×

Strefa piękna beglossy - stworzyłam własne pudełko!

strefa piękna beglossy
Znowu ostatnio mało mnie tutaj, jakoś straciłam motywację do pisania, a nie chcę robić czegoś na siłę. Nie chciałabym przestać w ogóle pisać, ale sama nie wiem co z tym wszystkim dalej robić. Tak czy inaczej przygotowałam dzisiaj dla Was posta na temat słynnego pudełka beglossy, ale nie takiego zwykłego, bo jego zawartość wybrałam sobie sama! 

strefa piękna beglossy
O strefie piękna beglossy na targach grand bazar w Warszawie dowiedziałam się przypadkowo przez facebooka. Idea była taka, że kupujesz voucher za 29zł i z wybranych marek możesz skomponować sobie swoje idealne pudełko z 5 kosmetykami. Oczywiście ja jak na kosmetykomaniaczkę przystało nie mogłam się oprzeć i wyruszyłam na targi tym bardziej, że cena była naprawdę atrakcyjna! Co takiego wybrałam? Wszystkie produkty, oprócz jednego to takie, których jeszcze nie miałam okazji testować. 

Sylveco lipowy płyn micelarny 

strefa piękna beglossy
Uwielbiam ten płyn, najlepszy, jaki do tej pory miałam. Jak była okazja, żeby go sobie wziąć to musiałam z niej skorzystać. Bardzo dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia nawet wrażliwych oczu no i moim zdaniem ładnie pachnie! 


Mokosh odżywczy eliksir do paznokci żurawina

strefa piękna beglossy
Jak to pachnie, coś cudownego! Przypomina mi jakieś słodkie cukierki z dzieciństwa. Z tego co widziałam produkt ten nie jest dostępny do kupienia sam, a w zestawie, być może stacjonarnie jest inaczej. Uwielbiam tego typu produkty, moja skórki z reguły są bardzo suche i po prostu brzydko wyglądają już na drugi dzień od zrobienia manicuru. Takie olejki bardzo je odżywiają i regenerują. Jestem już po pierwszych testach i zapowiada się świetnie. 

Femi olejek słoneczny cocoa samba regenerujący 

strefa piękna beglossy
Z marką Femi nigdy nie miałam do czynienia, dlatego bardzo się ciesze, że mogę przetestować coś z ich asortymentu. Wybrałam olejek regenerujący, który ma za zadanie jak sama nazwa wskazuje regenerować skórę, a także podkreślać opaleniznę(chociaż u mnie raczej nie będzie czego, bo ciężko jest mi się opalić) i chronić przed stresem oksydacyjnym. Można go stosować do codziennej pielęgnacji lub do masażu. Ja pewnie wykorzystam go pod prysznic, bo tak najbardziej lubię stosować olejki. Dostałam także próbkę kremu do twarzy.

GLOV mini rękawiczka do demakijażu oczu 

strefa piękna beglossy
Popularna rękawica zagościła i u mnie. Jej zadaniem jest idealne usunięcie makijażu bez użycia jakichkolwiek środków do demakijażu, a jedynie za pomocą wody. Byłam jej bardzo ciekawa już od dawna, ale sama nie wiedziałam, czy taki gadżet jest dla mnie. Po pierwszych testach jestem pozytywnie zaskoczona i wiem, że jest to świetny produkt, kiedy jedziemy w podróż i nie chcemy zabierać setek kosmetyków. Po dłuższym użytkowaniu na pewno pojawi się recenzja.

Body Boom peeling kawowy mango

strefa piękna beglossy
Nie mogłam przejść obojętnie także obok popularnych peelingów Body Boom. Ich regularna cena jest bardzo wysoka jak na peeling, a taki produkt przecież można sobie zrobić samemu w domu. Cieszę się, że teraz mam okazję się poznać z jednym z nich. Może akurat coś z tego będzie, póki co zapach jest fenomenalny!

Strefę piękna beglossy uważam, za świetną inicjatywę wyjścia klientom na przeciw. O wiele bardziej podoba mi się wybieranie kosmetyków samej, bo wtedy wiem, że na pewno wszystkiego będę używała. Szkoda, że póki co taka akcja pojawiła się tylko Warszawie.

Czy któraś z Was również skomponowała własne pudełko?:) Co myślicie o produktach, które wybrałam? 

42 komentarze:

  1. Peeling i micel sama bym wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się opcja samodzielnego wyboru produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to super pomysł :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie, że beGlossy zrobiło coś takiego. Podobna praktyka była stosowana przy okazji JoyBox, ale tam część kosmetyków była odgórnie narzucona, a wybierało się tylko kilka. Teraz to już nawet nie wiem, czy te pudełka jeszcze istnieją ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Joyboxa nigdy nie miałam, ale to świetnie, bo zawsze sobie można wybrać coś, co wiesz, że na pewno Ci się przyda :D

      Usuń
  5. świetny pomysł ze stworzeniem własnego pudełka, bardzo ciekawe kosmetyki wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling Body Boom musi mieć nieziemski zapach, uwielbiam wszystko co ma powiązania z mango :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak motywacji - znam to bardzo dobrze. Często gęsto mam tak, że nie podobają mi się zdjęcia, które zrobiłam czy na przykład fakt, że próbowałam coś zrobić DIY i mi to nie wyszło i nici z posta. No i ten brak czasu nieustanny. Mam tyle pasji, że ciężko mi wszystko dzielić, ale! No właśnie ale - wtedy myślę, że już kawałeczek przeszłam, że nie chciałabym stracić czytelników, którym moja praca się podoba. Sama mam z niej satysfakcję, trzeba po prostu usiąść do komputera i zacząć pisać :) mi to pomaga, Ty też się nie łam! Na pewno jest wiele rzeczy o których byś chciała napisać, więc czekam! :) co do pudełeczka - same ciekawe rzeczy, dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, mam nadzieję, że motywacja szybko wróci :D

      Usuń
  8. Ja też czasami tracę motywacje, najlepiej przeczekać i nie robić nic na siłę.
    Produkty bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to i fajne produkty wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. serum do paznokci by mi sie przydalo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się fajnie sprawdzi :)

      Usuń
  11. Świetne rzeczy wybrałaś, powinnaś dla nich komponować te boxy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam rękawicę i palec GLOV ❤ lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po pierwszych użyciach wiem, że to jednak raczej nie dla mnie :D

      Usuń
  13. O peelingu sporo słyszałam, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem go bardzo ciekawa, póki co chwilę poczeka :)

      Usuń
  14. Mam rękawicę - dobry wybór kosmetyków! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki wybrałaś naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że przypadły do gustu :D

      Usuń
  16. Szkoda, że nie mają częściej takich okazji, bo sama bym chętnie skomponowała sobie pudełko, a do Warszawy miałam daleko :D zaciekawił mnie ten eliksir do paznokci, jakoś nie zwróciłam na niego wcześniej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może rozwiną ten pomysł też na inne miasta :) No właśnie ja nie widzę go u nich na stronie, nie wiem jak to jest :D

      Usuń
  17. W sumie nie miałam pojęcia o takiej fajnej akcji i chociaż lubię niespodzianki, to czasem jednak samemu zdecydować czego nam akurat trzeba :) BodyBoom uwielbiam i udało mi się już przetestować wszystkie warianty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, zawsze to wiesz przynajmniej, że na pewno będziesz używać :D Oo, ciekawe, czy ja będę zadowolona :D

      Usuń
  18. Świetna sprawa z takim pudełkiem, bo wiadomo, że każdy będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna inicjatywa z tym pudełkiem, szkoda tylko, że ograniczona miejscem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie mów, że przestaniesz pisać! Ani się waż :D
    Sam koncept pudełka - świetna sprawa, gdyby tak to wyglądało standardowo to nawet i ja pokusiłabym się na jakiegoś boxa wreszcie ;D A Twoje wybory - świetne :) W sumie boxa Twojego autorstwa też bym była skłonna kupić nawet w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no raczej nie, za dużą mi to przyjemność sprawia :D No właśnie, tak w ciemno to różnie wychodzi :D Miło mi! :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger