×

Poranna pielęgnacja twarzy - produkty, których aktualnie używam

poranna pielęgnacja twarzy
Niedawno pisałam Wam o mojej wieczornej rutynie. Dzisiaj przyszła pora na drugą część, czyli poranna pielęgnacja twarzy. Jest ona równie ważna, szczególnie wtedy, jeżeli wykonujecie na co dzień makijaż. 
Rano mój rytuał pielęgnacyjny jest zdecydowanie krótszy, niż wieczorem. W zasadzie używam bardzo mało produktów, ale sprawiają one, że cera jest idealnie przygotowana pod makijaż.

Vianek odżywczy żel myjący do twarzy

poranna pielęgnacja twarzy
Poranną pielęgnację twarzy rozpoczynam od oczyszczenia jej odżywczym żelem, tym samym, którego używam także wieczorem. W ten sposób zmywam resztki produktów, które nałożyłam na noc oraz sebum i martwy naskórek. Skóra jest dzięki niemu miękka, nawilżona i przyjemna w dotyku. Do wytarcia twarzy po użyciu tego produktu używam niezmiennie chusteczek Tami

Domowy hydrolat

poranna pielęgnacja twarzy
Po oczyszczeniu dokładnie przemywam twarz tonikiem bądź hydrolatem, który najczęściej wykonuję sama(w tym momencie mam zrobiony hydrolat lawendowy). Pozwala to przywrócić odpowiednie pH skórze. Pamiętajcie, że po każdym kontakcie skóry z wodą trzeba użyć toniku/hydrolatu! 

Mustela krem z filtrem SPF50 UVB i  UVA PPD 25 

Krem z filtrem jest nieodłącznym elementem codziennej pielęgnacji, niestety wiele osób o tym nie pamięta. Ten, który używam je przeznaczony jest głównie dla dzieci. Świetnie sprawdza się pod makijaż, niestety filtry często są ciężkie i tłuste. 

Dlaczego krem z filtrem jest tak ważny i powinniśmy używać go przez cały rok?

Niektórym wydaje się, że jeżeli na dworze nie ma słońca to krem z filtrem nie jest nam potrzebny. Jest to błędne myślenie, gdyż promieniowanie słoneczne jest groźne dla naszej skóry nawet w pochmurne dni. Nie używanie filtrów skutkuje szybszym starzeniem się skóry i większym ryzykiem wystąpienie w przyszłości czerniaka. Jednak produkty z filtrem trzeba wybierać z głową! Przede wszystkim sam SPF działa tylko na promieniowanie UVB i chroni przed poparzeniami,  Dlatego należy szukać preparatów, które działają także na promieniowanie UVA(jest go najwięcej) - tak jak tutaj 25 PPD. Jeżeli chcielibyście post o filtrach i o tym, jakich substancji unikać to dajcie znać, bo temat jest dosyć obszerny! 

Scandinavia Cosmetics krem pod oczy 

poranna pielęgnacja twarzy
Po filtrze zawsze nakładam krem pod oczy. Mam jego sporą próbkę i naprawdę jestem zadowolona. Jest bezzapachowy, zawiera m.in kofeinę i ekstrakt z winogrona. Niweluje cienie pod oczami i działa przeciwzmarszczkowo. Myślę, że kiedyś pokuszę się o jego pełnowymiarową wersję. 

Vianek odżywczy krem do twarzy na dzień 

poranna pielęgnacja twarzy
Ostatnim produktem w mojej porannej pielęgnacji twarzy jest odżywczy krem. Czekam kilka minut, aż filtr się wchłonie i dopiero nakładam ten. Bardzo go lubię, ale zostawia delikatny film na skórze. Więcej o nim możecie poczytać tutaj.

Na tak przygotowaną cerę nakładam makijaż i mogę ruszać w miasto! Jeżeli danego dnia nie wychodzę z domu oczywiście pomijam krem z filtrem. Czasem w takie dni robię też detoks i przemywam twarz tylko hydrolatem. 

A Wy jak dbacie o swoją cerę rano? Pamiętacie o filtrach?

Kochani! Z okazji Świąt chciałabym Wam życzyć samych wspaniałości, spełnienia najskrytszych marzeń i wesołego jajka! :D Wracam do Was z nowym postem we wtorek, trzymajcie się cieplutko! :*

53 komentarze:

  1. Staram się pamiętaj o filtrach :)
    Dla Ciebie również wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, to najważniejsze! Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Nie znam tych produktów.
    Stosuję krem z filtrem, zwłaszcza że jestem po zabiegach z kwasami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku to koniecznie, bardzo dobrze robisz :)

      Usuń
  3. U mnie najlepszym filtrem okazał się Uriage.Miałam kultowego Vichy,ale z dostępnością go było kiepsko a jego troszkę tańszy zamiennik jest super.Kremu Vianek mam kilka próbek i ogromnie zastanawiam się nad jego zakupem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie miałam ani Uriage ani Vichy, w takim razie przyjrzę się temu Uriage bliżej :) Ta seria odżywcza jest naprawdę fajna!

      Usuń
    2. Tak, to prawa o wiele lepsza niż nawilżająca

      Usuń
  4. Nie znam żadnego z tych produktów, ale na Vianka czaję się od dłuższego czasu :D Ja obecnie używam Peelingu Bielendy, żelu myjącego ze szczoteczką Garnier oraz różnych kremów, takich jak Evree, Bielenda czy Janda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vianek jest super, tą serię bardzo polecam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię zarówno krem jak i żel :)

      Usuń
  6. Krem pod oczy mnie zaciekawił. Nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobię o nim oddzielny post, mam sporą próbkę i już udało mi się go trochę potestować :)

      Usuń
  7. U mnie filtr to konieczność również ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego, ja nakładam jedynie krem do twarzy :P Rano nie mam czasu na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, tylko najpotrzebniejsze produkty :)

      Usuń
  9. Niestety tych kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nich jest fajny na swój sposób :)

      Usuń
  10. Ciekawi mnie ta Viankowa seria, muszę koniecznie wypróbować te kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna, szczególnie właśnie ten żel przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  11. Filtr z Clinique 50 :) jest najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę ja mam problem z zapachem Vianek - chciałam kupić ale powachalam próbkę i mam teraz wątpliwości. Chętnie wyprobowalabym ten kremik pod oczyska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dłuższą metę jest trochę męczący, ale ogólnie mi nie przeszkadza :D Szkoda, że Ci nie odpowiada, bo seria bardzo fajna!

      Usuń
  13. Rano to myję szybko buzię przecieram ją micelem i nakładam jakiś krem który szybko się wchłania nie mam czasu na dłuższą pielęgnację, szczególnie jak wstaje o 4 a przed 5 muszę już wyjść :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta pielęgnacja trwa może 5 minut ;)

      Usuń
  14. Wpis o filtrach byłby super sprawą. Ogromne jest z nimi zamieszanie. Ja w każdym razie stosuje codziennie już od lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przygotuję, ale jak będę miała chwilę, bo muszę do tego solidnie przysiąść :)

      Usuń
  15. Ooo, ja poproszę taki post o filtrach! Bo chciaż robiłam kilka podejść to nic sensownego z tego nie wyjszło.. :/ Wiem tylko że są filtry chemiczne i fizyczne (?) i na tym się kończy moja wiedza.. A szukam sobie właście czegoś co moja twarz łaskawie zaakceptuje :D
    Btw zazdroszczę, że jesteś w stanie mieć tak uporządkowaną pielęgnację. Moja skóra uwielbia wymyślać. Nawet czasem próbki nie zdążę skończyć zanim się rozmyśli na dany krem -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie będzie :D No ja niby jestem wielkim alergikiem, ale odpukać rzadko kiedy mnie coś uczula czy podrażnia jeżeli chodzi o kosmetyki :D

      Usuń
  16. Używam kremu oraz podkładu z filtrem ;) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze! Już po świętach, ale dziękuję i mam nadzieję, że Twoje też były wesołe :)

      Usuń
  17. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale moja pielęgnacja wygląda podobnie :) Filtrów używam praktycznie codziennie, chyba że nie ma takiej potrzeby (np. kiedy cały dzień siedzę w domu i słońce nie oświetla mnie nawet przez okno).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja, a niestety wiele osób o tym nie pamięta :/

      Usuń
  18. Ja o filtrach raczej nie myslę, bo pracuję w pomieszczeniu zamkniętym, od rana do wieczora.
    I przyznaję, że rano nie mam zbyt czasu na specjalną pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pielęgnacja nie jest specjalna, używam tylko tego, czego powinno się używać każdego poranka :)

      Usuń
  19. musze popatrzeć za kremem z filtrem, mnie wszystkie zapychają dlatego nie używam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj ten, on jest naprawdę delikatny jak na filtr :)

      Usuń
  20. Stosuję krem z filtrem 50 z Lirene i jestem bardzo zadowolona :-) Jest lekki, w sumie nietłusty i nie zatyka mi porów...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zainteresowałaś mnie produktami Vianka. Czytałam też o żelu enzymatycznym do mycia:) zapowiada się fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio przewijają się praktycznie na każdym blogu, ale czytałam różne opinie na ich temat :) Mi bardzo odpowiadają!

      Usuń
  22. Jak zwykle kuszą mnie produkty Vianek :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Seria odżywcza Vianka póki co mnie nie zawiodła, więc i żel i krem mnie kuszą:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, ale już mnie trochę męczy ten krem, za długo go używam :D

      Usuń
  24. Ja używam filtrów, ale regularnie może dopiero 3 lata. Wstyd się przyznać, ale tak niestety jest.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością poczytałabym post o filtrach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  26. Hydrolaty uwielbiam i staram się zawsze nakładać coś z filtrem. W najgorszym momencie jest to tylko podkład z SPF ;-) Na lato jednak zawsze wybieram mocniejszą ochronę. To bardzo ważny temat i zawsze chętnie o nim czytam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeżeli już nie ma innej możliwości to dobry chociaż podkład z filtrem :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger