×

Wybierz się na..Ekocuda!

Pamiętacie mój post z listopada na temat pierwszej edycji Ekocudów, czyli warszawskich targów z kosmetykami naturalnymi? Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem, dlatego przed nami kolejna - tym razem wiosenna edycja, która odbędzie się 22-23 kwietnia, ponownie w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy. 


Tym razem udział weźmie ponad 80 marek, m.in Lily Lolo, Annabelle Minerals, Yope, Sylveco, Mokosh, Purite, Naturativ czy Ministerstwo Dobrego Mydła. Lista w dalszym ciągu jest aktualizowana, dlatego warto jest obserwować wydarzenie na facebooku. Ekocuda to obowiązkowe wydarzenie dla wszystkich miłośników naturalnych kosmetyków i zdrowego stylu życia. To okazja do poznania fantastycznych, często niszowych firm, które w składach swoich produktów nie mają krzty chemii! 

Podczas wydarzenia można będzie także wciąć udział w różnych bezpłatnych warsztatach - dlatego tym bardziej warto śledzić facebookową stronę wydarzenia, bo organizatorzy dodają tam na ich temat informacje, a miejsca często rozchodzą się w mgnieniu oka, wiecie, kto pierwszy ten lepszy! Podczas drugiej edycji odbędą się m.in. warsztaty z Annabelle Minerals, Lily Lolo czy Naturativ. 
Pierwsza edycja targów utwierdziła organizatorów w przekonaniu, że ludzie są co raz bardziej świadomi nie tylko tego, co jedzą, ale także tego, co nakładają na swoją skórę. Dzięki temu eventowi można się przekonać, że kosmetyki naturalne mają fantastyczne właściwości, a sporo z nich jest tworzonych ze szczególną uwagą dla alergików. 

Ekocuda oczywiście są bezpłatne, wystarczą dobre chęci i trochę czasu! Warto przyjść chociaż się rozejrzeć, nie trzeba od razu wydawać fortuny, choć naprawdę ciężko na coś się nie skusić :)

A tutaj możecie zobaczyć moją relację z pierwszej edycji targów. 

Wybieracie się? Co myślicie o tego typu wydarzeniach?:)

50 komentarzy:

  1. Z pewnością wybrałabym się gdyby to było bliżej i nie musiałabym wydawać fortuny na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miało blisko, to na pewno bym wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio coraz częściej sięgam po kosmetyki naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na Ecocuda ostatnich w Krakowie. Trochę byłam rozczarowana bo wystawcy niechętnie dawali próbki produktów. Byłam pod wrażeniem profesjonalizmu i umiejętności wizażystek z Annabell i Ecolore. Polecam darmowe i piękne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od firmy, jest dużo malutkich manufaktur, które po prostu takich próbek nie mają :) O tak, makijaże robią piękne!

      Usuń
  5. z chęcią bym się wybrała, ale niestety mieszkam za daleko :D zazwyczaj jest zresztą tak, że wszystkie targi mnie omijają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( mnie też sporo omija, wiadomo nie da się być przecież w każdym miejscu :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Gorąco zachęcam, super wydarzenie :)

      Usuń
  7. Chętnie bym się przeszła, gdyby nie odległość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to zawsze największy problem :/

      Usuń
  8. ja akurat w tym tygodniu mam wesele...

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zawsze można sobie zrobić wycieczkę do Warszawy :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja to jak zacznę tam buszować to chyba szybko nie wyjdę :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz mogła to wpadaj <3

      Usuń
    2. świetne wydarzenie, niestety nie będę mogła wtedy przyjechać do warszawy:<

      Usuń
    3. :( może następnym razem się uda!

      Usuń
  12. Chętnie wybrałabym się na takie targi, szkoda że troszkę daleko :( ostatnio używam coraz więcej naturalnych kosmetyków i z milą chęcią poznałabym nowe marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może rozwinął się też na inne miasta, kto wie ;) ciesze się, że co raz więcej ludzi używa takich kosmetyków :)

      Usuń
  13. Istny raj dla mnie, ale akurat wtedy będę w Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, ale pobyt w Anglii na pewno będzie udany! :)

      Usuń
  14. Oj niestety nie dam rady w tych dniach być w Warszawie, a bardzo bym chciała :(
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby następnym razem się udało :) Dziękuję!

      Usuń
  15. Mnie najprawdopodobniej nie będzie w tym czasie w PL, więc raczej się nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ! <3 Szkoda,że to tak daleko ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam często ten problem, jak jest fajne wydarzenie w innym mieście :(

      Usuń
  17. Super sprawa, szkoda, że nie mam jak brać udziału w takich eventach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żałuję, że w tym roku nie mogę być, bo termin mi nie odpowiada, a niestety nie mieszkam w Warszawie. Cieszy mnie jednak fakt, że mamy w Polsce coraz więcej takich eventów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to podoba, mam nadzieję, że rozwiną się też na inne miasta :)

      Usuń
  19. Ja niestety się nie wybieram :( Mam zamiar jednak polecić też te targi bo warto się na nie wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Można sobie kiedyś zrobić wycieczkę :D

      Usuń
  21. Strasznie żałuję, że nie będę mogła się ruszyć w tym czasie :-(

    OdpowiedzUsuń
  22. Te targi ciekawią mnie chyba najbardziej ze wszystkich :-D Ochotę mam ogromną ale chyba dopiero za rok się wybiorę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie też jesienna edycja, więc może wcześniej? :D

      Usuń
  23. Ale paskudnie kusisz :( A ja tak bardzo nie mogę się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam:( Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się przyjechać!

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger