×

Top twelve czyli najlepsze zdjęcia z mojego instagrama - marzec 2017

Jak minął Wam pierwszy taki ciepły weekend w tym roku? Ja czuję się pełna energii i mam ochotę cały czas spacerować! Dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii instagramowej, chyba lubicie takie podsumowania. 

1. W poprzednim miesiącu największe zainteresowanie wzbudził mój bukiet tulipanów z okazji Dnia Kobiet. Sama muszę przyznać, że był przepiękny i oryginalny! 
2. Ja na ściance The Makeup Day i targów Beauty Forum. Długo jeszcze będę wspominała to wspaniałe wydarzenie! 
3. Z fantastyczną Marzeną Tarasiewicz, uwielbiam jej makijaże! No i z Klaudią, z którą byłyśmy razem na targach, swoją drogą też świetna wizażystka :)
4. Oczywiście nie mogło obyć się bez selfie - w wersji make up no make up :D 
5. Na The Makeup Day w strefie blogera miałam okazję poznać Kasię KatOsu, przesympatyczna kobieta! 
6. Część mojej wieczornej pielęgnacji w nawiązaniu do wpisu o poprawnym demakijażu i oczyszczaniu twarzy. 

7. Chciałam nałożyć odrobinę różu na oczy, a nie spodziewałam się, że jest aż tak napigmentowany. Wyszło jak wyszło, akurat była pochmurna pogoda, więc ożywiłam sobie trochę dzień ;)
8.To już mój drugi raz na The Makeup Day, mam nadzieję, że za rok również się pojawię! 
9. Daktylowe kulki, najlepsza przekąska na szybko, szczególnie, jeżeli w mieszkaniu studenckim nie ma się piekarnika, żeby coś fajnego upiec! 

10. 19 marca razem z dziewczynami z uczelni brałyśmy udział w szkoleniu dotyczącym antycellulitowych zabiegów na ciało organizowanym przez firmę Lovely cosmetics. 
11. A dzień wcześniej miałam okazję wziąć udział w I łódzkich targach Pure Beauty i organizowanym na nich spotkaniu blogerek. 
12. No i mój debiut z hybrydami Indigo, póki co jestem zadowolona, a kolor z nowej kolekcji Natalii Siwiec cudowny! 

A Wam jak minął marzec? Pracowicie czy wręcz przeciwnie? :)

24 komentarze:

  1. Zdjęcia na ściance bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Już wiem, czemu nie byłam na bieżąco... Nie dodałam CIebie na insta ale właśnie to zmieniłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Ciebie nie miałam, teraz już będziemy na bieżąco :D

      Usuń
  3. Super zdjęcia i świetna pamiątka na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia świetne :) mi marzec szybko zleciał i bardzo pracowity był. Teraz okres przed świętami i mam jeszcze więcej pracy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też migusiem! A no przed świętami to zawsze więcej roboty :(

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia :) Również spotkałam Katosu w tej strefie :) I podziwiałam makijaże na scenie :) Dziewczyny tworzyły cuda !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chciałabym kiedyś chociaż w połowie potrafić tak malować :D

      Usuń
  6. Super zdjęcia, a marzec tak po środku jeśli o pracowitość chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj marzec był szybki, intensywny i jest już historią.
    Musze jeszcze raz napisać - róz na oczach jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te zdjęciowe zestawienia :D Na daktylowe kulki aż miałam przypływ z cyklu "zrobię to!", aaale chyba jednak odpuszczę jako że niewiele z moich wyrobów ostatecznie nadaje się do spożycia -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to wiedzieć :D A przestań, tutaj nic się nie da zepsuć :D

      Usuń
  9. Wszystkiego dobrego z okazji 2 roku bloga :-) Arkusz piękny jak to u Karoliny :-D Piękne zdjęcia w podsumowaniu miesąca

    OdpowiedzUsuń
  10. Super podsumowanie i fajne zdjęcia :) Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger