×

Wybierz się na II targi Innova Beauty&Pharm

Innova Beauty&Pharm
Wiecie o tym, że lubię Wam zapowiadać różne fajne wydarzenia. Większość niestety odbywa się w Warszawie, ale nic na to nie poradzę, że akurat takie najbardziej mnie interesują. O targach Innova Beauty&Pharm słyszałam już w tamtym roku, ale wtedy niestety nie mogłam wziąć w nich udziału. 
To idealne wydarzenie dla wszystkich kosmetykomaniaczek i osób związanych zawodowo z kosmetologią, fryzjerstwem, medycyną estetyczną, spa czy farmacją. Organizatorem jest firma IBF Group.
Innova Beauty&Pharm
Targi Innova Beauty&Pharm to niezwykła okazja na spotkanie z najwybitniejszymi ekspertami z dziedzin kosmetologii, dermatologii, medycyny estetycznej, podologii czy trychologii. 
Podczas trwania wydarzenia będzie można posłuchać ciekawych wykładów m.in na temat prowadzenia kosztów salonu kosmetycznego, zabiegów kosmetologicznych czy kosmetyków naturalnych. Odbędą się także mistrzostwa w wielu dziedzinach, no i oczywiście będzie można zrobić zakupy - z rabatami!

Pojawią się stoiska z kosmetykami do pielęgnacji, kolorówką, kosmetykami naturalnymi, akcesoriami, sprzętem gabinetowym. 

Dodatkową oddzielną sekcją będą targi kosmetyków naturalnych, czyli coś idealnego dla mnie! 

To wszystko już w weekend 27-28 maja w warszawskiej Hali Warszawianka przy ul. Piaseczyńskiej 71. Targi odwiedzić można w godzinach 11-17. 

Mam też dla Was bilety wstępu na to wydarzenie! Wystarczy, że w komentarzu napiszecie, że chcielibyście taki bilet i zostawicie maila - nie ma żadnej ograniczonej ilości! :) 

Zachęcam także do obserwowania wydarzenia na facebooku tutaj i tutaj. Po więcej informacji zapraszam także na stronę http://beauty.ibfgroup.pl/.

Będziecie? Ja jestem bardzo ciekawa, jak to wszystko będzie wyglądało, dlatego chętnie się wybiorę!

24 komentarze:

  1. Chętnie bym się wybrała, ale niestety nie mam blisko do Warszawy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie pojechałabym na te targi, jednak mieszkam daleko od Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę na Meet Beauty , ale można zawsze się wybrać i przy okazji wydać trochę kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawa nie tak daleko, ale moje dziecko nie przepada za czasem, kiedy mamy nie ma. Tak czy inaczej fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziecko pewnie by się wynudziło, gdyby miało jechać z Tobą :D

      Usuń
  5. Te targi wypadają akurat dzień przed egzaminem, więc na 100% mnie na nich nie będzie :C Nigdy nie byłam na podobnych targach, ale niedługo uda mi się pierwszy raz - wybieram się na Meet Beauty, a to wydarzenie połączone jest z Beauty Days. Ciekawe, jakie zrobią na mnie wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja Wam zazdroszczę tego Meet Beauty! Mam nadzieję, że za rok i mi uda się dostać :)

      Usuń
  6. Ooo .. świetna sprawa :) Jak najbardziej chciała bym bilecik - kobiecepiekno123@gmail.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, fajne wydarzenie! Będę 28 w Wawie, ale tylko na dworcu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie masz więcej czasu :(

      Usuń
  8. Czemu same najlepsze wydarzenia są w Warszawie? Szkoda, że mam trochę daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie same, ale fakt większość :D

      Usuń
  9. Może w Krakowie też będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne wydarzenie, niestety nie mam na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to zawsze żałuję, że tyle fajnych targów jest w warszawie i przeważnie wtedy kiedy nie mogę się wyrwać na weekend :/

    OdpowiedzUsuń
  12. uuu.. targi kosmetyków naturalny, na to zawsze mam ochotę :-D
    Do tej pory mam ból d..ki, że mnie na Eco Cudach nie było :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, ja tak samo :D Ach, jeszcze wszystko przed Tobą, na kolejnej edycji musisz być! :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger