×

Wywiało mnie do Łodzi czyli I spotkanie blogerek na Dniach Urody i Estetyki Pure Beauty 2017

Rok 2017 rozpoczął się dla mnie pod znakiem wielu spotkań i wydarzeń urodowych, a w marcu miałam okazję wziąć udział nawet w dwóch! Kolejnym z nich było I spotkanie blogerek w ramach Dni Urody i Estetyki Pure Beauty w Łodzi, które odbyło się w zeszłą sobotę - 18 marca. Uczestniczyć w nim mogłam dzięki organizatorom targów oraz portalowi TrustedCosmetics, za co bardzo serdecznie dziękuję! 

Nasze spotkanie zaczęło się tuż po godzinie 10 pokazem firmy produkującej kosmetyki z kolagenem - Souvre. Przyznam szczerze, że nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, dlatego byłam bardzo ciekawa oferty i założeń. Marka ma w swoim asortymencie zarówno kosmetyki, jak i suplementy diety, a także przeprowadza zabiegi, na które każda z nas została zaproszona. 
Prezentacja Souvre naprawdę bardzo mnie zaciekawiła. Dostałyśmy także upominek do przetestowania, ale to pokażę Wam w dalszej części posta. 
Po części pokazowej firmy zostałyśmy zaproszone do obrad z związku z wyborem najlepszego kosmetyku roku 2016 na tychże targach. Powiem szczerze, że wybór był ciężki i długo obradowałyśmy, którym produktom należy przyznać odpowiednie miejsca. W między czasie mogłyśmy napić się kawy czy herbaty oraz przegryźć ciacha ;)
Ostatecznie wybrałyśmy 3 miejsca i 2 wyróżnienia, no bo jak wybrać jeden produkt wśród tylu wspaniałości? Głównym kryterium oceniania - przynajmniej dla mnie był skład, zapach i konsystencja produktu, ale myślę, że dziewczyny uważały podobnie. 
I miejsce jednogłośnie zajęło cudowne Masło do masażu i pielęgnacji ciała Scandinaviacosmetics
II miejsce serum Kakadu Plum firmy Apis
III miejsce Orange&Coconut scrub MELLI care 
Natomiast wyróżnienia 
Łagodzący olejek do demakijażu Vianek 
Natural Candle Studio Figura Łódź 
Po obradach nadszedł czas na buszowanie po stoiskach kosmetycznych targów. Przyznam, że wystawców nie było zbyt wielu, za to było to w większości naprawdę dobre firmy m.in. Sylveco, Scandinaviacosmetics, MELLI care czy Mydlarnia u Franciszka. Miałyśmy okazję porozmawiać z przedstawicielami czy producentami tych marek, wymienić się kontaktami czy potestować produkty. Pani z Souvre, czyli firmy, która na początku miała dla nas prezentację wykonała mi zabieg kolagenowy na dłonie, naprawdę super sprawa! Efekt były widoczne po jednym takim zabiegu. 
Ja sama nie zrobiłam żadnych zakupów, bo tydzień wcześniej wydałam trochę kasy na Beauty Forum. poza tym w sumie niczego konkretnego nie potrzebowałam. Przywiozłam za to trochę fajnych próbek :)
Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tym spotkaniu i poznać inne blogerki! Dobrze, że Łódź nie jest tak daleko od Warszawy :D A mój chłopak czekał na mnie wytrwale przez ten czas i się nudził!
Na koniec naszego spotkania odbyło się wręczenie nagród dla firm, które wybrałyśmy oraz dla Złotej Blogerki. 

A teraz upominki, które ze sobą przywiozłam:)
Magazyny od sponsorów - Kosmetologia Estetyczna i Cabines. Kosmetologię kupuję bardzo często, może nie każdy numer, ale to jeden z dwumiesięczników, który bardzo się przydaje, jeżeli ktoś jest związany z zawodem kosmetologa.
Peeling do twarzy, próbka kremu i cukierki od Souvre oraz ich katalog. 
Próbki maseł do ciała, peelingów, kremów i olejków od Scandinaviacosmetics.
I próbki produktów od MELLI care. 

A razem ze mną w spotkaniu i targach udział wzięły:

I oczywiście redektor kosmetyczna portalu TrustedCosmetics Renata Zielezińska :)

Była któraś z Was może na tych targach? A może wybieracie się na jakieś w najbliższym czasie?

41 komentarzy:

  1. Widać, że spotkanie bardzo udane :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też na pewno weźmiesz udział w podobnym i wtedy ja będę zazdrościła Tobie :D

      Usuń
  2. Super spotkanie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam na tych targach, ostatnio widzę dużo tego typu spotkań i jak na złość najwięcej w Warszawie, do której mam daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam daleko do Warszawy i też wkurzam się, że wszelkie urodowe spotkania mnie omijają:/

      Usuń
    2. No ja akurat pod tym względem mam dobrze :D Ale jeżeli chodzi o spotkania blogerek to odkąd mieszkam w Warszawie nie słyszałam o żadnym takim, wszystkie są w mniejszych miastach i nigdy nie mogę się wybrać :(

      Usuń
  4. Świetne spotkanie, sama chętnie wzięłabym w takowym udział, zwłaszcza, że mam sentyment do Łodzi, bo kiedyś tam mieszkałam... Przy okazji obczaję sobie blogerki, które wzięły udział w spotkaniu, a nóż którejś z nich nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa takie spotkanie :) jestem bardzo ciekawa tego masła, bo masełka to moje ulubione kosmetyki pielęgnacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to spotkanie musiło być genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam zaproszenie na te spotkanie ale niestety musiałam zrezygnować z uczestnictwa w nim :) Widać że bardzo fajnie czas spędziliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, może następnym razem się uda ;)

      Usuń
  9. olejki, peelingi, kule do kąpieli, ach same wspaniałości :) Spotkanie musiało być cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sporo takich fajnych rzeczy było :D

      Usuń
  10. Byłam na eko targach w Krakowie 11 marca :) tu w Łodzi musiało być równie fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Ciekawe, czy były podobne do tych warszawskich :)

      Usuń
  11. Widziałam na trusted cosmetics :D
    Super

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pozytywnie! Sama nie miałam okazji uczestniczyć, zawsze coś mi staje na przeszkodzie :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę spotkania, musiało być super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno też nie raz będziesz miała okazję wziąć udział w podobnych spotkaniach :D

      Usuń
  14. O super, szkoda, że mnie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety i Łódź i Warszawa trochę daleko :) Może kiedyś się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazję, to pewnie!

      Usuń
  16. Takie spotkania to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znoszę Łodzi :D Ale sam event - fajna sprawa ;)
    Tą Scandinavią strasznie mnie zaciekawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie bardzo ciekawi ta firma :D

      Usuń
  18. Takie spotkania są świetne :) Można dużo się z nich dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym się wybrała na takie targi:) Super relacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś będziesz miała okazję! :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger