląda ładnie. Idealnie sprawdza się zarówno wieczorem, po ciężkim dniu, jak i rano. Nie zauważyłam żadnego podrażnienia czy uczulenia, ale zawsze Wam powtarzam, że to indywidualna sprawa, a z kosmetykami naturalnymi trzeba szczególnie uważać. Uważam, że jest to bardzo dobry produkt, ale cena jest przesadzona. Dosyć wydajny, więc to także kolejny plus. Mimo wszystko za taką kwotę raczej do niego nie powrócę. 

Znacie firmę Saisona? Ja nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, za to właśnie lubię naturalne boxy, bo można poznać zupełnie nieznane nam, świetne marki :)

57 komentarzy:

  1. Brzmi nieźle, woda z jeżyny definiywnie robi robotę w tym zestawieniu :) Ale przy tej cenie chyba nie porwałabym się bez wcześniejszego spróbowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego fajnie, że dodali ją do pudełka. Przynajmniej wiem, że za taką cenę aż takiego szału nie ma :D

      Usuń
  2. Wygląda interesująco. Szkoda tylko, że cena jest dość wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie kusi ten kosmetyk, ogólnie ta firma. :) Żałuję, że nie kupiłam boxa z nią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie pierwsze wrażenie to że jest trochę taki olejkowaty :) przy opisie zapachu a dokładniej w zdaniu "Nawet nie potrafię go do końca określi" zjadłaś "ć" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmy nawet nie kojarzę, ale za tą cenę chyba bym tej wody nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli komuś nie szkoda wydać tyle kasy to polecam, bo produkt godny uwagi ;)

      Usuń
  6. Faktycznie cena wysoka, już chyba lepiej zmiksować coś samemu z naturalnych ekstraktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt jest bardzo ciekawy, ale ta cena.. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, ale na razie pozostaję wierna hydrolatom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobry skład, ale moim zdaniem w o wiele niższej cenie można kupić równie dobry kosmetyk, np. rosyjski :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam ciekawa recenzji tej wody :) szkoda, że jej cena jest taka wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, bo produkt naprawdę super :(

      Usuń
  11. Też mi się wydaje, że cena jest dość wysoka jak za tonik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, ja rozumiem, że naturalne składniki, ale żeby aż tyle? :D

      Usuń
  12. Też nie przepadam za takimi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no ja akurat nic do niego nie mam :D

      Usuń
  13. Wygląda ciekawie, szkoda, że taka droga :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkt wydaje się całkiem fajny, ale cena niestety nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie przeraża Cię cena, to polecam ;)

      Usuń
  16. miałam kilka kosmetyków marki Saisona, w tym tą właśnie wodę :) ja bym chętnie wróciłam do tej wody, ale również uważam, że mogłaby być ciut tańsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę super, ale no cena moim zdaniem przesadzona :D

      Usuń
  17. Brzmi bardzo ciekawiewie ale cena nie jest zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że tyle kosztuje, chętnie bym do niej wróciła.

      Usuń
  18. Trochę przesadzili z ceną, jak na taki produkt :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdyby nie cena to bym wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie kiedyś jakaś promocja, wtedy chętnie do niej wrócę :)

      Usuń
  20. Podzielam opinię, że produkt jest troszkę za drogi, ale sam w sobie interesujący i gdyby nie cena, być może bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godny uwagi, ale właśnie cena trochę odstrasza :/

      Usuń
  21. marka niestety nie jest mi znana, ale sam produkt dość ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy jest, szkoda, że taka cena :D

      Usuń
  22. Markę kojarzę głównie z blogów, szkoda, że cena jest wysoka, w innym przypadku bym się skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba czekać na jakieś promocje :)

      Usuń
  23. O samej firmie słyszę dopiero po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od dawna bardzo mnie ta marka kusi.. ale jednak mam blokadę przez kupieniem przez te ich ceny. Szczególnie cena tej wody wydaje mi się przesadzona. Tym bardziej, że mogę kupić o wiele tańszy hydrolat który zrobi to samo. Jestem w stanie wydać na kosmetyk do pielęgnacji więcej pieniędzy.. ale co do tej marki mam jakąś niewytłumaczalną blokadę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, uważam tak samo :D Ich produkty wydają się fajne, ale też sama nie wiem, czy kiedykolwiek się na coś skuszę :D

      Usuń
  25. Nie znam ich produktów, ale ten skłąd całkowicie mnie kupuje, choć u mnie zwykle tego typu produkty się nie spisują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten akurat by się sprawdził, choć dla mnie to nic specjalnego :D

      Usuń
  26. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Cena faktycznie wysoka :( Diano przy okazji mam pytanie odnośnie książki Skin coach. Czy jej recenzja pojawi się u Ciebie na blogu? Masz już może jakieś zdanie na jej temat? Książka niesamowicie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak pojawi się, ale przyznam się, że jeszcze nie zaczęłam jej czytać :( No po prostu nie mam kiedy, kończę obecnie co innego, a nie lubię czytać kilku książek na raz. Ale tak czy inaczej na pewno o niej napiszę, jak tylko zagłębię się w lekturę :)

      Usuń
    2. Super dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  27. Zgadzam się, że cena jest niestety wysoka, ale skład tego kosmetyku jest fantastyczny - sprawdziłby się na mojej zmęczonej zabiegami i kuracjami trądzikowej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może warto byłoby go zakupić :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger