×

Smart Filler Nicole - pomysł na ograniczone miejsce w kosmetyczce

Smart Filler Nicole - pomysł na ograniczone miejsce w kosmetyczce
Jako że nie studiuję w swoim rodzinnym mieście i odkąd prowadzę bloga moje życie przez ostatnie dwa lata to ciągłe wyjazdy. Często muszę ograniczyć swój bagaż do minimum i nie mam nawet miejsca na ulubione perfumy. W takim momencie z pomocą przychodzą nowe, zaledwie 9 mililitrowe perfumy Nicole, które zmieszczą się nawet w kieszeni.


Smart Filler Nicole - pomysł na ograniczone miejsce w kosmetyczce
Z marką Nicole miałam już styczność w początkach mojego blogowania, wtedy bardzo spodobał mi się jeden z ich zapachów, a trwałość, jak na cenę, którą oferują była całkiem dobra. Jakiś czas temu pojawiła się nowość, czyli mini perfumy, które mają nam wystarczyć na 200 psiknięć. Potem możemy je sobie uzupełnić ulubionym zapachem. Chodzi o to, aby nie wyrzucać raz już kupionej szklanej buteleczki, a jedynie tzw. Smart Filler w butelkach plastikowych. Dla mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie, kiedy mam mało miejsca w walizce. Produkty Nicole nie zawierają barwników i nie są testowane na zwierzętach, nie są też syntetyczne, a przyjazne dla środowiska.

 Smart Filler Nicole - pomysł na ograniczone miejsce w kosmetyczce
 Zapach, który posiadam w mojej 9ml wersji to numer 063, bardzo zbliżony do Dolce&Gabbana Light Blue. Lubię tego typu świeże nuty, więc z chęcią ich używam.

Smart Filler Nicole - pomysł na ograniczone miejsce w kosmetyczce
Niestety, akurat ten zapach nie utrzymuje się zbyt długo, a szkoda, bo bardzo go lubię. I nie chodzi już nawet o cenę, bo z własnego doświadczenia wiem, że cena nie zawsze idzie w parze z jakością.

Smart Filler Nicole - pomysł na ograniczone miejsce w kosmetyczce
Smart Filler, który został dla mnie wybrany to zapach o numerze 204. Plastikowa buteleczka zawiera 30ml perfum. Jest to odpowiednik perfum Guerlain "Mon Guerlain" i kompletnie mi się nie podoba. Jest bardzo ciężki, ale za to bardzo trwały. Szkoda, że nie trafiłam tego samego zapachu, mogłabym wtedy swobodnie sobie uzupełniać. Ten zapewne do kogoś powędruje.

Smart Filler Nicole - pomysł na ograniczone miejsce w kosmetyczce
Mimo wszystko uważam, że pomysł z małą pojemnością perfum, które możemy sobie sami uzupełnić jest jak najbardziej trafiony, jeżeli chodzi o podróżowanie. Ceny wahają się od 16 zł za 30ml do 75 zł za 120ml za Smart Filler. Oczywiście początkowy zakup to także szklanka buteleczka, do której będziemy uzupełniać zapach - od 5zł za 9ml. Na co dzień jednak wolę oryginalne, bardziej trwałe i sprawdzone perfumy czy wody perfumowane.

Po więcej informacji zapraszam na oficjalną stronę produktu >>Smart Nicole 

11 komentarzy:

  1. Pomysł ciekawy - zwłaszcza jeśli sporo podróżujesz, ja kiedyś uwielbiałam miniatury perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko, chyba bardziej pasują mi normalne pojemności :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest taka opcja. Nie lubię taszczyć ze sobą standardowych flakonów, które często mają dziwne formy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zajrzeć na tę stronę, lubię mniejsze pojemności perfum. Mam pewność, że nie zdążą mi się znudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co nieco słyszałam o tej firmie, ale nie miałam tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam jeden ich zapach i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musiałabym najpierw powąchać tester i sprawdzić czy będą mi pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tych zapachów jeszcze nie wąchałam, ale jestem wierna tym, które mam na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój odwieczny dylemat wakacyjny - kupić wersję większą, która bardziej się opłaca, czy mniejszą, która jest bardziej poręczna.. I tak.. zaiwaniam zwykle z butlą w torebce.. Po cholerę ja szłam na tą ekonomię, mózg spaczony -.- :D
    Opcja posiadania małej buteleczki w zanadrzu brzmi więc nieźle, ale ja jeszcze muszę ładną etykietkę mieć.. dla oczu.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wygodne są takie małe pojemności :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger