×

Beauty Oil regenerująco-odżywczy krem na noc

Beauty Oil regenerująco-odżywczy krem na noc
Jestem zakochana w kosmetykach do pielęgnacji - zarówno tych do ciała, jak i do twarzy. Jeżeli widzę, że produkt jest dobry jakościowo i ma piękny, bogaty skład, to chciałabym najchętniej używać kilka kremów na raz! Do recenzji tego produktu zabierałam się już kilka dobrych tygodni. Długo nie mogłam dokładnie stwierdzić co o nim sądzę. Myślę, że na dzień dzisiejszy jestem w stanie już trochę Wam o nim opowiedzieć. Bohaterem tego postu jest regenerująco-odżywczy krem na noc firmy Beauty Oil.

Zanim zaczęłam używać ten kosmetyk spotkałam się z naprawdę dobrymi opiniami na jego temat. Tym bardziej ucieszyłam się, kiedy znalazłam go w lutowej wersji Naturalnie z pudełka. Praktycznie od zaraz zabrałam się za jego testowanie, jak możecie zauważyć były to już dobre 2 miesiące temu, a nawet prawie 3!
Beauty Oil regenerująco-odżywczy krem na noc

O marce

Beauty Oil jest stosunkowo młodą firmą produkującą naturalne kosmetyki na bazie oleju marula. W swoim asortymencie posiadają niewiele, ale za to bardzo dobrych jakościowo produktów. Składniki zawarte w kosmetykach sprawiają, że są one dostosowane do każdego typu cery. 

Od producenta

"Krem na noc regenerująco-odżywczy z olejem marula, aminokwasami L-argininą i L-lizyną działającymi przeciwzmarszczkowo oraz stymulującymi syntezę kolagenu , prebiotykiem przywracającym równowagę mikrobiologiczną skóry, naturalną witaminą E oraz kompleksem olejów bogatych w kwasy omega przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry."

Brzmi zachęcająco, prawda?

Beauty Oil regenerująco-odżywczy krem na noc


Skład:

Aqua
Caprylic/Capric Triglyceride((trójgliceryd) - substancja zmiękczająca skórę, otrzymywany m.in z oleju kokosowego
Propanediol Dicaprylate - ester pochodzenia roślinnego, emulgator, może być stosowany nawet dla bardzo wrażliwej skóry, ponieważ nie jest składnikiem podrażniającym 
Cetearyl Alcohol - substancja stabilizująca, zaliczana do "dobrych" alkoholi 
Glycerin(gliceryna) - substancja długotrwale nawilżająca, ma działanie regenerujące i łagodzące, wnika do warstwy podstawnej naskórka, niektóre osoby może zapychać
Sclerocarya Birrea Seed Oil(olej marula) - stanowi źródło przeciwutleniaczy, odżywia, ma silne właściwości przeciwzmarszczkowe, przyspiesza gojenie ran i stanów zapalnych 
Jojoba Esters/Helianthus Annuus Seed Wax/Acacia Decurrens Flower Wax/Polyglycerin-3(hydrolizowany kompleks wosków jojoba,słonecznik,akacja) - odpowiada za nawilżenie i wygładzenie skóry
Alpha-Glucan Oligosaccharide(alfa glukan) - naturalny wielocukier, substancja ochronna
Tocopherol(witamina E) - naturalny konserwant, działa przeciwstarzeniowo i antyutleniająco
Cetearyl Glucoside - emulgator, poprawia nawilżenie skóry
Sodium Hyaluronate(hialuronian sodu) - substancja nawilżająca, składnik naturalnego czynnika nawilżającego(NMF)
Arginine/Lysine Polypeptide(aminokwasy) - odżywiają skórę
Helianthus Annuus Seed Oil(olej słonecznikowy) - ma działanie przeciwstarzeniowe, nawilżające, przeciwzapalne
Zea Mays Oil(olej kukurydziany) - poprawia elastyczność skóry, ma działanie łagodzące
Sesamum Indicum Seed Oil(olej sezamowy) - nawilża, uelastycznia, działa przeciwutleniająco
Macadamia Ternifolia Seed Oil(olej makadamia) - łagodzi podrażnienia, regeneruje, wygładza
Olea Europaea Fruit Oil(oliwa z oliwek) - nawilża, regeneruje, odżywia skórę
Biosaccharide Gum-1(fukożel) - substancja długotrwale nawilżająca, rewitalizująca
Cellulose Gum(guma celulozowa) - zagęstnik
Microcrystalline Cellulose - poprawia konsystencję kosmetyku
Xanthan Gum - zagęstnik
Sodium Phytate - związek w produkcie, który wiąże się z innymi substancjami
Benzyl Alcohol - konserwant
Dehydroacetic Acid - konserwant
Ctric Acid - konserwant
Parfum - uwaga alergicy!

Skład dosyć długi, ale wartościowy. Znajdziemy tu sporo substancji przeciwstarzeniowych. Nie jest to kosmetyk w pełni naturalny, ale nie zawiera szkodliwych związków.

Beauty Oil regenerująco-odżywczy krem na noc
Cena: 38,50 zł
Pojemność: 50ml

Moja opinia:

Tak jak napisałam na początku, długo nie mogłam zabrać się za recenzję tego kremu. Nie byłam przekonana, co do jego działania.  Wydawało mi się, że produkt zapycha, ale na szczęście okazało się to mylne stwierdzenie. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że jestem z niego bardzo zadowolona! . Krem szybko się wchłania  i nie zostawia nieprzyjemnego filmu. Po przebudzeniu się rano skóra jest nawilżona i odżywiona, idealnie przygotowana do porannej pielęgnacji. Ma delikatny, przyjemny zapach. Moja cera bardzo się z nim polubiła i myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do tego produktu.

Znacie kosmetyki BeautyOil? Przyznam, że jestem ciekawa również innych produktów tej firmy! 

Przypominam, że dzisiaj macie ostatni dzień na zgłoszenie się do rozdania .

45 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu, ale szukam czegoś nowego na noc, także z chęcią przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam ten krem, chętnie do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kremu, a jego cena nie bardzo mnie zachęca ;p uwielbiam cethaphil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cetaphil jest chyba dwa razy droższy, a w składzie nie ma nic ciekawego :D

      Usuń
  4. Mam ten krem,ale raczej zostawię sobie go na sezon jesien-zima. Jakoś ciężko jest mi się za niego zabrać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy też będziesz z niego zadowolona :D

      Usuń
  5. Ale super, że tak szczegółowo opisałaś skład! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość osób nie zna się na składach, dlatego chciałam wszystko wyjaśnić :D

      Usuń
  6. Chętnie po niego sięgnę, mam z tj marki krem na dzień, więc najpierw zobaczę jak się spisuje ta wersja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem też tego na dzień :)

      Usuń
  7. Mam kremik pod oczy z tej firmy mam nadzieje że ładnie się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele dobrego słyszałam o tej marce, choć nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też i ciekawa jestem ich innych produktów :)

      Usuń
  9. Przyjemne opakowanie i fajna forma aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawi mnie ta marka, skład kremu super, lubię odżywcze kremy na noc

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wersję na dzień i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę dorwać ten na dzień :D

      Usuń
  12. Z tego co czytam to sporo osób sobie chwali produkty tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówiąc zupełnie szczerze - nawet jeśli trafiłam na tą markę wcześniej to opakowanie kompletnie nie przyciągnęło mojej uwagi :D I pewnie dalej bym się nim nie zainteresowała gdyby nie Twoja recenzja ;D Skład sugeruje że to chyba dość przyjemny tłuścioszek? Choć z drugiej strony mówisz, że wchłania się szybko i nie pozostawia żadnej warstewki. Jak jest z tym natłuszczaniem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja, opakowanie mi też średnio się podoba :D Właśnie moim zdaniem bardzo dobrze nawilża, ale nie jest tłusty, takie zaskoczenie :D

      Usuń
    2. No to faktycznie ciekawostka :D Biorąc pod uwagę preferencje mojej skóry (wszystko na opak) może na dzień by mi się nadał :D

      Usuń
  14. Bardzo lubię te kosmetyki ;) krem pod oczy i krem na noc to moi ulubieńcy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem właśnie ciekawa kremu pod oczy :D

      Usuń
  15. Przez dość długi skład i mimo, że dobry też bym się bała, że mnie zapcha, ale może akurat u mnie też by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tę markę jedyne ze zdjęć na IG. Dobrze w sumie, że to nie ten krem okazał się winowajcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu, bo jest naprawdę fajny!

      Usuń
  17. Nie używałam, ale jak będę szukała jakiegoś kremu na noc to na pewno kupno tego wezmę pod uwagę. :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten krem w zapasach i obawiam się, że może mnie zapychać, ale dam mu szansę :) Jak będzie robił mi krzywdę - oddam mamie lub babci :D Skład ma naprawdę fajny, lubię takie połączenie natury z laboratoryjnymi, chemicznymi składnikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie, próbuj i daj znać jak się spisuje :D

      Usuń
  19. Pierwszy raz widzę ten krem i coś czuję,że byłby idealny dla mojej cery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, to może warto go wypróbować :)

      Usuń
  20. Nie znam ale chętnie się przyjrzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? :D W pewnym momencie dosyć często się przewijał na innych blogach :D

      Usuń
  22. nigdy o nim nie słyszałam :) wydaje się mega fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger