23:28

The Makeup Day&Targi Beauty Forum wiosna 2017 - dużo zdjęć!

Nie było mnie kilka dni, wszystko właśnie przez wydarzenie, o którym Wam dzisiaj napiszę no i miałam gości, więc wiecie, nie wypada siedzieć przed kompem :D Pamiętajcie jednak, że jestem ciągle na instagramie, więc kto chce być na bieżąco to zapraszam do zaobserwowania! Wczoraj i dzisiaj odbyła się kolejna edycja targów Beauty Forum oraz po raz drugi ogólnopolskie święto wizażu The Makeup Day organizowane przez magazyn Makeup Trendy. Jak już Wam wspominałam, w tym roku ponownie dzięki organizatorom miałam okazję wziąć udział w tym niezwykłym wydarzeniu! Zapraszam na relację z tych dwóch dni, przygotowałam dla Was sporo zdjęć :)

The Makeup Day to obowiązkowy event w roku dla wszystkich wizażystów i pasjonatów makijażu z całej Polski. Pokazy, mistrzostwa i masa stoisk z rabatami - to wszystko to, co kobiety lubią najbardziej! Ale nie tylko, na własne oczy możecie się przekonać, że faceci są fantastycznymi mejkapistami, serio! 
Wybrałam się tam z Klaudią, którą swoją drogą poznałam w tamtym roku właśnie na The Makeup Day! Zatrzymała się u mnie i była to super okazja na lepsze poznanie się! Była też z nami jej siostra Karolina, która robiła za fotografa :) Tutaj możecie zajrzeć na fanpage Klaudii, robi przepiękne makijaże! 
Spotkałyśmy się też z Karoliną, z którą również poznałyśmy się na poprzedniej edycji, cała nasza trójca :) Zajrzyjcie też koniecznie do niej, o tutaj
Miałam okazję poznać i chwilę porozmawiać z wieloma osobami ze świata wizażu oraz przyglądać się ich cudownej pracy. Świetna sprawa! 

Wszyscy są tak otwarci, chętni do przekazywania wiedzy, aż miło było ich słuchać. Większość wykonywanych przez artystów makijaży to dzieła sztuki! 
Organizatorzy jak zwykle spisali się na medal! Wszystko było dopracowane, a pokazy bardzo ciekawe. Jedynym minusem były kolejki do poszczególnych stoisk, ale to chyba normalne :D 
A tu uchwyciłam Maxineczkę, która była jurorką w wyborze Artysty Roku 2016. 
I prace uczestniczek - niestety na zdjęciach nie widać tego efektu, ale na żywo robiły wrażenie! 

I jeszcze trochę zdjęć z różnych stoisk:













Ten post pewnie wyjdzie trochę długi, ale nie chcę już robić oddzielnego na temat zakupów, dlatego szybciutko Wam pokażę co kupiłam i co dostałyśmy w strefie blogera. 

Najpierw prezenty od sponsorów 
Z produktów mineralnych Ecolore cieszę się mega mega mega! W skład zestawu wchodzi puder, róż, cień do powiek oraz cień do brwi. Z tego co mi wiadomo, to część osób zamiast tego dostała kosmetyki od Golden Rose, ale ja zdecydowanie bardziej wolę tą moją opcję. 
Dostałyśmy też róż i błyszczyk z My secret, kredkę do oczu Kobo i mini Lip Drink firmy Jane Iredale, który ma genialny skład! 
Chłopaki roznosili też mini upominki od Nyxa, ja szybko chwyciłam za matową pomadkę :D 

Moje zakupy
Na stoisku The Secret Soap Store było stanowisko z peelingami i masłami do ciała w takiej formie, jak są lody gałkowane :D Panie nakładały wybraną ilość gałek do słoiczków, strasznie mi się to spodobało i wzięłam sobie dwie na wypróbowanie! Oba to peelingi - jeden malinowy, a drugi banan-mango. 
W Nacomi kupiłam ulubiony kokosowy peeling i aktywator do maseczek i glinek sypkich - to jakaś nowość i jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi! Gratis dostałam krem do rąk...
ale nie mogłam się powstrzymać, żeby nie kupić nowości od Yope ;) Został tylko szałwiowy, ale zapach mi się spodobał, więc wzięłam! 
Z Sylveco wzięłam sobie krem do stóp, a z Vianka nowe maseczki-glinki. Dodatkowo dostałam pomadkę i sporo próbek.
Nabyłam też najnowszy numer mojego ulubionego magazynu Makeup Trendy :)
I na koniec smaczki, których nie planowałam kupować, ale ostatecznie dzisiaj się skusiłam! No bo jak nie skorzystać z promocji 2+1 gratis, tym bardziej, gdy nigdy się nie używało Indigo, a tak wszyscy zachwalają? :) Wybrałam sobie 2 kolory - "Is It Pamela?" z kolekcji Natalii Siwiec oraz "Shanghai" i bazę proteinową. Dostałam też próbkę kremu do rąk. 

Kupiłam jeszcze płyn do ściągania hybryd i drewniane patyczki, ale już nie robiłam im zdjęcia, bo to nic ciekawego. 

Podsumowując, tegoroczna edycja Themakeup Day i wiosennych targów Beauty Forum podobała mi się o wiele bardziej, niż w zeszłym roku. Może to przez fakt, że tamtym razem byłam chora i na targach spędziłam niewiele czasu, a teraz spędziłam tam całą sobotę i pół niedzieli. Zmęczona, ale było warto! Dzięki temu wydarzeniu po raz kolejny uświadomiłam sobie, że wizaż to dziedzina, którą chcę się zajmować i mimo tego, że mam obsesję na punkcie czytania składów w kosmetykach, to kolorówka trochę jednak odbiega od tego mojego założenia, że muszę mieć wszystko naturalne. Nie muszę i chyba nie chcę, świat ma za wiele pięknych kosmetyków! Tak, jestem uzależniona od makijażu :D Co sądzicie o takich wydarzeniach? Byliście? Podobało Wam się ? :) 

PS! Dostał ktoś z Was może zaproszenie do Łodzi w przyszły weekend na Pure Beauty? Jestem ciekawa, kto będzie :>

48 komentarzy:

  1. miałam być w niedzielę ale niestety pokrzyżowały mi się plany, troszkę żałuję :-( jednakże nie mogę się doczekać naturalnych targów EKO CUDA w kwietniu, wydam tam majątek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, czekam na nie z niecierpliwością :D

      Usuń
  2. Kurczę żałuję, że mnie tam nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie byłam na takim wydarzeniu, ale kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się wybrać, jeżeli kogoś to interesuje :)

      Usuń
  4. Musiało być fajnie :D Ja bym poszła by ktoś mnie pomalował hihi :D Szkoda, że wszystko co dobre dzieje się w Warszawie bo wiele mnie omija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie było :) no większość wydarzeń, dla mnie na szczęście :D

      Usuń
    2. W takim razie życzę kolejnych udanych tego typu spotkań :D Zawsze to fajna sprawa, bo można coś nowego zobaczyć i kogoś poznać ;)

      Usuń
    3. Dziękuję :) dokładnie!

      Usuń
  5. Wpadłam tylko na zakupy i byłam trochę rozczarowana cenami. Teraz żałuję że nie wzięłam aktywatora z Nacomi ;) Mama nadzieję, że będzie dostępny na stronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na niektórych stoiskach nie było wielkiego szału ;) Ciekawe, czy będzie fajny :D

      Usuń
  6. Bardzo chętnie bym uczestniczyła w takim super wydarzeniu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała możliwość przyjechać za rok to koniecznie się wybierz!

      Usuń
  7. Szkoda że to było tak daleko i nie mogłam być :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda szkoda, ale może za rok się uda :)

      Usuń
  8. Ja nie byłam, ale widzę, że trochę się działo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam małe marzenie aby kiedyś pojechać na te targi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało! :)

      Usuń
  10. Super :) Może mi się kiedyś uda pojechać na takie targi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiało być super i świetne rzeczy przywiozłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było, jestem strasznie zadowolona :)

      Usuń
  12. Świetna relacja! Ja miałam się wybrać, jednak się nie wyrobiłam z obowiązkami i baaardzo tego żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, tyle fajnych rzeczy Cię ominęło :(

      Usuń
  13. Musiało być super :) świetna relacja, aż chciałoby się tam być:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać kolejnej edycji za rok :)

      Usuń
  14. jakbym wiedziała, że Indigo zrobi taką promocję na swoje lakiery, to poprosiłabym, abyś też mi kupiła i wysłała pocztą:D jestem bardzo ciekawa ich hybryd, które mam nadzieję uda mi się w końcu poznać w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żebym ja to wcześniej wiedziała :D Ja też, mam nadzieję, że się sprawdzą :)

      Usuń
  15. Wspaniałe wydarzenie dla wszystkich miłośniczek tematów beauty i makijażu ;)Te stoiska tak kuszą, że będąc tam musiałabym podjechać ciężarówką po swoje zakupy :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sporo dziewczyn przychodziło z walizkami :d

      Usuń
  16. Już na insta widziałam Twoje śliczne zdjęcia ;) Ale stoiska tez cieszą oczy! Ja bym się tam na pewno nie wybrała (ze swoimi krzywymi brwiami i kompletnym brakiem umiejętności makijażowych), ale dobrze że Ty bawiłaś się świetnie i przyniosłaś nam fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj daj spokój, po to właśnie m.in. są takie wydarzenia, bo można się też dużo nauczyć jeżeli chodzi o makijaż :)

      Usuń
  17. Na pewno świetne przeżycie, musiało być rewelacyjnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale narobiłaś mi smaku :-) Targi wyglądają bardzo kusząco.. aż żałuję, że mnie nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne Beauty Forum będą na jesień, natomiast The Makeup Day jest raz w roku, więc masz sporo czasu, żeby wykombinować jak się tam wybrać :D

      Usuń
  19. Zazdroszczę możliwości "podglądania" Maxineczki na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nic specjalnego nie zobaczyłam :D

      Usuń
  20. Woow wydarzenie wydaje się być super :) Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła w takim uczestniczyć :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam każdemu się wybrać, naprawdę emocje niesamowite!

      Usuń
  21. zazdro ;)
    ja może w końcu wybiorę się na te targi ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę :) Mam nadzieję, że za rok się wybiorę :) Miłego testowania :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała okazję to nawet się nie zastanawiaj! Dziękuję :)

      Usuń
  23. piękne zdjęcia. Widzę, ze targi były udane :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger