×

Beauty healthy lifestyle czyli pierwsze spotkanie warszawskich blogerek

Beauty healthy lifestyle
W zeszłą sobotę miałam okazję uczestniczyć w pierwszym spotkaniu warszawskich blogerek w ramach projektu Beauty healthy lifestyle, którego pomysłodawczyniami są >>Ewelina oraz >>Iza.
Spotkania mają się odbywać w każdą ostatnią sobotę miesiąca, aż do listopada. A co takiego działo się 17 czerwca i jaka jest w ogóle filozofia całego projektu?

Cykl spotkań Beauty healthy lifestyle ma na celu zmianę swojego dotychczasowego życia na lepsze. Jak sama nazwa wskazuje, zmiany wprowadzamy w kwestiach urodowych, zdrowego odżywiania i ogólnie życia codziennego. Przyznam, że tematyka spotkań bardzo mi pasuje i idealnie komponuje się z treściami, które przekazuję Wam na blogu! Pierwsze spotkanie odbyło się pod hasłem "Czas na zmiany!"
Beauty healthy lifestyle
Spotkanie odbyło się w grochowskim Atelier Urody Creative - to niedawno otwarty salon fryzjersko-kosmetyczny, gdzie spotkacie przemiłe profesjonalistki. Tutaj zrobicie wymarzoną fryzurę, pomalujecie włosy na najmodniejszy kolor czy zasięgniecie porady w doborze ślubnego upięcia. Porozmawiacie też z wykwalifikowanym kosmetologiem, zrobicie cudowne zabiegi na twarz i ciało, zadbacie o paznokcie, oferta jest naprawdę bogata. Zapraszam do zapoznania się ze stroną >.salonu .

Beauty healthy lifestyle
W pierwszym panelu - beauty była mowa o naturalnych kosmetykach i krótko o szkodliwych substancjach. Kosmetolog Marzena przedstawiła nam markę Jeunesse i pokazała fenomenalne działanie ich kosmetyków na jednej z uczestniczek. Efekty były widoczne praktycznie od razu!

Beauty healthy lifestyle
W panelu healthy swój wykład wygłosiła wspomniana wcześniej Iza, która jest trenerem personalnym i dietetykiem. Mówiła m.in. o tym dlaczego warto się zdrowo odżywiać, jakie są skutki nie zwracania uwagi na to, co jemy, trochę o profilaktyce i treningach. Przyznam, że ta część zainteresowała mnie najbardziej i słuchałam z wypiekami na twarzy!

Beauty healthy lifestyle
Iza przygotowała też przepyszne zdrowe przekąski, takie jak muffinki z fasoli czy brownie z kaszy jaglanej, pycha!

Ostatnim blokiem był lifestyle i tutaj >>Olga opowiadała o tym, dlaczego warto pić wodę, o tym, że należy zwracać uwagę jaką wodę pijemy i trochę o detoksie. Wspominała o dwóch produktach, które bardzo mnie zainteresowały. Pierwszy to zestaw >>COLO VADA do wykonania w domu oczyszczania jelit, kuracja trwa 14 dni i powinno się wykonywać ją raz w roku. Poprawia pracę układu pokarmowego i usunięcie złogów. Drugi produkt to >>Coral-Mine czyli saszetki, w których znajdziemy skamieliny głębinowych koralowców żyjących w Morzu Japońskim. Ma za zadanie poprawę jakości wody pitnej i dostarczenie jej wapnia, magnezu oraz sodu. Zestaw zawiera 30 saszetek, natomiast na litr wody dodajemy dwie. Mega fajna sprawa!

Pod koniec odbyły się także konkurs z nagrodami, w którym można było wygrać trening personalny z Izą i metamorfozę w Atelier Urody Creative. Niestety mi się nie poszczęściło, ale to bardzo fajny pomysł! Jednak salon był sponsorem także innych ciekawych zabiegów, które można było wygrać.
Uważam, że projekt jest strzałem w dziesiątkę i mam nadzieję, że co raz więcej osób będzie świadomych tego, co nakładamy codziennie na skórę, a także tego, że należy zwracać uwagę na to, co jemy.

Przepraszam za małą ilość zdjęć, ale później tak się zasłuchałam, że kompletnie zapomniałam o fotografowaniu :)

Następne spotkanie 29 lipca, zachęcam do obserwowania projektu na >>facebooku i >>instagramie, tam dziewczyny zamieszczają wszelkie informacje o następnych spotkaniach i linki z możliwością rejestracji.

22 komentarze:

  1. Pomysł bardzo fajny i dosyć nietypowy ze względu na cykliczność i sporo tych spotkań :).

    OdpowiedzUsuń
  2. W lipcu postaram się być ;) Na pewno tematyka też by mi odpowiadała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę radość :) to najważniejsze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna sprawa, wyglada bardzo interesująco :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne spotkanie ciekawe tematy poruszone miło było Cie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że przeoczyłam. Muszę chyba częściej tu do Ciebie zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spotkanie widać że było super!

    OdpowiedzUsuń
  8. takie spotkania to świetna sprawa - sama chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa, też mieszkam w Warszawie i może skuszę się na takie spotkanie, byłoby super uczestniczyć w tak fajnym wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIesTety tym razem nie mogłam uczestniczyć w spotkaniu ale mam nadzieję że 29.07 będę mogła fo Was dołączyć☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, żałuję tylko że w Warszawie bo mam daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się idea cyklicznych spotkań, w Białymstoku działamy podobnie, choć tutaj jest nas znacznie mniej :P Fajnie, że możecie porozmawiać z ekspertami, takie eventy są dla mnie bardzo inspirujące :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewelinę miałam możliwość poznać osobiście;) Chętnie sama wzięłabym udział w takim spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spotkanie super i miejsce ciekawe, żałuje, że nie mogłam dotrzeć, ale do Warszawy mam bardzo daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiłaś mi smaka na te babeczki, nie wybaczę Ci tego! :D fajnie, że ktoś organizuje takie spotkania. Można się douczyć, poznać różne poglądy i nacieszyć pogawędką o tematach, które tak bardzo nas interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. musiało być na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne takie comiesięczne spotkania :) Normalnie pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger