×

Arktyczne piękno z marką Lumene

Arktyczne piękno z marką Lumene

 Lumene to firma, która od dawna skupiała moje zainteresowanie. Słyszałam o wielu świetnych produktach, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze, żeby je przetestować. Wszystko zmieniło się podczas See Bloggers i warsztatów z marką, w których miałam okazję wziąć udział. Po trzech tygodniach codziennego stosowania kosmetyków, które otrzymałam mogę Wam powiedzieć, że to produkty warte każdej złotówki!



Filozofia Lumene

Lumene to marka fińska, której kosmetyki produkowane są na bazie wody arktycznej, a dodawane ekstrakty są niezwykle rzadkie i przepełnione wspaniałymi właściwościami. Cechą charakterystyczną urody Finek jest świeża, rozświetlona, promienna cera i właśnie takie też mają mieć działanie produkty Lumene. Kosmetyki posiadają nawet do 94% składników naturalnych (nie są jednak naturalne), nie zawierają takich związków, jak parabeny, donory formaldehydu oraz oleje mineralne.

Valo

To linia oparta na ekstrakcie z arktycznej maliny moroszki, niezwykle bogatej w witaminy A, C i E oraz antyoksydanty. Oprócz tego znajdziemy również kwas hialuronowy, czyli silnie nawilżający składnik. 

Overnight bright vitamin C sleeping cream - krem z witaminą C na noc

Arktyczne piękno z marką Lumene

Krem ten przeznaczony jest dla każdego typu skóry, jednak głównie polubią się z nim cery suche. To produkt silnie nawilżający (efekt ten utrzymuje się bardzo długo) i wygładzający. Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że o poranku moja cera wyglądała na zdecydowanie bardziej wypoczętą i rozjaśnioną. Mam wrażenie, że składniki zawarte w kosmetyku wnikają w głębsze warstwy skóry. To niezwykle regenerujący i odżywczy produkt, a konsystencja jest bardzo lekka. Nie czujemy na twarzy ciężkiej warstwy, a sam krem wchłania się bardzo szybko. Dodatkowo przepięknie pachnie cytrusami. Z tym produktem polubiłam się zdecydowanie najbardziej! 

LAHDE

Linia ta ma za zadanie nawodnić i dotlenić skórę. Oprócz wody arktycznej znajdziemy tutaj wyciąg z arktycznej brzozy - bogaty w aminokwasy i minerały, składnik nawilżający i odżywiający skórę. 

Intense hydration 24h moisturizer - nawadniający krem do każdego typu cery

Arktyczne piękno z marką Lumene

Produkt ten dzielnie służy mi każdego poranka. Podobnie jak poprzedni kosmetyk ma bardzo lekką konsystencję, ale bardzo dobrze nawilża skórę i faktycznie efekt ten czuć przez cały dzień. Cera wygląda promiennie, zdrowo i jest też dużo gładsza w dotyku. Krem bardzo dobrze sprawdza zarówno pod makijażem, jak i solo. 

SISU

Ta linia natomiast ma za zadanie ochronić skórę przed niekorzystnym działaniem środowiska i życia w dużym mieście. Stanowi detoks dla skóry - ochrania ją, wycisza i regeneruje. W składzie tej linii znajdziemy ekstrakt z kory arktycznej sosny, z sęków arktycznego świerku oraz z arktycznej czarnej jagody.

Deep detox purifying mask - Maska oczyszczająco-detoksykująca 

Arktyczne piękno z marką Lumene

Ten kosmetyk stanowi idealne dopełnienie arktycznej pielęgnacji dwóch poprzednich produktów. To maska z delikatnymi, złuszczającymi drobinkami. Bardzo dobrze oczyszcza skórę, zostawia ją rozświetloną i gładką. Stosuję go dwa razy w tygodniu i efekty są naprawdę widoczne już przy pierwszym użyciu. Jak wspomniałam wyżej, ma za zadanie chronić także przed zanieczyszczeniami środowiska. 

Wszystkie trzy produkty tworzą idealną całość w pielęgnacji. Jestem bardzo zadowolona z efektów "kuracji", a kondycja mojej skóry znacznie się poprawiła. 

Oprócz tego Lumene wprowadza na rynek pierwszą w Polsce linię makijażu hybrydowego, którą miałam okazję poznać właśnie podczas See Bloggers. To połączenie makijażu i pielęgnacji w jednym.


Arktyczne piękno z marką Lumene

Do użytku własnego otrzymałam dwie próbki - serum tonujące, które pięknie rozjaśnia i wyrównuje koloryt cery oraz płynny rozświetlacz z serum

Po więcej informacji na temat hybrydowego makijażu Lumene zapraszam na stronę www.invisibleillumination.pl. Tam możecie też zapisać się webinary z ekspertami marki. 

Znacie markę Lumene? Miałyście do czynienia z ich kosmetykami? :)

31 komentarzy:

  1. Znam trochę, ale żeby mnie porwały to nie powiem. Cieszę się, że Tobie służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobały mi się na tyle, że sprawdziłabym je u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy u Ciebie sprawdziłyby się równie fajnie :)

      Usuń
  3. Chciałabym wypróbować i jestem ciekawa czy ja byłabym zadowolona. Na obecny moment sama sobie nie kupię bo troszkę mam innych wydatków a ie są one tanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, produkty do najtańszych nie należą :)

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy nic tej marki, a sądzę, że kosmetyki mogłyby przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie OVERNIGHT BRIGHT VITAMIN C SLEEPING CREAM, kremem z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem zdecydowanie najbardziej przypadł mi do gustu :D

      Usuń
  6. Nie słyszałam o nich ale wydają się być całkiem dobre :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdzają się świetnie, ale wiadomo, co skóra to inna reakcja :)

      Usuń
  7. Marki nie znam, ale bardzo ciekawe są te linie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej do gustu przypadła mi do gustu maseczka :) chociaż i krem na dzień i na noc też zasługują na uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę znam, ale nigdy na nią trafić nigdzie nie mogę, a marzy mi się serum od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że serum fajne :)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazję to polecam przetestować ich produkty :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki kolorowe Lumene,zwłaszcza podkłady.Obecnie testuję ich krem CC i kurcze,sama nie wiem czy to on mnie zapycha czy coś innego.Muszę to dogłębnie sprawdzić i napisać na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolorówki niczego nie miałam oprócz tych próbek, no ciekawe, chętnie poczytam, co ostatecznie stwierdziłaś :D

      Usuń
  13. Nie miałam nigdy do czynienia z marką. Świetnie, że te miniaturki przypadły Ci do gustu i pozwoliły na ocenę produktu - teraz wiesz już, że warto kupić pełnowymiarowe opakowanie;) aa w ciemno ciężko kupować patrząc na ceny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, uważam, że ceny są zbyt wysokie na kupno od razu pełnowymiarowych wersji :)

      Usuń
  14. ciekawe produkty :) nie miałam nigdy nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz mam styczność z tą marką :)

      Usuń
  15. Zaciekawiłaś mnie :) Pędzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz coś fajnego dla siebie z ich oferty :)

      Usuń
  16. Słyszałam już wiele dobrego o tej marce i chyba już pora żeby kupić od nich jakiś krem ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger