×

Rozdanie urodzinowe

Na początku miesiąca wspominałam Wam, że mój blog obchodził drugie urodziny. Obiecałam wtedy, że pod koniec miesiąca pojawi się z tej okazji rozdanie. Chciałam poczekać do targów Ekocuda, które odbywały się w ten weekend, żeby coś fajnego Wam znaleźć no i mam! 
Do rozdania wybrałam 3 produkty naturalnej manufaktury Wytwórni mydła. Pani Kasia - bo tak nazywa się producentka pisze(jak można przeczytać na stronie), że wszystkie kosmetyki wytwarzane są bogatych olei, maseł, wosków czy maceratów. Nie zawierają zbędnej chemii, wyglądają i pachną przepięknie!

Masło do rąk i stóp o zapachu truskawki 

Silnie odżywia, regeneruje i pielęgnuje przesuszoną skórę dłoni i stóp. Zawiera połączenie masła kakaowego, masła shea, wosków i oleju migdałowego oraz truskawkowy aromat. Pachnie cudownie, aż ma ochotę się go zjeść! 

Mydło peelingujące ryż i migdały 

Zawiera olej ryżowy i ze słodkich migdałów oraz zmielone pestki moreli, polecane szczególnie dla skóry zmęczonej i wymagającej regeneracji. Ma zapach drzewa sandałowego. Z powodzeniem może być stosowane przez osoby ze skórą podrażnioną czy problematyczną. 

Półkula kąpielowa róża

Delikatnie musująca kula o zapachu kwiatów róży. Zawiera olej ze słodkich migdałów, dzięki czemu skóra po kąpieli jest nawilżona i odżywiona, a także płatki róży. 

Zasady rozdania

W rozdaniu możecie wziąć udział na blogu lub na instagramie  Aby wziąć udział należy być publicznym obserwatorem mojego bloga lub instagrama(w zależności gdzie bierzecie udział)  i w komentarzu pod potem konkursowym napisać "Biorę udział"(w przypadku bloga).W przypadku instagrama wstawiacie grafikę konkursową z hashtagiem #rozdaniechanceleee. 
Rozdanie trwa od 23.04 do 14.05.17r. do godz. 23:59. W ciągu 5 dni zostanie wyłoniony zwycięzca poprzez losowanie. 

Regulamin rozdania

- Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga http://chanceleee.blogspot.com
-  Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o grach hazardowych z dnia 19.11.2009 r. (Dz. U. z 2009 r., Nr 201, poz. 1540 z późn. zm.) i nie podlega regulacjom zawartym w ww. ustawie i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.
- Czas trwania konkursu 23.04-14.05.17r. do godz. 23:59
- Aby wziąć udział w konkursie uczestnik musi spełnić warunki: być publicznym obserwatorem bloga i napisać komentarz "Biorę udział" lub/i instagrama i udostępnić grafikę konkursową(w przypadku instagrama)
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 5. dni po zakończeniu
- Nagrodę otrzymuje jedna wylosowana osoba, a jest to: Zestaw kosmetyków naturalnych Wytwórnia mydła - masło do rąk i stóp truskawka, peelingujące mydło ryż i migdały, półkula kąpielowa róża
- Wysłanie nagrody nastąpi do 3 dni od otrzymania adresu zwycięzcy
- Udział w konkursie mogą brać tylko osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodziców
- Nagrodę funduje autorka bloga, wysyłka jest także na jej koszt.- Udział w konkursie jest bezpłatny.

Życzę Wszystkim powodzenia!! :)

45 komentarzy:

  1. Cudowne kosmetyki ;) Więc życzę wszystkim powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna nagroda!:O Ale że już u Ciebie raz wygrałam, tym razem dam szansę innym :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, nikt nie zabrania próbować :D

      Usuń
  3. Biorę udział
    Udostępniam: https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1460482084002314?pnref=story
    Obserwuję blog jako Sylwia Jamrozik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nagrody! Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące produkty :)życzę wszystkim powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty :) może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny dobór kosmetyków :) Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą firmę, na targach również byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, ale chętnie poznam ;) Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział :)
    Bloga odserwuję jako: Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki ale prezentuje się świetnie,zwłaszcza to masło

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ta marka, moja przyjaciółka ma niedługo urodziny i myślę, że jako prezent sprawdzi się idealnie.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział!
    Chociaż nie wiem czy mogę, bo już się zgłosiłam na Instagramie ;-)
    To tak na wszelki wypadek :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już się zachwycałam, ale i tak muszę powiedzieć, że wybrałaś naprawdę urocze cudeńka. Nie jestem w stanie oprzeć się tej truskawce :/
    Biorę więc udział chętnie, wrzuciłam też baner do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupełnie nowa marka dla mnie. Jeszcze nie miałam przyjemności z jej kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez chetnie wezme udzial w losowaniu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne nagrody! Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe produkty :)
    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje z okazji kolejnych urodzin! :)

    Biorę udział i obserwuję bloga jako W. Ku

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział ;)
    obserwuję bloga jako: nr147

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście biorę udział bo nagrody super ;)
    obs jako Monika St

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie brałam udziału w rozdaniu na blogu ale to masełko tak kusi,że biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką chęcią biorę udział :)
    obserwuję jako: Alicja Orzechowska
    wstawiłam również baner: https://lightside-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział :) Obserwuję jako Mrs. Imperfect

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo super! <3 Bierzemy udział ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger