L'Erbolario kwas hialuronowy oczyszczający mus do mycia twarzy

L'Erbolario kwas hialuronowy oczyszczający mus do mycia twarzy
Pamiętacie, jak w lutym pisałam Wam o otwarciu pierwszego w Polsce sklepu włoskiej marki L'Erbolario? Dzięki uprzejmości >>Marzeny  (której jeszcze raz bardzo dziękuję!) miałam okazję wziąć udział w tym wydarzeniu i otrzymać od marki przepiękny upominek. Trochę zajęło mi czasu zanim ostatecznie zabrałam się za testowanie kosmetyków. W zestawie otrzymałam krem oraz mus do mycia ciała z serii z kwasem hialuronowym, ale ostatecznie ten pierwszy wędruje do mamy, gdyż przeznaczony jest dla cery mieszanej. W dzisiejszym poście skupię się więc na oczyszczającej piance

L'Erbolario kwas hialuronowy oczyszczający mus do mycia twarzy

O FIRMIE

L'Erbolario to firma pochodząca z Włoch, w Lodi posiadają swoje własne laboratorium, w którym wytwarzają wyciągi i ekstrakty. Surowce, z których wytwarzane są kosmetyki są dokładnie przebadane pod względem testowania na zwierzętach, ponieważ marka szczyci się przyjaźnią do zwierząt. Wszystkie opakowania są wykonywane ze specjalnych tworzyw, które nie zanieczyszczają środowiska. Posiadają certyfikat Cosmo Organic zakładający, że 90% składników jest pochodzenia roślinnego. 

O SERII ACIDO IALURONICO

Kwas hialuronowy to glikozaminoglikan występujący naturalnie w organizmie każdego człowieka. Odpowiada on nie tylko za elastyczność i młody wygląd skóry, ale także jej odpowiednie nawilżenie. Niestety, po 25 roku życia w naszych organizmach rozpoczyna się szereg zmian, a co za tym idzie powolna utrata tego kwasu. Seria Acido Ialuronico zawiera kwas hialuronowy o trzech różnych masach cząsteczkowych - niskiej, średniej i wysokiej. Wysokocząsteczkowy zatrzymuje się na powierzchni skórę tworząc barierę zapobiegającą odparowywaniu wody. Średniocząsteczkowy wnika już trochę głębiej i pomaga w odpowiednim nawilżeniu, natomiast niskocząsteczkowy penetruje do dalszych warstw naskórka i stymuluje produkcję kolagenu. Tutaj należy przymknąć na to oko, bo nigdy kwas hialuronowy w kosmetyku nie zadziała tak samo, jak ten stosowany w medycynie estetycznej poprzez ostrzykiwanie.

OCZYSZCZAJĄCY MUS DO MYCIA TWARZY 

L'Erbolario kwas hialuronowy oczyszczający mus do mycia twarzy

SKŁAD

Aqua, Disodium Cocoyl Glutamate(delikatna substancja myjąca, otrzymywana z oleju kokosowego), Coco Glucoside(substancja myjąca otrzymywana z kokosa), Sodium Cocoyl Glutamate(substancja myjąca, połączenie kwasu glutaminowego i kwasów tłuszczowych z oleju kokosowego), Sodium Hyaluronate(kwas hialuronowy), Sodium Cocoyl Wheat Amino Acids(aminokwasy pszenicy), Citric Acid(kwas cytrynowy), Parfum, Benzyl Alcohol(konserwant), Potassium Sorbate(łagodny konserwant), Sodium Benzoate(konserwant)

DZIAŁANIE

Jak sama nazwa wskazuje mus - czyli konsystencja delikatnej pianki. Forma taka przeznaczona jest dla głównie dla skór suchych, wrażliwych czy naczyniowych. Produkt ten jest przebadany na obecność 7 metali - niklu, ołowiu, arsenu, kadmu, rtęci, antymonu oraz chromu, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii i podrażnień. Uważam, że skład jest bardzo prosty, zawiera delikatne substancje myjące, dzięki czemu absolutnie nie wysusza nawet bardzo wrażliwej skóry. Wręcz przeciwnie, zawarty w nim kwas hialuronowy i aminokwasy pszenicy nawilżają ją i napinają. Nawilżenie czuć od razu po umyciu twarzy, co bardzo spodoba się posiadaczkom suchych skór. Ale nie tylko, bo tłustej cerze także może brakować nawilżenia, wtedy ten produkt sprawdzi się także dla niej. Skóra po użyciu musu jest także wygładzona i dobrze oczyszczona. Używam jej już ponad miesiąc, jako pierwszy i drugi krok oczyszczania, tzn. najpierw zmywam nią cały makijaż, a potem jeszcze raz dokładnie myję. To szybki i bardzo efektowny sposób. Nadaje się także do demakijażu oczu, ale ja akurat w tym celu preferuję tylko płyny micelarne. Przy regularnym używaniu lekko wygładzają się zmarszczki mimiczne(ja zauważyłam minimalne zmiany na czole). 

L'Erbolario kwas hialuronowy oczyszczający mus do mycia twarzy
Opakowanie zawiera 150ml produktu z pompką i jest bardzo, bardzo wydajne. Cena, niestety dosyć wysoka, bo jest to w regularnej cenie 106zł. Obecnie dostaniecie ten produkt za 74,20 na >>oficjalnej stronie producenta. Stacjonarnie kosmetyki L'Erbolario dostaniecie w Hali Koszyki w Warszawie. Czy pianka jest warta takich pieniędzy? Uważam, że tak. Nigdy żaden produkt myjący nie dawał mojej skórze takiego dogłębnego efektu i uczucia nawilżenia. Myślę, że wystarczy spokojnie na kilka miesięcy używania, więc przeliczając to na taki okres czasu naprawdę nie wychodzą to duże pieniądze, tym bardziej, że płacimy nie tylko za świetny kosmetyk, ale także sprawdzone, wysokiej jakości surowce. Ja szczerze polecam i wiem, że kiedyś jeszcze na pewno do niej wrócę. 

Jeżeli nie widzieliście relacji z otwarcia sklepu L'Erbolario to zapraszam tutaj:

Znacie tą włoską markę? Ja jestem pod ogromnym wrażeniem i jeżeli inne ich produkty są tak dobre, to mamy w Polsce znakomitej jakości kosmetyki wysokopółkowe. 

Komentarze

  1. ciekawy produkt . Jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie . Chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz cerę suchą to powinnaś być zadowolona :)

      Usuń
  2. byłam w tym sklepie w Hali Koszyki, nie dość, że przepięknie zrobiony to jeszcze kusi zapachem. świetne kosmetyki mają, ale póki co odstraszają mnie ceny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam mało doświadczenia z piankami do mycia twarzy, ale wiem, że są równie skuteczne co żele, a przy tym delikatniejsze :) Pamiętam jak wspominałaś o otwarciu sklepu tej marki, zaciekawiły mnie ich produkty i super, że zrecenzowałaś jeden z nich :) Drugi mam nadzieję, że równie dobrze spisze się u mamy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianki zdecydowanie bardziej się nadają dla cer suchych i wrażliwych :) Też mam nadzieję, że mama będzie zadowolona :D

      Usuń
  4. Kurczę, przyjemny dość ten skład :) Wreszcie coś, co ma dużą szansę sprawdzić na cerze suchej i wrażliwej :) Stacjonarnie L'Erbolario jest też zdaje się w Hebe, mignęło mi nawet kiedyś info o jakiejś promocji. Następnej takiej opcji postaram się zatem nie przegapić i sprawdzić Twoją piankę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak jest, ale nie mają tam pełnej oferty, w sumie nawet nie wiem, czy akurat ta linia z kwasem hialuronowym jest dostępna :D

      Usuń
  5. Aktualnie szukam czegoś z fajnym składem do mycia twarzy. Cena rzeczywiście dość wysoka, ale skład jest super, więc chyba przemyślę jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić teraz jak jest promocja, produkt spokojnie wystarczy na kilka miesięcy :)

      Usuń
  6. Miałam kiedyś piankę Pharmaceris i jakoś ten sposób nie bardzo przypadł mi do gustu,zdecydowanie bardziej wole żele.Cena tej pianki powala na kolana ale w sumie coś za coś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam jakąś z Pharmaceris i bardzo lubiłam, przy mojej suchej i wrażliwej skórze to jak znalazł :D

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy produkt, z przyjemnością bym go przetestowała !

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kosmetyki często przyciągają mój wzrok, ale nie do końca mam odwagę by się na któryś z nich zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena wysoka, ale najważniejsze że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny produkt, sama chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam musy i pianki do mycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W mojej pielęgnacji kwas hialuronowy to must have, chętnie kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam kosmetyki z kwasem hialuronowym, dają niesamowite ukojenie dla suchych skór :D

      Usuń
  13. Mogłabym ją wypróbować uwielbiam tego typu produkty :) szkoda że cena jest tak wysoka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie.

Copyright © Naturale