×

Nacomi, Organic Life, Soap Szop | Nowości czerwca - kosmetyki i urządzenia

Nacomi, Organic Life, Soap Szop | Nowości czerwca - kosmetyki i urządzenia
Bardzo daaaaawno nie było u mnie wpisu z nowościami. Sama nie wiem czemu przestałam je pisać. W czerwcu uzbierało się u mnie sporo nowych kosmetyków, ale nie tylko, bo także urządzeń kosmetycznych. Wiecie, czasem kobieta ma zachcianki :D W przyszłym miesiącu też na pewno pojawi się taki post, dlatego że w lipcu mam zaplanowane głównie paznokciowe wydatki, i to całkiem pokaźne! Część produktów pochodzi ze współpracy, część kupiłam sama, tak więc o tym już za chwilę!


KOSMETYKI

Nacomi olej z nasion bawełny
Nacomi, Organic Life, Soap Szop | Nowości czerwca - kosmetyki i urządzenia
Kupiłam go z myślą o olejowaniu włosów i paznokci. Bardzo lubię oleje, bo można je wykorzystać na wiele sposobów, nie tylko jako kosmetyk, ale także jako baza do produktów DIY. Ma za zadanie nawilżać i regenerować. 

Nacomi olej avocado
Nacomi, Organic Life, Soap Szop | Nowości czerwca - kosmetyki i urządzenia
Ten zakupiłam w sumie w podobnym celu, co poprzedni. Chcę sprawdzić, który będzie lepszy i czy w ogóle któryś z nich się nadaje. Głównie zależy mi na olejowaniu włosów, a słyszałam, że olej z avocado jest do tego celu bardzo dobry. Ma za zadanie odżywiać i nawilżać.

Organic Life krem łagodzący - fitoregulator 
Nacomi, Organic Life, Soap Szop | Nowości czerwca - kosmetyki i urządzenia
O marce Organic Life słyszałam już bardzo dawno, ale nigdy nie zdecydowałam się na zakup ich kosmetyków, dlatego, że producent na stronie nie podaje INCI. Firma ta wydawała mi się troszkę podejrzana, no bo zazwyczaj kosmetyki organiczne mają normalnie na swoich stronach podane składy. Jakie było moje zdziwienie, kiedy w salonie, w którym obecnie odbywam praktyki zobaczyłam tą firmę. Od razu wgłębiłam się w czytanie ich składów i byłam zaskoczona! Na końcu każdy z nich zawiera jedynie ethylhexylglicerynę, czyli konserwant, na który ja przymykam oko. Poza tym reszta składów bardzo mi się podoba. A co najbardziej skłoniło mnie do zakupu? To, że te produkty naprawdę działają. Widzę to w czasie wykonywanych zabiegów w gabinecie, klientki są bardzo zadowolone. Póki co zdecydowałam się na krem łagodzący z serii fitoregulatorów, który ma za zadanie działać przeciwzapalnie i łagodząco, tego aktualnie potrzebuje moja skóra. Ale wiem, że na tym jednym produkcie się nie skończy. Nie mam pojęcia dlaczego producent na stronie ukrywa INCI, naprawdę kosmetyki same bronią się jakością. 

Nicole perfumy 
Nacomi, Organic Life, Soap Szop | Nowości czerwca - kosmetyki i urządzenia
Kiedyś na początku mojej przygody z blogiem dostałam ich perfumy, są tanie, ale jakość jest naprawdę dobra. Teraz wyszła jakaś nowość - mini wersje, której sama mogłam wybrać sobie zapach plus inne wybrane przez firmę, jak dla mnie strasznie śmierdzące. Chciałam Wam powiedzieć, czy to się w ogóle opłaca, ale nie wiem, czy moja recenzja będzie pozytywna, dwa lata temu jakoś bardziej przypadły mi do gustu. 

Soap Szop - olejek i mydło "Sex&Splendor', mydła "Yenneffer" i "Krasnoludzkie"
Nacomi, Organic Life, Soap Szop | Nowości czerwca - kosmetyki i urządzenia
Z tymi produktami wyszła bardzo fajna historia. Na początku czerwca odbywały się targi "Slow life" w Warszawie, na które wybrałam się z ciekawości. Bardzo się ucieszyłam widząc stoisko Soap Szop, gdyż na Ekocudach dostałam próbkę ich mydła "Sex&Splendor" i bardzo mi się spodobało. Postanowiłam, że sobie kupię(akurat zapomniałam go pokazać na zdjęciu), więc podeszłam do dziewczyn. Zazwyczaj jest tak, że jak podoba mi się jakaś marka, to kiedy coś kupię zostawiam po prostu swoją wizytówkę(nigdy nie robię tego, kiedy niczego nie kupuję, bo jest to zwyczajnie nieeleganckie). Tak zaczęła się rozmowa i dziewczyny od razu postanowiły nawiązać ze mną współpracę, dzięki czemu napakowały mi dodatkowo mydełek i boski olejek do ciała, o którym już Wam wspominałam w ulubieńcach. Kompletnie się tego nie spodziewałam, ale bardzo miło! Wyczekujcie recenzji, bo niedługo na pewno się pojawi. 

Jeżeli chodzi o nowości kosmetyczne, jeżeli jeszcze nie widzieliście zapraszam Was także na post o pudełku beglossy, które sama skomponowałam na targach Grand Bazar, nie ma sensu tutaj tego powtarzać. 

URZĄDZENIA 

Prądy D'arsonvala 
Nacomi, Organic Life, Soap Szop | Nowości czerwca - kosmetyki i urządzenia
Z serii zachciewajki studentki kosmetologii. Prądy D'arsonvala to urządzenie mające na celu dezynfekcję skóry np. po oczyszczaniu manualnym, dezynfekcję wykwitów pojawiających się na skórze czy opryszczki, żeby szybciej się goiła. Można z jego pomocą wykonać także specjalny masaż. W szklanej pelocie umieszczony jest ozon, dzięki czemu w trakcie zabiegu czujemy zapach podobny trochę do wyładowań atmosferycznych. W zależności od ustawienia urządzenia czujemy mniejsze lub większe "kopnięcia" prądu, czasem nie czuć ich w ogóle. Prądy te są typowym urządzeniem gabinetowym i uważam, że osoby nie do końca mające pojęcie o pracy z nim nie powinny go kupować na własny domowy użytek, gdyż można sobie zrobić krzywdę(jak sama nazwa wskazuje, są to prądy). W zestawie dołączone są także inne pelotki, z zależności od części ciała, jaką będziemy poddawać zabiegowi. Jeżeli chciałybyście dowiedzieć się czegoś więcej na temat prądów D'arsonvala to dajcie znać! 

Urządzenie do peelingu kawitacyjnego 
Nacomi, Organic Life, Soap Szop | Nowości czerwca - kosmetyki i urządzenia
Kolejna moja kosmetologiczna zachciewajka. Peeling kawitacyjny czyli tzw. ultradźwięki służy do powierzchownego oczyszczania skóry z martwego naskórka. Przynosi naprawdę widoczne efekty, ja taki peeling obecnie wykonuję sobie raz w tygodniu i stan mojej skóry faktycznie się poprawił. Za jego pomocą można zrobić także sonoforezę, czyli wprowadzać substancje aktywne za pomocą odwróconej głowicy i preparatu sprzęgającego. Uważam, że aby mieć tego typu urządzenie w domu również powinno się wiedzieć chociażby jakie są przeciwwskazania do peelingu kawitacyjnego, bo wbrew pozorom jest ich sporo. Po co mi takie urządzenia? Dopóki nie jestem posiadaczką własnego gabinetu raczej nie mam zamiaru chodzić na takie zabiegi do kosmetologa, skoro potrafię sobie je zrobić sama, a przy okazji poćwiczyć na rodzinie :) Myślę, że zrobię post po dłuższym czasie używania ultradźwięków i powiem Wam, co takiego zauważyłam po regularnym ich stosowaniu. 

Oral - B Genius 9000
Nacomi, Organic Life, Soap Szop | Nowości czerwca - kosmetyki i urządzenia
A to już dostałam w ramach współpracy z everyday.me i niezmiernie się cieszę, że mam okazję testować tą elektryczną szczoteczkę. Kilka osób pod postem w ulubieńcach pisało, że jest zainteresowanych wpisem na jej temat, więc pojawi się obszerniejszy. Najbardziej podoba mi się to, że można ją połączyć aplikacją w telefonie, która pokazuje nam, gdzie dokładnie mamy jeszcze wyszczotkować zęby, wiecie jaka to fajna zabawa?! Jedyną wadą jest jej cena, jeżeli miałabym ją kupować sama to pewnie tylko na jakiejś promocji, bo szkoda byłoby mi wydać prawie 700 zł na szczoteczkę do zębów, nieważne jaka by była świetna. 

W sumie nie ma tego bardzo dużo, ale myślę, że ciekawe rzeczy, szczególnie urządzenia :) A jak u Was z zakupami czy prezentami w czerwcu? Macie coś fajnego? :)

53 komentarze:

  1. Kosmetyki Nacomi lubię, chociaż czasami mają według mnie zbyt intensywne zapachy... Olejków jednak póki co nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo lubię olej z awokado i bawełny <3 Urządzenie do peelingu kawitacyjnego chodzi mi po głowie już od miesięcy, w końcu będę musiała sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko przed pierwszym użyciem zapoznaj się ze wszystkimi przeciwwskazaniami :)

      Usuń
  3. Olej z bawełny bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ciekawych nowości :) Marki Organic Life nie znam i mam zamiar poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten olejek awokado ale wymieszałam go z balsamem do ciała, a na włosy użyłam niewiele razy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, może i ja spróbuję dodać trochę do balsamu :D

      Usuń
  6. Uwielbiam oleje w pielęgnacji. Super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam kiedyś program w TV, w którym testowali takie domowe urządzenie do peelingu kawitacyjnego i niestety efekty były żadne :P Sama ciągle jestem na etapie peelingów mechanicznych, ale niedługo wypróbuję enzymatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem w takim razie co to było za urządzenie, albo zabieg był po prostu źle zrobiony, bo akurat po tym efekty były widoczne już przy pierwszym użyciu :)

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia jakiej marki było :D Pamiętam tylko, że badali skórę jakimś specjalnym urządzeniem, by sprawdzić efekty :P

      Usuń
    3. W takim razie dziwne, bo przecież po peelingu kawitacyjnym efekty są widoczne gołym okiem :D

      Usuń
  8. Fajne nowości, olejek z bawełny miałam, ale na resztę recenzji czekam z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki Nacomi bardzo lubię :) Są świetne :) Szczoteczka do zębów mnie bardzo kusi, ale jej cena...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena niestety wysoka i nie każdy sobie może pozwolić :(

      Usuń
  10. Lubię olejki Nacomi. Używam ich do nawilżania ciała, zwłaszcza zimą kiedy skóra jest sucha i szorstka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja olejki z kolei bardzo lubię latem zamiast balsamu :D

      Usuń
  11. Olejku z awokado chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co testuję, dam znać, jak się sprawdza :D

      Usuń
  12. Oleje Nacomi pojawiają się w mojej pielęgnacji regularnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olej z awokado muszę w końcu kupić, to urządzenie do peelingu to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nowości ♥ Olejek z Avokado muszę kupić ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi :D

      Usuń
  15. Ja sięgam po nierafinowane oleje, te miałam, ale teraz wolę lepsze jakościowo :) Mam mydełko od SS i jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nierafinowane lepsze, ale akurat u mnie na włosach nie ma różnicy :D

      Usuń
  16. Z Nacomi znam jedynie, i bardzo lubię, olejek macadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam nic z nowości ;) Od dłuższego czasu kusi mnie pójść na zabieg kawitacyjny, uczyłam się o kawitacji podczas ultradźwięków na fizyce medycznej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, efekty są naprawdę super!

      Usuń
  18. Olej z avocado z Nacomi miałam i był dla mnie strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może i ja będę tak zadowolona:D

      Usuń
  19. ogladałam ostatnio te olejki w hebe ale nie wiedzialam ktory wybrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tę szczoteczkę Oral-B mam, niezłe ma bajery. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zacne nowości :) Używałam kiedyś oleju avocado, tylko innej firmy, byłam bardzo zadowolona. Idealnie sprawdzał się dla moich włosów jak i na twarzy :) W czerwcu też kupiłam drugie opakowanko :) Olejek bawełniany Nacomi mnie bardzo zaciekawił :) No i to urządzenie do peelingu kawitacyjnego - bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie bardzo dużo dobrych opinii słyszałam na temat oleju a avocado, więc mam nadzieję, że i u mnie się spisze :D

      Usuń
  22. Zabrzmi to dziwnie, ale naparawdę wszystkei produkty z tego postu mnei interesują - bo sa mi obce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, czyli są jeszcze produkty, których nie znają wszyscy dookoła haha :D

      Usuń
  23. Twój opis Organic Life brzmi zachęcająco ♥ :D No i miła historia z Soap Szop :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo naprawdę tak jest :D No miło było nie powiem :D

      Usuń
  24. Nie miałam jeszcze nic z Nacomi, ale bardzo kusi mnie ta marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Nacomi uwielbiam olejek do demakijażu i olej z pestkami winogron pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger