×

Zastosowanie wody termalnej. Vichy woda termalna bogata w 15 minerałów

Zastosowanie wody termalnej. Vichy woda termalna bogata w 15 minerałów

 Lato to czas, w którym nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez wody termalnej. Poprawia ona nie tylko stan mojej skóry w tym gorącym okresie, ale także odświeża i regeneruje. Dzisiaj opowiem Wam do czego możecie wykorzystać wodę termalną i pokażę jedną z nich, która dostępna jest praktycznie w każdej aptece, a spisuje się u mnie świetnie.

Trochę teorii

 Czym właściwie jest woda termalna? Znajduje się ona głęboko pod powierzchnią ziemi i jest nasycona ogromną ilością cennych minerałów. Jako kosmetyk występuje pod postacią sprayu. To produkt naturalny, pozbawiony szkodliwych substancji, chemii i konserwantów. Niewątpliwym plusem wód termalnych jest także brak zapachu, przez co polubią je głównie osoby ze skórą wrażliwą i alergicy. 

Zastosowanie wody termalnej. Vichy woda termalna bogata w 15 minerałów

Zastosowanie wody termalnej

Użyj jej zamiast toniku – woda termalna przywraca odpowiednie pH skóry, któro zostaje zaburzone w czasie codziennej pielęgnacji. W przeciwieństwie do zwykłej „kranówki” możemy używać jej właśnie jako toniku. Jest odpowiednia dla każdego rodzaju cery, więc nie musimy się obawiać, że nasza skóra nie polubi się z tym produktem tak, jak to często bywa w przypadku toników (zapychanie, podrażnienia, alergie). 

Dodaj do maseczki – robicie czasem maseczki DIY? Ja lubię eksperymentować z glinkami(szczególnie białą), do której dodaję wszelkiego rodzaju oleje i półprodukty oraz właśnie wodę termalną. Wzmacnia ona działanie takiej maseczki i dodatkowo pielęgnuje.

Odśwież twarz w ciągu dnia – ta opcja sprawdza się szczególnie podczas upałów, nie dość, że wspaniale koi i chłodzi, to jeszcze pielęgnuje. Zdecydowanie mój ulubiony sposób używania wody termalnej. 

Utrwal makijaż – po wykonaniu makijażu spryskaj twarz zachowując odstęp ok. 30 cm. Dzięki temu będzie on wyglądał bardziej naturalnie, wszystkie produkty dobrze się ze sobą połączą, a makijaż dłużej będzie wyglądał świeżo. 

Pamiętajcie jednak, aby po każdym użyciu wody termalnej(nie dotyczy to oczywiście makijażu) osuszyć twarz, gdyż inaczej może ona wykazywać działanie wysuszające. Warto też mimo wszystko zwracać uwagę na jej skład, na rynku istnieje wiele „wód termalnych” mających w INCI np. konserwanty. 

Vichy woda termalna bogata w 15 minerałów

Cena i dostępność:  Ok.26zł/150ml–apteki

Więcej informacji oraz opinii na temat wody znajdziecie na stronie producenta: woda termalna Vichy

Zastosowanie wody termalnej. Vichy woda termalna bogata w 15 minerałów

 Woda termalna Vichy to idealny produkt dla takiej fanki naturalnej pielęgnacji jak ja. Zawiera m.in. wapń, żelazo, magnez, potas czy krzem, czyli wszystko, co cenne i potrzebne naszej skórze. Wydobywana jest we Francji, a dokładnie w Owernii. Butelka mieści 150 ml produktu i jest bardzo wygodna w użyciu. Czym wyróżnia się akurat ta woda termalna? Dzięki wyjątkowemu składowi minerałów chroni przed negatywnym działaniem środowiska, a dla mnie mieszkającej w dużym mieście jest to bardzo ważne. Często moja skóra przez zanieczyszczenia jest podrażniona, pozbawiona kolorytu, więc cieszę się, że mogę ją wspomóc chociażby takim prostym sposobem. Po jej zastosowaniu mam wrażenie, że moja cera jest bardziej nawilżona, ukojona, podrażnienia są złagodzone i wygląda na dotlenioną. Stała się u mnie nieodłącznym elementem codziennej pielęgnacji i jej doskonałym uzupełnieniem, ale nie tylko, bo makijaż nią utrwalony także wygląda dużo lepiej i jest trwalszy. Używam jej na wiele sposobów: jako toniku, mgiełki odświeżającej, czy jako dodatku do maseczek. To moja pierwsza buteleczka wody termalnej tej firmy i już wiem, że na pewno nie ostatnia. Nie jest zbyt droga, a opakowanie jest całkiem spore i myślę, że będzie wydajna. Czuję, że będzie to jeden z ulubieńców tegorocznych wakacji, ale nie tylko, bo na pewno zagości u mnie na dłużej!

Więcej zastosowań wody termalnej znajdziecie również na blogu Vichy: woda termalna zastosowanie

Używacie wody termalnej w swojej codziennej pielęgnacji? Jaka jest Wasza ulubiona? :)

42 komentarze:

  1. Ja całe wakacje stosujęwodę komórkową Esthederm, tę miałem rok temu i całkiem niezła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, muszę zobaczyć co to za woda :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię wody termalne. U mnie najlepiej sprawdza się woda termalna Avene :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo chciałam żeby u mnie woda termalna się sprawdziła, ale coś nie chcą, bo próbowałam kilku :) po prostu nie widzę różnicy, a może się uparłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, ja widzę znaczną różnicę :)

      Usuń
  4. Ja raczej mało kiedy po nie sięgam :). W lato wykorzystuję hydrolaty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hydrolaty to też dobry sposób, ale nie każda skóra dobrze na nie reaguje :)

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam tej wody termalnej ;) Pewnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do odświeźenia buźki w ciągu dnia jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że jest woda termalna z Vichy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest i to naprawdę bardzo fajna!

      Usuń
  8. Miałam dawno temu starą wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja starej wersji kompletnie nie znam, ciekawe, czy coś się zmieniło ;)

      Usuń
  9. Miałam ją i bardzo lubię. Używałam na twarz, ciało i włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woda termalna jest świetna i ma bardzo wiele zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wody termalne za ich 'milion' zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  12. musze sie zaopatrzec w taka wode ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wody termalne, używam zarówno do odświeżenia twarzy jak i utrwalenia makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, najlepszy kosmetyk szczególnie latem :)

      Usuń
  14. Dużo dobrego słyszałam o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś mało recenzji w sumie czytałam :)

      Usuń
  15. Nie miałam ale wiele dobrego czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto mieć w domu wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam wody termalnej. Obecnie do odświeżenia twarzy służy mi płyn lawendowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam w planach Uriage (już chyba od roku) bo zdaje się, że jej nie trzeba osuszać :D Sprawdzę ten patent z utrwalaniem makeupów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś uriage, bardzo mi pasowała :D

      Usuń
  19. Ja wolę hydrolaty, szczególnie różany :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger