20:28

Top twelve czyli najlepsze zdjęcia z mojego instagrama - luty 2017

Pierwszy post z tej serii chyba przypadł Wam do gustu, więc w tym miesiącu postanowiłam zrobić kolejne zestawienie moich najpopularniejszych zdjęć z instagrama w lutym. Tak jak i poprzednim razem - 9 zdjęć z największą ilością serduszek i 3 wybrane przeze mnie. Nie przedłużając, zapraszam do oglądania :)

1.Nowość od Alterry "Płyn do demakijażu oczu". Zaczęłam już go używam i jestem zawiedziona, ale o tym napiszę Wam innym razem. Wiele osób było nim zainteresowanych i na pewno pojawi się recenzja. 
2.Czasem lubię sobie zrobić selfie :D W tym poprzednim miesiącu było ich kilka i o dziwo z największą ilością polubień, ale darowałam sobie dodawanie tu wszystkich i wybrałam to, gdzie było najwięcej serduszek. 
3.Mój piesek Yogi :D W domu skończył mi się remont i już skubany upodobał sobie nowy, biały dywanik do leżenia! 

4.Książka, którą dostałam na gwiazdkę, czyli "Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą". Naprawdę ciekawe porady, kilka wzięłam sobie do serca.
5.Jeden z ulubionych kremów do rąk od Honey Therapy. To już moje drugie opakowanie, chociaż muszę przyznać, że za pierwszym razem używało mi się go o wiele przyjemniej.
6.Najlepsze naturalne produkty z walentynkowego shinyboxa. Póki co używam tylko bronzera i jestem zadowolona! 

7.W sumie nie wiem czemu miało służyć to zdjęcie, wiecie czasami chce się coś napisać i nie ma do tego odpowiedniego zdjęcia. W każdym bądź razie było jednym z najpopularniejszych ;)
8.Produkty, o których Wam wspominałam w poście o mojej pielęgnacji włosów. 
9.Ulubiony olejek do demakijażu od Resibo. Miałam od niego jakiś czas przerwę, bo miałam wrażenie, że mnie zapycha, ale to jednak nie jego wina. Strasznie wydajny produkt! 

10.Ostatnio ulubione batoniki z Biedry. Mają świetny skład i są przepyszne. Bardzo lubię jeszcze wersję bananową. 
11.Książka, którą czytam obecnie czyli "Gluten na widelcu". Zaciekawi osoby, które interesują się dietetyką.
12.Luty zakończył się konferencją i otwarciem włoskiego sklepu L'Erbolario, o którym pisałam Wam w ostatnim wpisie. Coś cudownego! 

Na koniec przypominam o rozdaniu, które jeszcze do jutra trwa na moim instagramie, a do rozdania mam aż 20 wejściówek na targi Beauty Forum&The Makeup Day 2017 w Warszawie!
Wystarczy, że klikniecie w powyższe zdjęcie i od razu przeniesie Was do rozdania. Aby wziąć udział trzeba obserwować mój profil i wyrazić chęć wzięcia udziału, to wszystko ;) 

Buziaki! 

62 komentarze:

  1. Ciekawe zdjęcia, wszystko w jednej kolorystyce bardzo estetycznie wygląda. Miło popatrzeć :) Muszę koniecznie zaobserwować Cię na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) Dzięki! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, ale ten produkt niestety średnio mi się sprawdza.

      Usuń
  3. Ten płyn Allerry zapowiada się super, postaram się odnaleźć go w Rossmanie.
    Świetny instagramowy mix, mam nadzieję, że będziesz je dodawać częściej :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadał się, ale jak chcesz to próbuj ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Warty wypróbowania, ale nie u każdego może się sprawdzić ;)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia. O coś nowego z alterry szykują - koniecznie muszę sprawdzić. Natomiast co do ksiażki, chętnie obadam chociaż po spotkaniach i wykładach ze stowarzyszenia chyba nic się przede mną nie ukryje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka nowości :) Zawsze z ciekawości można przeczytać, ja tak mam z książkami nt. kosmetyków :D

      Usuń
  6. Lubię Twoje konto na Instagramie.. jest bardzo estetyczne i spójne :-)
    Olejek Resibo również bardzo lubię.. chociaż czasem skuszę się na coś innego to i tak do niego wracam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Ja właśnie będę szukała czegoś nowego jak skończę Resibo, bo chcę porównać :) Kusi mnie ten nowy z Vianka :D

      Usuń
  7. A ja obserwuję Ciebie na Instagram-ie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają :) Piesełek słodki :D :D :D I jakie pozy przyjmuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! On to jest mistrzem w robieniu póz, szczególnie jak śpi :D:D

      Usuń
  9. nie spotkalam sie jeszcze z tymi batonami! :D super rzecz :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oh biały laptop, ja teraz mam zamiar znów kupić biały, bo mój już odszedł na emeryturę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe fajnie wyglądają, teraz sporo dziewczyn takie kupuje zauważyłam :)

      Usuń
  11. Bardzo inspirujące zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz naprawdę śliczne zdjęcia. Przyjemnie się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :) Mój pieseł upodobał sobie ostatnio futerko z Ikei które służy do zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ach te zwierzaki! Lubią wszystko, co mięciutkie :D

      Usuń
  14. Szkoda że te targi organizowane są w Warszawie tak to bym sama się zgłosiła. Niestety za daleko dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ja zawsze też żałuję, jak są jakieś fajne targi w innych miastach i nie mogę sobie pozwolić na to, żeby się na nie wybrać.

      Usuń
  15. Ooo, nie widziałam tych batoników w mojej biedronce :D Muszę poszukać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ja chowają, trzeba dobrze patrzeć :D

      Usuń
  16. Pieseeeek <3 Batoniki mnie zaciekawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje zdjęcia. Każde dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się tam wszystkie zdjęcia podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę że sporo się u Ciebie działo :) Piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę, choć miesiąc krótki :D Dziękuję!

      Usuń
  20. Długo się śliniłam na olejek Resibo i jak w końcu miałam go zamówić to wyszła nowa seria Sylveco z olejkiem do demakijażu:) Nie mam porównania, ale ten z Sylveco okazał się bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ochotę go przetestować i pewnie jak skończę ten z Resibo to sobie go sprawię :)

      Usuń
  21. Zaciekawiły mnie te batony z Biedry, a nigdy ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo szukałam, po bokach je wieszają i ciężko zauważyć :D

      Usuń
  22. Mi jakoś nie po drodzę z instagramem. Ty za to świetnie prowadzisz swój profil:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię sobie wracać do starych zdjęć :D Dziękuję :)

      Usuń
  23. Fajny ten koncept na post ;) I Twoje zdjęcia na insta też są fajne :D Aż miło lajkować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda mi się potem też do podsumowania roku :D A dziękuję! :)

      Usuń
  24. Piękne zdjęcia!
    Ja za mało dodaje żeby robić takie podsumowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja dodaję zazwyczaj jedno zdjęcie dziennie, czasem dwa albo co drugi dzień, więc w sumie to też nie jest jakoś dużo w porównaniu do niektórych dziewczyn :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger