×

Szałwia i zielony kawior czyli krem do rąk od Yope

Szałwia i zielony kawior krem do rąk Yope
Witajcie po świętach! Mam nadzieję, że spędziliście ten czas miło i trochę odpoczęliście. Niedawno w sieci zrobiło się dosyć głośno o nowych kremach do rąk marki Yope. Firma jest znana głównie ze swoich fantastycznych mydeł. Z ciekawości zdecydowałam się na wersję szałwiową, ponieważ nie było już innego zapachu. Czy krem podobnie mnie zachwycił? 

Od producenta

"Naturalny krem do rąk szałwia i zielony kawior - nawilża, zmiękcza i odżywia suchą skórę. Do pachnącego ziołowo kremu dodaliśmy 100% naturalny ekstrakt z szałwii oraz egzotycznych alg morskich(tzw. zielony kawior). Kosmetyk stworzyliśmy z myślą o skórze suchej, podatnej na podrażnienia - szybko ją nawilży i ukoi. Najważniejszym składnikiem kremu są naturalne i organiczne olejki roślinne, masło shea oraz witamina E. Olejki arganowy, kokosowy oraz z oliwek wzmacniają i odżywiają skórę. Ekstrakt z szałwii lekarskiej działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie. Zielony kawior wygładza, a witamina E opóźnia starzenie się i chroni naskórek przed działaniem wolnych rodników. Masło shea powstrzymuje zbyt szybkie parowanie wody z wierzchnich warstw skóry."

szałwia i zielona herbata krem do rąk yope

Skład

Aqua, Olea Europea Fruit Oil, Glycerin, Butyrosperum Parkii (Shea) Butter, Cetearyl Glucoside, Sorbitan Olivate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Glyceryl Stearate, Isononyl Isononanoate, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Argnia Spinosa Kernel Oil, Caulerpa Lentillifera Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Parfum, Xanthan Gum, Lactic Acid, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool

Moja opinia

Produkt ten kupiłam z czystej ciekawości. Jeżeli na bieżąco czytacie moje wpisy to wiecie, że kremy do rąk musi być u mnie treściowy, gęsty i bardzo dobrze nawilżający. Po prostu takie lubię i już! Niestety ten nie do końca spełnia moje oczekiwania. Jest lekki, fajnie nadający się na lato. Szybko się wchłania i dosyć dobrze nawilża, ale jest to nawilżenie krótkotrwałe. Zazwyczaj moje ręce są naprawdę suche i niestety w tych bardziej suchych partiach nie poradził sobie dobrze. To, co niewątpliwie mi się podoba to urocza tubka. Łatwo z niej wycisnąć produkt i jest bardzo poręczna. Zawiera 100ml kremu, więc całkiem sporo. Zapach wersji szałwiowej jest typowo ziołowy, więc nie każdemu się spodoba. Mi nie przeszkadza, ale nie jest to najprzyjemniejszy zapach na świecie. Jeżeli chodzi o skład to jak zwykle muszę się do czegoś przyczepić! Nie jest to produkt w pełni naturalny, ekstrakt z szałwii znajdziemy daleko, już po phenoxyethanolu, którego nie może być w składzie więcej niż 1%, w takim razie wniosek możecie wyciągnąć sami. Oczywiście chwyt marketingowy w nazwie musiał być, przecież to najważniejszy składnik tutaj :D Poza tym jest okej, alergicy powinni uważać jednak na substancje zapachowe. Podsumowując, przyjemny produkt, fajny na lato, ale znam lepsze. Krem kosztuje 29 zł, moim zdaniem cena zbyt wysoka. Być może inne wersje bardziej by mi się spodobały, ale nie wiem czy się jeszcze na któryś z nich zdecyduję. 

szałwia i zielony kawior krem do rąk yope
A Wy testowaliście już kremy do rąk Yope? Jak wrażenia? 

36 komentarzy:

  1. Totalnie nie znam tych kremów, choć widziałam u jednej blogerki zdjęcia kremów tej firmy, jednak nie pamiętam jej opinii na ich temat. Ponieważ mam atopowe zapalenie skóry u mnie również kremy musza być treściwe i dobrze nawilżać. Zapach nie jest ważny, ważne by dłonie nie było strasznie suche. Po Twojej recenzji chyba nie wypróbuję tego kremiku, ale opakowanie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No myślę, że przy AZS będzie zdecydowanie za lekki, dodatkowo sporo substancji zapachowych!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. U mnie chyba miłości z nimi nie będzie :D

      Usuń
  3. A ja ostatnio kupiłam gęsty i treściwy krem z The Secret Soap Store i jestem na siebie zła, bo zarówno moje dłonie jak i mojego męża zrobiły się bardziej suche niż przed jego używaniem... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś jeden ich krem i byłam bardzo zadowolona, ale u nich ze składami to różnie jest. Być może właśnie miał jakiś wysuszający składnik :/

      Usuń
  4. Wreszcie jakieś ludzkie słowa odnośnie Yope :D Zewsząd same zachwyty, aż do znudzenia. Nie kusi mnie ta marka, nie dałam się porwać szałowi. Próbkę kremu (miód i cośtam) zużyłam z przyjemnością bo do kremów łapkowych mam słabość, ale efekt nawilżenia i dla mnie nie jest długofalowy, mam podobne potrzeby do Twoich. Z kolei próbka mydełka (mimo że to Wanilia) leży już chyba 4 miesiące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat ich mydłami jestem zachwycona, dlatego myślałam, że krem będzie dużo lepszy :D A tutaj tak o!

      Usuń
  5. Oczekiwałabym czegoś znacznie lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślałam, że będzie lepszy :(

      Usuń
  6. Nie miałam, ale 29 zł za krem do rąk to dużo, zwłaszcza, że mój ulubieniec z Neutrogeny na promocji kosztuje 12 zł, jest bezzapachowy, czyli nie podrażnia astmatyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuje ze względu na skład, ale tutaj akurat działanie jest zbyt słabe jak na taką cenę :(

      Usuń
  7. Moje dłonie nie są wymagające nawet ich nie kremuje w ciągu dnia raz na wieczór wystarczy a czasami nawet zapominam. Więc pewnie w jego przypadku nawilżenie byłoby u mnie dłuższe :) ale nie wiem czy bym dała 29 zł za krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja to po każdym myciu i ogólnie w ciągu dnia muszę :(

      Usuń
  8. Byłam bardzo produktów Yope, jednak cena trochę mnie odstraszała. Kiedyś miałam okazję użyć u znajomej balsamu i nie byłam zachwycona, dlatego sobie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam próbkę jakiegoś balsamu i na pewno nawilżał lepiej, niż ten krem. Za to mydła mają super ;)

      Usuń
  9. Firma i kremy kuszą ale cena odstrasza niestety ;( Ale pewnie i tak z ciekawości któryś wariant wybiorę i wypróbuję ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena dosyć wysoka, a działanie dla mnie za słabe ;(

      Usuń
  10. Opakowania są cudowne :) chyba się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, opakowania bardzo przyciągają uwagę :)

      Usuń
  11. mam ten krem, zapach jest ok, mimo, że nie przepadam za ziołowymi. Co do nawilżenia/regeneracji to przynosi ulgę moim suchym dłoniom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że u Ciebie się sprawdza :)

      Usuń
  12. musze przetestowac te kremiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat będziesz bardziej zadowolona ode mnie :)

      Usuń
  13. Dzięki za recenzję, do tej pory czytałam same zachwyty nad tymi kremami, a tu niespodzianka :P W takim razie się nie skuszę, bo moje dłonie wymagają treściwych kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie jest to zły produkt, ale tak jak mówię, mam po prostu większe wymagania :D Skoro tak mówisz, to pewnie też byś nie była z niego całkiem zadowolona.

      Usuń
  14. chodzą mi te kremy po głowie, ale moje zapasy są tak spore, że nie mogę kupić nic nowego ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam, mam tak z wieloma produktami :D

      Usuń
  15. Ehh.. ja przyznam, że po zakupie mydła mój zapał do marki momentalnie opadł i wątpię aby coś jeszcze mnie skusiło. A Akcja z szałwią (mniej niż 1 %) już całkiem sprawia, że ich kremy są mi zupełnie obojętne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mydła akurat super się sprawdzają! No mnie to bardzo zdziwiło, nie spodziewałam się, że tej szałwii będzie tak mało :/

      Usuń
  16. W tej cenie powinien być z lepszym skladem. Musze kiedyś przetestować I sama ocenic jak sie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam po innych opiniach to większości się sprawdza :D

      Usuń
  17. Zdecydowanie bardziej lubię treściwe, mocno nawilżające kremy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna ciekawią mnie produkty Yope,ale jeszcze po żaden nie sięgnęłam. Dobrze wiedzieć ,że w tym przypadku szału nie ma. Raczej u mnie nie za gości, choć nie wykluczam ,że kiedyś skuszę się na jakąś inną wersję kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość jest dobrych opinii na jego temat, może to po prostu tylko mi nie pasuje :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger